Gå til indhold

Billede
- - - - -

Dagpleje i Tornbjerg

• Låst emne Emnet er låst
5 svar på dette emne

#1 tabula

tabula

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.620 Beskeder:

Skrevet 13 maj 2009 - 10:53

Hej :)

Er der nogen der har erfaringer med dagplejen i Tornbjerg og Rosengård i det hele taget?

Kan også sende pb hvis det er
Nu gift med min skattebasse :love:

Mors dejlige unger :lun: :lun: :lun:

#2 Lurer-Louise

Lurer-Louise

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.724 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2009 - 08:43

det har jeg også :)

♥♥Det kan ikke blive større♥♥

#3 EngleSkyts

EngleSkyts

Erfaren

• Medlemmer
  • 232 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2009 - 09:01

Vi har med dagpleje Rosengård at gøre :)
S.E. 14. august 2007 :lun:

#4 tabula

tabula

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.620 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2009 - 09:30

Jamen så skriv da :lol:

Har brug for at høre at der kun er GODE erfaringer og alle børnene har det forrygende og alle forældre er dejlig glade .... er rimelig nervøs ved tanken om at aflevere mine små bissemus :blush:

...I må også gerne sende en pb med dp, hvis man ikke har lyst til at skrive navn i tråden - hvis man må sådan noget :genert:

#5 EngleSkyts

EngleSkyts

Erfaren

• Medlemmer
  • 232 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2009 - 09:44

Jamen så skriv da :lol:

Har brug for at høre at der kun er GODE erfaringer og alle børnene har det forrygende og alle forældre er dejlig glade .... er rimelig nervøs ved tanken om at aflevere mine små bissemus :blush:

...I må også gerne sende en pb med dp, hvis man ikke har lyst til at skrive navn i tråden - hvis man må sådan noget :genert:

Sverre hører til Rosengård distriktet, tror jeg de kalder det :) Han var lille ved fødsel og kommunens fys samt børne/ungelæge har været inde over. I forbindelse med opskrivning til dp, valgte vores sp i samråd med os og opskrivningen at opprioritere ham således at han kom før de andre på listen, og fik dobbeltplads, og derigennem udvalgte de så en dp der kunne varetage hans behov.

Jeg har ikke en finger at sætte på vores dp, eller vores gruppe. Kompetente, åbne, hjertelige og aktive dagplejemødre hele bundtet :) Ved sygdom holder vi Sverre hjemme, da han ikke kan klare at blive passet andetsteds, men det er kun "hans og vores problem", ikke et generelt problem for gruppen. De er endvidere meget udenfor i gruppen, i det gode vejr mødes de på legepladser og holder picnic næsten hver dag :) Vi får en træt og beskidt søn hjem hver dag uanset vejret :)

Jeg ved der er en anden gruppe i samme område som vores, og de har været meget påvirket af langtidssygdom, opsigelser, ferier o.l. - men man kan jo altid være uheldig.

Jeg kan sende dig en pb hvis du er interesseret i navn på dp og gruppen?

- EngleSkyts
S.E. 14. august 2007 :lun:

#6 tabula

tabula

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.620 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2009 - 10:31

Det vil jeg gerne :)

Mine drenge er født i uge 27, men de bliver ikke oppriotiteret eller får dobbeltplads. Men det er heldigvis fordi de klarer sig så godt, så det er vi da glade for :P