Gå til indhold

Billede
- - - - -

Gaven til dagplejemoren!

• Venligst log ind for at besvare
31 svar på dette emne

#1 Melba_love

Melba_love

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.051 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 10:45

Da vi er ved at flytte, og Aura snart er 3, skal hun jo stoppe hos sin dejlige dagplejemor. Jeg har spekuleret så det knager over, hvad der er den perfekte "afskeds"gave, og er faktisk helt på bar bund.

Hjælp mig!!!

Det må gerne være noget personligt, men heller ikke noget, der drukner i bunken af gaver fra børn, gennem 15 år.
Jeg synes sq det er svært.

:love: 1'eren 28. feb 05 :love:
:lun: 2'eren 22. maj 06 :lun:
:rocker: 3'eren 27. oktober 09:rocker:

#2 Nanettexl

Nanettexl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.253 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 11:06

Jeg ville købe en smuk orkide, de kan holde længe.. drt gav jeg min søns dagplejemor... Eller en smuk broche...

jeg selv køber en flot buket til min datters dagplejemor, men hun har ikke været der så længe.
♥♥ Mine Smukke Børn♥♥:lun:

Nu Med Mand I Livet :glad:

:-D Nanette Madøre

#3 Two_cherries

Two_cherries

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 38.523 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 12:03

Vi plejer at lave en kurv med lækkerier de gange, hun har fået til jul og fødselsdag :)

"Det er mig", sagde Rødhætten :devil:

#4 Azraeline

Azraeline

Det Glemte Land

• Medlemmer
  • 9.540 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 12:42

har købt (godt nok til jul men anyway) en af de der trip trap nisser med min datters navn ...........

da hun holdt i DP havde hun lavet et "rigtig" maleri til hende og jeg havde skrevet et lille vers a la " små fødder blir store og må fra dagpleje til børnehave gå" og så havde vi købt en ko fra Cow Parade med firkløvere fordi vi synes vi havde været heldige at få netop hende som DP :)

hun havde købt en rigtig fin sølvhalskæde med et lille hjerte til vores datter og et net (som barnet vistnok selv havde kreeret eller var det et forklæde?)

men jeg syns det var en lidt hård dag at komme igennem - vi har her 1½år senere stadig kontakt til hende :) og ses af og til
Jeg er ikke besat af Smølfer - Jeg kan bare ikke holde op med at tænke på dem aften, nat og dag!

#5 Sommerpige

Sommerpige

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.173 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 15:25

Hvad med et gavekort til en massør, så hun rigtig kan blive æltet igennem. Sådan en dagplejemor må have masser af myoser af at bære på børn hele dagen.
Så kan man jo give en lille blomst ved siden af :)

Vel egentlig nærmest lykkelig

#6 Min.Mors.Datter

Min.Mors.Datter

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.120 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 15:35

Da vores DP blev rund gav vi hende et vedhæng til hendes pandora armbånd. Det kræver selvfølgelig hun også har så´n et. Vi gav en " barnevogn " Syntes det var et rigtig godt symbol.

#7 Rakel

Rakel

Ka' jeg måske snart blive ansat?

• Medlemmer
  • 130.363 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 16:41

Noget, der kan plantes i haven :)
"Lykken har ikke nødvendigvis lyserøde sløjfer i håret. Den kan se ud på mange forskellige måder".
Selskabsdrankeren (2005)

I'm some piece of work :cool:

#8 Fair_maiden

Fair_maiden

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.583 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 19:58

Jonas´første DP´er fik chokolade og en halskæde med et Murano hjerte.
Jonas´anden DP´er fik to vedhæng til hendes pandora armbånd. En lille dreng for at symbolisere Jonas og en engel for hende selv.
2005 2007

#9 hvz74

hvz74

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.146 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 21:04

Christians DP fik en "opladerstation" til hendes og hendes ældre børns mobiltelefoner. Jeg havde nemligt lagt mærke til at især ungerne havde det med at gå og lede efter deres mobiler tit og ofte :D

Hun var meget, MEGET glad for gaven :)
Ifølge en teori vil universet forsvinde og erstattes af noget mere bizart, når nogen finder ud af præcist hvad det er til for, og hvorfor det er her.

Ifølge en anden teori er det allerede sket.

#10 Bassepipper

Bassepipper

Helgen

• Medlemmer
  • 8.153 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 21:13

jeg tænkte også på et smykke eller en forkælelsesgave som massage eller lign. :gogo:
:lun: Jacob d. 12.06.08:lun:

:lun:Anders 03.02.10:lun:

in the world you are just someone
but for someone you are the world.