Gå til indhold

Billede
- - - - -

Menstruation i lang tid.

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 AldrigSigAldrig

AldrigSigAldrig

Erfaren

• Medlemmer
  • 179 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2009 - 14:55

Jeg har aldrig haft en normal clyklus, men nu er det altså helt galt.

Jeg har haft ringet til lægen i dag i forbindels med noget andet men smed lige spørgsmålet om der kunne være noget galt, hans svar var at det er meget normalt. Jeg få noget medicin der kan give blødningsforstyrrelser, men det har ikke været et problem før, normalt plejer jeg at bløde 2-3 dage og så går der 45-48 dage imellem, hvilket jeg har været godt tilfreds med.

Men nu har jeg blødt siden den 1 januar og jeg er mildt sagt pænt træt af det.

Jeg var tidsmæssigt lidt presset i morges så jeg god tog bare hans svar om at det var meget normalt, men altså det virker ikke som det have tænkt sig at stoppe sådan lige nu, jeg bløder med en "jævn" styrke (:gruble: kan man sige det?) hvilket jeg faktisk ikke plejer.

Er der andre der har oplevede noget der ligner? Og hvor længe ville du vente før du ikke accepterede svaret at det er normalt?
Man ska´ aldrig sige aldrig
man ka´ ta´ så grundigt fejl
den som alle sagde var håbløs
har nu vind i sine sejl.

#2 mig_selv1

mig_selv1

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.699 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2009 - 15:34

Lyder godt nok super træls ikke at kunne regne med noget mht en cyklus.
Jeg prøvede det i mine teenageår, og kom af samme grund på ppiller og det har rettet min cyklus ind til at blive "normal". Det var befriende dejligt.
Det er vel heller ikke optimalt som du have det før med 45 dages "pause". Det kan ihvertfald gøre det usandsynlig svært at regne på noget med hensyn til om du er/kan blive gravid når du står i en situation hvor du har brug for det.

Måske er det en mulighed, hvis du ikke allerede er på ppiller?

Jeg ville ihvertfald ikke stille mig til takke med at få at vide en pause på 45 dage er normalt heller. Måske skal du til en gynækolog istedet for din normale læge?

#3 Tulle-mus

Tulle-mus

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:

Skrevet 01 februar 2012 - 11:35

Det er præcis det samme jeg har nu, efter jeg er begyndt på p-piller. Så Nu har jeg bedt min mor om at ringe til min læge, for at spørge om det kan have noget med p-pillerne.

#4 Victoria-Pedersen

Victoria-Pedersen

Fortabt

• Medlemmer
  • 24.889 Beskeder:

Skrevet 01 februar 2012 - 11:47

Det er præcis det samme jeg har nu, efter jeg er begyndt på p-piller. Så Nu har jeg bedt min mor om at ringe til min læge, for at spørge om det kan have noget med p-pillerne.

Søde Tulle Mus tråden er fra 09

7. august 2010 :lun:

20. april 2013 - Olivia :love: