Gå til indhold

Billede
- - - - -

Jeg skal tisse hele tiden??

• Venligst log ind for at besvare
20 svar på dette emne

#1 TIHA663

TIHA663

Erfaren

• Medlemmer
  • 239 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 15:16

Jeg har de sidste to dage skulle tisse minimum en gang hver anden time, og det føles som om jeg er lige ved at tisse i bukserne hver gang. Men jeg har ikke ondt og drikker ikke mere end jeg plejer......er det ikke lidt underligt. Normalt kan jeg sagtens holde mig i et par timer. Tissetrangen kommer pludseligt og så skal det gå hurtigt. Kan det være symptom på noget....blærebetændelse måske?

#2 The_Gisele

The_Gisele

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.380 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 15:16

Det KAN være diabetes.

#3 Sissi3344

Sissi3344

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.909 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 15:25

Det kan sagtens være blærebetændelse som du selv er inde på. Tag du et smut til lægen og få undersøgt din urin.

#4 TIHA663

TIHA663

Erfaren

• Medlemmer
  • 239 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 17:02

Uha..jeg håber ikke det er graviditet...jeg tager p-piller , så det skulle være temmelig uheldigt. Jeg må hellere få tjekket.

#5 Cosi

Cosi

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.549 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 17:04

Sådan har jeg det også nogle dage uden at der er noget galt, og når der så er gået et par dage, så holder det op igen.

Hvis det skulle være blærebetændelse, så vil jeg mene at det enten skulle svie lidt (i nogle tilfælde meget) og nogle gange også blod i urinen (dette er dog ikke altid tilfældet, at man har det).

Her er i hvert fald lidt fra netdoktoer om blærebetændelse :) http://www.netdoktor...betaendelse.htm

Der er også en anden artikel omkring hyppig vandladning http://www.sundhedsg...2081&guideId=93

Kender du nogle, der mangler en kontorassistent med speciale i administration i Vejle-området - så sig til :)

#6 FruHolm

FruHolm

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.264 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 18:39

Mit gæt er, at det kan være en begyndende blærebetændelse.... Smut op til lægen med en urinprøve, de kan hurtigt se om der er noget i.... Hvis ikke, jamen så giv det et par dage, forsvinder det ikke, er det måske en god ide at tjekke eventuel graviditet.... Det kan også være noget man bilder sig ind... Ikke forstået på en skør måde, men jo mere opmærksom man er på at man skal tisse, jo værre bliver det som regel....

Good Luck....
:devil: Kan alt på Fransk - undtaget sproget :engel:

Den gamle gøgler rejser nakken
løfter læben til et kys
sangen flyder stille i hans bryst

#7 Annione

Annione

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 33.787 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 20:13

Jeg tror også det er blærebetændelse... Jeg har haft det én gang, og det gjorde næsten ikke ondt, men jeg skulle tisse 24/7...

Er ret sikker på jeg fik det fordi min kæreste på det tidspunkt, ikke var typen, der gik i bad hver dag...
- at rejse er at leve :lun:

Nu bosat i det nordlige Norge :8:

#8 miss_sommerfugl

miss_sommerfugl

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.635 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 20:48

Sådan har jeg det også nogle dage uden at der er noget galt, og når der så er gået et par dage, så holder det op igen.

Hvis det skulle være blærebetændelse, så vil jeg mene at det enten skulle svie lidt (i nogle tilfælde meget) og nogle gange også blod i urinen (dette er dog ikke altid tilfældet, at man har det).

Her er i hvert fald lidt fra netdoktoer om blærebetændelse :) http://www.netdoktor...betaendelse.htm

Der er også en anden artikel omkring hyppig vandladning http://www.sundhedsg...2081&guideId=93

Min læge fortalte man sagtens kan have blærebetændelse med hyppige toiletbesøg som eneste symptom, så man behøver ikke have svien.

Jeg ville ihvertfald lige stikke forbi lægen til en hurtig stix-prøve for blærebetændelse - tager ikke alverdens tid.

Having endometriosis is like wearing stilettos!
All you see is a beautiful woman - but not how much pain she is in!

#9 FrkLovely

FrkLovely

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.851 Beskeder:

Skrevet 02 december 2008 - 21:56

Jeg har det også nogengange sådan, og har stixet det selv, der var intet.
Jeg tror det var fordi jeg kedede mig:blush: Altså at jeg kom til at fokusere for meget på det, så trangen opstod på grund af tankerne.

Er det store eller små mængder?

:love: Marie Marts 2012 :love:

April 2014 :wub:

#10 maydree

maydree

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.271 Beskeder:

Skrevet 03 december 2008 - 11:54

det kan altså også komme i forbindelse med clamydia ! Det fandt jeg ud af, da jeg havde det på samme måde som du. Så takker man kæresten, for at have været utro.

Så kom afsted til læge !

Clara Sofie 17.03.12:love:
Johanna Eline 15.03.10 :lun: