Gå til indhold

Billede
- - - - -

hjertelyd hos foster, hvornår?

• Låst emne Emnet er låst
4 svar på dette emne

#1 MiniMajse

MiniMajse

Erfaren

• Medlemmer
  • 197 Beskeder:

Skrevet 30 juni 2009 - 21:10

Halløj :)

Jeg har lige et lille spørgsmål

Hvornår kan man hos lægen høre hjertelyd? Hvor mange uger skal man være henne?

Jeg er nemlig ikke enig med lægen omkring min termin. Jeg mener, jeg er 13 uger henne og lægen mener 9 uger. Lægen fandt lynhurtig hjertelyd, da jeg (iflg. lægen) var 8+0 uger henne og der virkede hun lidt overrasket, så hun har bedt om at få mig scannet snarest - så går egentlig bare og venter på en indkaldelse til en scanning.

Jeg har også hørt, at man først kan høre hjertelyd fra 11-12 uge
- men man hører jo så mange ting, så håber der er nogen af jer der ved noget om det.

Knus M

:danse:
Latter er den støvekost, der fejer spindelvæv af hjertet. :wave:

#2 Livet_er_en_leg

Livet_er_en_leg

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.834 Beskeder:

Skrevet 30 juni 2009 - 21:44

jeg ved det ikke med sikkerhed, men da jeg var til jm som 14+3 sagde hun, at hvis jeg var kommet en uge tidligere var det ikke sikkert, at hun havde fundet hjertelyd, så det passer nok med 11.-12. uge

#3 oOKatrineOo

oOKatrineOo

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.744 Beskeder:

Skrevet 30 juni 2009 - 22:15

Jeg hørte hjertelyd sidst i uge 8 :)

Venligst Kat
...miav...

Rejen: 06/09/06:lun:
Kattekilling: 08/12/09:lun:

#4 Mifle

Mifle

Helgen

• Medlemmer
  • 8.292 Beskeder:

Skrevet 01 juli 2009 - 06:25

Halløj :)

Jeg har lige et lille spørgsmål

Hvornår kan man hos lægen høre hjertelyd? Hvor mange uger skal man være henne?

Jeg er nemlig ikke enig med lægen omkring min termin. Jeg mener, jeg er 13 uger henne og lægen mener 9 uger. Lægen fandt lynhurtig hjertelyd, da jeg (iflg. lægen) var 8+0 uger henne og der virkede hun lidt overrasket, så hun har bedt om at få mig scannet snarest - så går egentlig bare og venter på en indkaldelse til en scanning.