Gå til indhold

Billede
* * * * * 1 Stemmer

The Sims 3

• Venligst log ind for at besvare
562 svar på dette emne

#1 Angelina

Angelina

Awesome!

• Medlemmer
  • 27.551 Beskeder:
  • LocationOdense

Skrevet 04 juni 2009 - 16:33

Nu er den jo endelig kommet - så syntes den fortjener sin helt egen tråd hvor vi glædes over vores spil - og deler tips og trix :)

Jeg købte den i "collectors edition" (for så corny er jeg) så glæder mig til at se her i weekenden hvad "den kan" osv :)
- Angelina

#2 frkcalou

frkcalou

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.628 Beskeder:

Skrevet 04 juni 2009 - 16:39

Hvad er forskellen på "normalt" sims3 og collectors edition?

Glæder mig til jeg har sommerferie - skal der spilles til jeg segner!

#3 svanen73

svanen73

Helgen

• Medlemmer
  • 8.815 Beskeder:

Skrevet 04 juni 2009 - 17:05

Har installeret vores spil, men det køre langsomt og grafikken er skidt.

Har kørt alle pakker af sims2 uden problemer, så kan ik tro det er grafikkortet der er forældet.
♥ † Miss you daddy ♥
Luka 21.06.11 ♥

#4 harnavn

harnavn

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPip
  • 22 Beskeder:

Skrevet 07 juni 2009 - 10:25

Mit sims3 køre helt fint, men måtte også ud og købe nyt grafikkort. Men det hele loader vupti, og tager kun nogle få sekunder.

Men hold da op, jeg er skuffet. Havde bestemt forventet noget mere, og ikke bare en omgang bedre grafik. Det er jo kun en opgradering af sims2 - med lidt hist og pist.

Jeg havde sat hele weekenden af, til at spille, men har kun spillet nogle få timer. Det kan slet ikke fange mig. øv øv øv *S*

Må vente til der kommer nogle udvidelsepakker, for savner godt nok universitetet, dyrene osv osv. Samt er godt og grundig træt af, man ikke kan "se" når de køber ind.

Håber andre, hygger sig med spillet og jeres forventninger ikke var så høje som mine ;-)

Forsat god simssøndag *S*

#5 Shinykangaroo

Shinykangaroo

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.828 Beskeder:

Skrevet 07 juni 2009 - 18:22

The sims 3 er jo ikke andet end gammel vin på nye flasker, det eneste er vel kun grafikken der er forskel fra 2ern. Og når man tænker på, hvor mange gode grafikmotore der, så er jeg meget skuffet over grafikken!!!
Generelt hele spillet, det er ikke 400kr værd, det er jo sådan set kun 2'ern om igen med bedre grafik.
Flyvefisk

Hellere brænde min pc af end at sætte en WoW disk i....!!

#6 svanen73

svanen73

Helgen

• Medlemmer
  • 8.815 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 09:59

Jeg kunne sagtens spille sims 2, men grafikkortet virkede ikke til sims 3... så nu har jeg fået sat et ny i :D
Der står på hjemmesiden hvilke grafikkort der fungerer til spillet. Ellers så prøv denne hjemmeside, den fortæller om din computer lever op til systemkravene eller ej Can You Run It? Powered by System Requirements Lab

Tusind tak for linket :)

Det siger dog min comp. fint skal ku køre Sims3 :gruble:
♥ † Miss you daddy ♥
Luka 21.06.11 ♥

#7 SalomonsMor

SalomonsMor

Fortabt

• Medlemmer
  • 21.938 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 10:01

Jeg skal spille det i aften regner jeg med:)

Jeg er spændt på om jeg også blir skuffet...Jeg tror det ikke, for jeg har kun haft udvidelsespakkerne UNI og Nightlife i Sims2:)

Ved I egentlig noget om nye udvidelsespakker? Hvornår kommer de og hvilke?

Tro medlem af juli-viklerne

Mor til bøf og frø

#8 Excentrica

Excentrica

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.895 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 11:05

Uh, jeg ville egentlig ikke købe det, men nu overvejer jeg mere og mere.
Jeg har nemlig stort set alle udvidelses- og tillægspakker til 2'eren (mangler kun Seasons, Holiday, Ikea, Celebration og H&M), men synes det er så fint at man kan gøre dem rigtigt fede i 3'eren. Og tilpasse deres personligheder.
Fx har jeg en Fritzl-type i 2'eren, hvis personlighed godt kunne trænge til en snert "sadist".
Spærret inde blandt normale, bag tremmer og gitter
For som lægerne sagde, "den gode adfærd smitter"
I næsten et døgn der holdt jeg smerten ud
Så slagted' jeg min vagt og flygted' i hans hud

#9 SalomonsMor

SalomonsMor

Fortabt

• Medlemmer
  • 21.938 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 11:09

Uh, jeg ville egentlig ikke købe det, men nu overvejer jeg mere og mere.
Jeg har nemlig stort set alle udvidelses- og tillægspakker til 2'eren (mangler kun Seasons, Holiday, Ikea, Celebration og H&M), men synes det er så fint at man kan gøre dem rigtigt fede i 3'eren. Og tilpasse deres personligheder.
Fx har jeg en Fritzl-type i 2'eren, hvis personlighed godt kunne trænge til en snert "sadist".

:lol::lol::lol:

Tro medlem af juli-viklerne

Mor til bøf og frø

#10 Excentrica

Excentrica

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.895 Beskeder:

Skrevet 08 juni 2009 - 11:12

Han har faktisk sin helt egen kælder (vejen derned er fyldt med døre, som kun han kan gå igennem) med nogle unge damer i.
Og de hader ham alle sammen :D

De bliver noget lange i ansigtet, når han eller rengøringshjælpen kan gå ind og ud, og de ikke kan :lol:
Spærret inde blandt normale, bag tremmer og gitter
For som lægerne sagde, "den gode adfærd smitter"
I næsten et døgn der holdt jeg smerten ud
Så slagted' jeg min vagt og flygted' i hans hud