Gå til indhold

Billede
- - - - -

Spændende...

• Låst emne Emnet er låst
18 svar på dette emne

#1 Frostkissed

Frostkissed

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.730 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 15:44

I foregårs drog jeg afsted til syd Tyskland med min tæve Asian Arrow, hun er kommet i løbetid og skal parres med en dejlig han ved navn Saifa Lopburi nede ved den Fransk/Tyske grænse :)

Hvis alt går godt bliver det det første kuld Thai Ridgeback hvalpe født i Danmark nogensinde .. jeg er så spændt - jeg venter på at hanhundens ejer ringer og siger at parringen er overstået så jeg kan hente min pige igen :)

Billeder af de forhåbentlig kommende forældre :)

FK

Vedhæftet fil(er)

"By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest."

#2 cordelia222

cordelia222

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.469 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 15:58

Tillykke med den forhåbentligt kommen familieforøgelse

Single!
"You could be a songbird from New Orleans, scared of the World just as scared to sing, but you better believe you're gonna fly with me"
Bailey :lun:

#3 Havnelev

Havnelev

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.083 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 17:13

I foregårs drog jeg afsted til syd Tyskland med min tæve Asian Arrow, hun er kommet i løbetid og skal parres med en dejlig han ved navn Saifa Lopburi nede ved den Fransk/Tyske grænse :)

Hvis alt går godt bliver det det første kuld Thai Ridgeback hvalpe født i Danmark nogensinde .. jeg er så spændt - jeg venter på at hanhundens ejer ringer og siger at parringen er overstået så jeg kan hente min pige igen :)

Billeder af de forhåbentlig kommende forældre :)

FK

Det lyder rigtig spændende, men hvorfor er du dog ikke selv med ved parringen :gruble:
:) Lykkelig ejer af 1 dejlig Boxerpige.

#4 kleo-mor

kleo-mor

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 713 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 18:11

spændene, men uhhh jeg kunne da godtnok ikke efterlade min tæve!
Da vi var afsted for 7 1/2 uge siden havde vi reseveret plads på et pensionat i en uge, vi fik kun brug for en enkelt overnatning:)
Bodil
Kleo Tervueren fra 6/4 2004
Pittit Groenendael fra 6/9 2006

#5 Frostkissed

Frostkissed

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.730 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 20:05

Hun er hos min 1. tæves opdrætter ,en mand som jeg stoler rigtigt meget på, som også kender hunden, og jeg har også 2 andre hunde og et barn herhjemme som også skal passes, så vi blev enige om at gøre det på den her måde :)

Ville ellers gerne have været der ..

FK
"By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest."

#6 VivaGlam

VivaGlam

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.531 Beskeder:

Skrevet 21 maj 2009 - 20:20

:love: :love: :love: Sindssygt flotte hunde!! Det bliver nogle pæne unger de får..
Nick Stokes: There's a sucker born every minute.
Gil Grissom: Yeah, and they all come to Vegas.

#7 Drimmer1

Drimmer1

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.506 Beskeder:

Skrevet 25 maj 2009 - 08:12

Ja, det er da spændende:banan: og så hvis du bliver den første der lavet et kuld i DK. Og med de præmieringer dine hunde har, så skal der nok blive rift om sådant et kuld.:)

Også tillykke til Kleomor:wave:

#8 kleo-mor

kleo-mor

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 713 Beskeder:

Skrevet 25 maj 2009 - 12:09

Ja, det er da spændende:banan: og så hvis du bliver den første der lavet et kuld i DK. Og med de præmieringer dine hunde har, så skal der nok blive rift om sådant et kuld.:)

Også tillykke til Kleomor:wave:

Tak
Bodil
Kleo Tervueren fra 6/4 2004
Pittit Groenendael fra 6/9 2006

#9 cordelia222

cordelia222

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.469 Beskeder:

Skrevet 25 maj 2009 - 13:07

Har du fået din tæve hjem? Og gik parringen som den skulle?

Single!
"You could be a songbird from New Orleans, scared of the World just as scared to sing, but you better believe you're gonna fly with me"
Bailey :lun:

#10 Frostkissed

Frostkissed

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.730 Beskeder:

Skrevet 26 maj 2009 - 11:55

Vi venter stadig på at Asia bliver klar hun står desværre en smule i sin løbetid men vi håber at hun snart rykker på sig :)

Desuden er Siam min anden tæve i løb og vi har valgt at parre hende med Thaiko som kan ses her : http://www.thai-ridg...K/index-uk.html

Siam er 2½ og havde sidste år en voldsom livmoderinfektion og vi er derfor meget spændte på om det kan lykkes at få hende drægtig.

FK

Vedhæftet fil(er)