Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hævet øjenlåg :(

• Låst emne Emnet er låst
4 svar på dette emne

#1 tante_tut

tante_tut

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.650 Beskeder:

Skrevet 07 juni 2009 - 13:07

Øv, her sidder jeg og ligner en der har fået et par på hovedet..

Mit høre øjenlåg er helt rødt oghævet, samtidig med det er meget tørt, så tørt at det skaller..
Jeg har været ved lægen i tirsdags (der startede det), da jeg vågnede med et hævet og sammenklistret øje, og jeg frygtede jeg havde øjenbetændelse. Men jeg blev podet, og der var ikke noget at se..
Jeg fik afvide jeg skulle tørre med lunkent vand og prøve med kamillete, og så kunne jeg bruge nogen saltvandsøjendråber.

Men her sidder jeg og føler mig som en anden Quasimodo. Så er der nogen der har nogen gde råd til hvad jeg kan gøre??
It's gonna be legen... wait for it... DARY!

#2 camilla_k

camilla_k

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 1.954 Beskeder:

Skrevet 07 juni 2009 - 16:42

evt ligge noget koldt på...

#3 alitter

alitter

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.111 Beskeder:

Skrevet 07 juni 2009 - 18:15

Øv, her sidder jeg og ligner en der har fået et par på hovedet..

Mit høre øjenlåg er helt rødt oghævet, samtidig med det er meget tørt, så tørt at det skaller..
Jeg har været ved lægen i tirsdags (der startede det), da jeg vågnede med et hævet og sammenklistret øje, og jeg frygtede jeg havde øjenbetændelse. Men jeg blev podet, og der var ikke noget at se..
Jeg fik afvide jeg skulle tørre med lunkent vand og prøve med kamillete, og så kunne jeg bruge nogen saltvandsøjendråber.

Men her sidder jeg og føler mig som en anden Quasimodo. Så er der nogen der har nogen gde råd til hvad jeg kan gøre??

Jeg havde for 3 uger siden en virus infektion - og lignede nok nær dig! Jeg fik nogle dråber som ikke hjalp. Brugte så i stedet en hel del saltvandsøjendråber. Det tog lidt tid, men jeg ser helt normal ud nu. Har du ømme kirtler foran øret?

#4 tante_tut

tante_tut

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.650 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 12:36

Jeg havde for 3 uger siden en virus infektion - og lignede nok nær dig! Jeg fik nogle dråber som ikke hjalp. Brugte så i stedet en hel del saltvandsøjendråber. Det tog lidt tid, men jeg ser helt normal ud nu. Har du ømme kirtler foran øret?

Altså jeg ved ikke om jeg er decideret øm, men jeg har jo kløet så meget at det gør ondt nu. Især ude i siden af øret (ud mod øret).

Men læste et eller andet sted, at når øjet var tørt, producerede det mere vand i øjnene, så det kan jo godt være det er det.. Jeg må afsted efter nogen øjendråber

#5 tante_tut

tante_tut

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.650 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 12:37

evt ligge noget koldt på...

Det hjælper desværre ikke så meget.. :(
Eller jo, det hjalp i går da jeg lå med en vaskeklud på i 3 timer, men det har jeg jo ikke mulighed for hele tiden