Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hund stor som lille søges(bortgives)

• Venligst log ind for at besvare
31 svar på dette emne

#1 Nanettexl

Nanettexl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.253 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 07:48

:wave: Hej allesammen... Hvis du eller du kendeer en som skal af med sin hund, så skriv lige her.

Jeg har haft hund hele mit liv... Måtte desværre aflive min egen hund i sep 08, pga kræft, men nu er jeg og mine to børn på 6 og 3 år klar til en ny hund.

Jeg står 100 % inde for et godt hundehjem, og mine børn ER meget dyrevenlige og glade for hunde.

Jeg studere, så den skal kunne være alene hjemme nogle timer og den skal være renlig:)

Håber nogle ka hjælpe mig....

Jeg har før købt dyr fra Rødovre internat, men som enlig mor på SU. har jeg ikke de penge mere....

Mange hilsner fra

Nanette
♥♥ Mine Smukke Børn♥♥:lun:

Nu Med Mand I Livet :glad:

:-D Nanette Madøre

#2 Dalmatinergirl

Dalmatinergirl

Erfaren

• Medlemmer
  • 406 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 08:46

Kan du ikke prøve at kigge på
www.dba.dk (den blå avis) eller www.guloggratis.dk. Der er der ofte nogle der ønsker at bortgive deres hund til et godt hjem.
Der er også nogle gange nogle på marked på hundegalleri.dk

:banan: Den lykkelige ejer af en dejlig dalmatiner dreng :banan:

Og mor til to dejlige knægte :love:

#3 biine79

biine79

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 858 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 09:09

DEr er også Dyrenettet.dk . lige nu er der også denne hund der søger et nyt hjem.
http://vimedhund.tv2...d-21819762.html

#4 TOMTE

TOMTE

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.257 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 13:08

:wave: Hej allesammen... Hvis du eller du kendeer en som skal af med sin hund, så skriv lige her.

Jeg har haft hund hele mit liv... Måtte desværre aflive min egen hund i sep 08, pga kræft, men nu er jeg og mine to børn på 6 og 3 år klar til en ny hund.

Jeg står 100 % inde for et godt hundehjem, og mine børn ER meget dyrevenlige og glade for hunde.

Jeg studere, så den skal kunne være alene hjemme nogle timer og den skal være renlig:)

Jeg har før købt dyr fra Rødovre internat, men som enlig mor på SU. har jeg ikke de penge mere....

Mange hilsner fra

Nanette

Køb fra interinat ,ALDRIG KØB FRA DE GULE SIDER,DEN BLÅ AVIS,eller lignene,du kan gå grueligt galt ved at købe derfra.
Det er lidt svært hvis du ingen penge har til det.........det koster at få hund,det koster at have hund.
DKK har osse godkendte 'uheld'altså ikke racerene hunde.
Jeg føler mig ikke gammel,men indimellem kan jeg mærket livet har gået en lang tur med mig.[SIGPIC][/SIGPIC]

#5 TOMTE

TOMTE

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.257 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 13:13

Mange hilsner fra

Nanette

Forhør dig på den nærmeste interinat, eller hos en lokal dyrlæge ,få ALDRIG DYR GENNEM GUL&GRATIS,ELLER DEN BLÅ AVIS det kan bliver et både dyrt og trist bekendskab.
Men hvis du ikke har penge til køb af hund,hvad så med de udgifter der ellers er med hund?? forsikring,dyrlæge,ordentlig fodder,en hund skal have tid og kærlighed men de andre ting er osse nødvendige.
Jeg føler mig ikke gammel,men indimellem kan jeg mærket livet har gået en lang tur med mig.[SIGPIC][/SIGPIC]

#6 Nanettexl

Nanettexl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.253 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 17:30

Forhør dig på den nærmeste interinat, eller hos en lokal dyrlæge ,få ALDRIG DYR GENNEM GUL&GRATIS,ELLER DEN BLÅ AVIS det kan bliver et både dyrt og trist bekendskab.
Men hvis du ikke har penge til køb af hund,hvad så med de udgifter der ellers er med hund?? forsikring,dyrlæge,ordentlig fodder,en hund skal have tid og kærlighed men de andre ting er osse nødvendige.

Jeg HAR råd til at havde hund, men vil da gerne aftage en hund i stedet for den skal aflives:) Og :) jeg søger en gratis da jeg lige har smidt 25.000 kr til et indskud.. Jeg anskaffer aldrig dyr uden at havde råd.

Tak for din bekymring
♥♥ Mine Smukke Børn♥♥:lun:

Nu Med Mand I Livet :glad:

:-D Nanette Madøre

#7 TOMTE

TOMTE

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.257 Beskeder:

Skrevet 25 april 2009 - 18:02

Jeg HAR råd til at havde hund, men vil da gerne aftage en hund i stedet for den skal aflives:) Og :) jeg søger en gratis da jeg lige har smidt 25.000 kr til et indskud.. Jeg anskaffer aldrig dyr uden at havde råd.

Tak for din bekymring

ok jeg ved fra min dyrlæge at det hænder en ældre der nu skal på plejehjem og ingen har der kan overtage hund/kat/fugel og den ældre så har spurgt om råd hos dyrlægen,så syntes du skulle prøve omkring dyrlægerne i hele dit område.:)
Som jeg skrev før IKKE gul&gratis eller den blå,osv.
pøjpøj håber i finder en sød hund:)

#8 cordelia222

cordelia222

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.469 Beskeder:

Skrevet 26 april 2009 - 15:45

Der er ham her, men jeg ved ikke hvor pålidelig siden er.

http://hundegalleri....asp?MarID=36454

http://hundegalleri....asp?MarID=36330

Single!
"You could be a songbird from New Orleans, scared of the World just as scared to sing, but you better believe you're gonna fly with me"
Bailey :lun:

#9 Dalmatinergirl

Dalmatinergirl

Erfaren

• Medlemmer
  • 406 Beskeder:

Skrevet 26 april 2009 - 18:51

Jeg har da ellers købt Rico gennem den blå avis og jeg er i hvert fald IKKE blevet snydt. En mere dejlig og sød hund skal man vist lede længe efter. Han er godheden selv.....

Til Nanettexl håber du finder en rigtig dejlig gratis hund :)

:banan: Den lykkelige ejer af en dejlig dalmatiner dreng :banan:

Og mor til to dejlige knægte :love:

#10 Lene@

Lene@

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.010 Beskeder:

Skrevet 26 april 2009 - 19:02

Jeg vil nu også sige man sagtens kan købe hund gennem dba.dk. Man skal bare selv være kritisk nok.
Kender ihvertfald flere der er rigtig glade for deres hunde, købt på dba.dk.
Mine forældre købte en 1 årig sidste år, og hun er simpelthen en alletiders hund.
Freya Feb 2007
Thor Feb 2009