Gå til indhold

Billede
- - - - -

KomOgVind

• Låst emne Emnet er låst
32 svar på dette emne

#1 BitchyBitch

BitchyBitch

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.250 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:04

Ved sgu ikke om det er her den skal ligge.. men jeg prøver alligevel.

Jeg er bare ARRIG!

Har spillet på KomOgVind siden 2003 under samme navn som jeg har her, altså BitchyBitch. Har siden VIP blev indført troligt betalt hvad det nu kostede hver måned, da jeg brugte siden meget til afslapning og fandt flere af spillene okay nok til at betale for.

Nu er jeg bare SÅ vred..

K&V har nu besluttet at ordet "bitch" ikke må indgå i et brugernavn, efter det har været okay i seks år. Det vælger de ikke at formidle ud, men derimod blot banne min bruger et år. Herefter er det så åbenbart meningen jeg selv skal kontakte dem, så de kan ændre mit navn og jeg kan spille videre. Dette er sket d. 25/5. Jeg har haft andet at se til, og opdager det først da jeg vil logge på i starten af juni.. omkring d. 4..

Efter mailen frem og tilbage med kunde"service" hvor jeg blandt andet spilder to dage efter et svar om at jeg selv kan afmelde VIP på trods af banning, og dette så viser sig ikke at være muligt alligevel, vælger jeg ikke at ville ændre navn, og dermed ikke at ville spille mere på siden. Udelukkende pga den manglende information / varsel om, at reglerne var ændret og jeg ville have f.eks. en uge til at skifte navn.

Til gengæld har de stadig trukket VIPbetaling for juni - og på trods af jeg gentagne gange fortæller dem at jeg lissom ikke har haft adgang til siden fra 25/5, nægter de at refundere de penge. JA, det er "kun" 79 kr, men for mig er det en principsag: jeg vil ikke betale for noget jeg ikke får, og jeg vil da slet ikke betale for "service" der består i ikke at give et varsel om en kommende banning!

Nu har jeg sendt mail hver eneste dag de sidste 9 dage - uden nogen som helst form for svar. I mine øjne er det direkte uforskammet - specielt da "VIP svares først" og jeg så længe de ikke har givet mig betaling for juni retur, stadig er VIP!

Argh... hvad fanden stiller man op? Igen, lad mig understrege det ikke er de få kroner, men derimod selve handlingsforløbet der pisser mig af :evil:

'73, '77, '87, '91, '92, '94, '95, '97, '98, '01, '03, '05, '07, '08, '11, '12.

The gold is home.

#2 KisserTheNerd

KisserTheNerd

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.060 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:06

Jeg tror jeg ville skrive til dem, at svarede de ikke, så ville jeg klage til forbrugerrådet eller eb, bare for at få dem op af stolen..
Mænd er også mennesker :)

#3 milisa

milisa

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.762 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:09

Jeg stoppede på KOV for et par år siden, efter jeg lammetævede en admin i tegn og gæt, hvilket åbenbart pissede hende så meget af, at hun bannede mig for snyd... Jeg prøvede så at kontakte kunde"service" for at først at høre, hvorfor jeg var bannet (hvilket krævede 2-3 henvendelser), og senere om de ikke nok ville fortælle mig, hvilket bevis de havde for mit såkaldte snyd. Jeg endte med at skrive én gang om dagen i de 3 uger, jeg var bannet uden at få så meget som ét svar. Siden har jeg ikke været der.....
Tally-ho.

#4 dirtydancing

dirtydancing

aktiv misbruger

• Medlemmer
  • 29.543 Beskeder:
  • Locationverdens navle

Skrevet 23 juni 2009 - 10:10

reglerne må vel gælde der som for andet internet køb... at du kan få din bank til at hente beløbet hjem til dig, fordi du ikke har modtaget den vare du har betalt for.

Men det virker godt nok fuldstændig groteks.

:lun: De fantastiske 4 - hænderne og hjertet fuldt  :wub: 

#5 cansei

cansei

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 625 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:18

dette her nummer 98163600 står oplyst på deres hjemmeside... prøv evt at ringe til dem (ved ikke om det hjælper)

✰✰ 'Least I ain't a liar... ✰✰

#6 hvz74

hvz74

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.146 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:27

reglerne må vel gælde der som for andet internet køb... at du kan få din bank til at hente beløbet hjem til dig, fordi du ikke har modtaget den vare du har betalt for.

Men det virker godt nok fuldstændig groteks.

KOV VIP-betaling bliver jo trukket over PBS, så det er bare om at afmelde PBS-aftalen. Man får så et par autogenerede mails hvor de prøver at overtale en til at tilmelde sig igen, men så skulle man ikke høre mere fra den kant.

Når dét så er sagt ville jeg også prøve at kontakte KOV telefonisk.
Ifølge en teori vil universet forsvinde og erstattes af noget mere bizart, når nogen finder ud af præcist hvad det er til for, og hvorfor det er her.

Ifølge en anden teori er det allerede sket.

#7 BitchyBitch

BitchyBitch

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.250 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:31

Det er skam prøvet. Og hver gang kommer der en svarer der siger, at de ikke besvarer opkald og at der skal sendes mail.

Har lige talt med banken, som ikke kan hjælpe da det står som et abonnement, og den slags skal opsiges med to måneders varsel.

Synes godt nok det er svineri af K&V :(

The gold is home.

#8 cansei

cansei

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 625 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:36

Det er skam prøvet. Og hver gang kommer der en svarer der siger, at de ikke besvarer opkald og at der skal sendes mail.

Jeg tænkte nok at man bliver mødt af en telefonsvarer :boo: Der er ikke andet for end at du bliver ved med at kontakte dem, indtil at du får et svar.

Men du kan slet ikke logge på din konto på Komogvind?

EDIT: har du prøvet dette nr: 70 23 73 74

EDIT2: CVR registeret har dette telefonnr anført 98163601. Måske kan du komme direkte igennem så?

Ændret af cansei, 23 juni 2009 - 10:41.

#9 BitchyBitch

BitchyBitch

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.250 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:41

Kan godt logge ind. Bliver bare mødt af et kæmpe skilt med ordene "Du er ip-bannet til 25/5 2010. (IP er det så ikke, da jeg jo heller ikke kan komme på fra arbejde med anden ip....).

Har smidt startindlægget her til både EB og Forbrugerrådet nu.. så må jeg se om der er nogen form for reaktion.. og fortsætter med mails til kunde"service"...

The gold is home.

#10 cansei

cansei

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 625 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2009 - 10:45

Kan godt logge ind. Bliver bare mødt af et kæmpe skilt med ordene "Du er ip-bannet til 25/5 2010. (IP er det så ikke, da jeg jo heller ikke kan komme på fra arbejde med anden ip....).

Har smidt startindlægget her til både EB og Forbrugerrådet nu.. så må jeg se om der er nogen form for reaktion.. og fortsætter med mails til kunde"service"...

Oki, men jeg vil altså prøve dette nummer 70237374 eller det andet jeg nævnte før :)