Gå til indhold

Billede
- - - - -

Ondt i tungen??

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 Vandmand05

Vandmand05

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.613 Beskeder:

Skrevet 14 november 2008 - 22:31

Melanie var syg onsdag torsdag.. Mest bare snottet og sådan.. Og så har hun klaget over ondt i tungen.. De sidste 3 aftner har hun ikke rigtig spist noget.. Hun er begyndt at græde når hun begyndte, at spise fordi det gør ondt på tungen:trist: Jeg kan intet se..

Hun var ved lægen igår og der var intet..Hverken i ører, hals, lunger eller noget.. hun var i bh idag fordi hun igår aften virkede frisk.. Bortset fra hun ikke havde spist noget..
Der har intet været hele dagen, lige indtil vi skal spise. Så begynder hun igen... Hun ender igen med ikke, at spise noget.. 1 time efter aftensmad kommer hun og siger hun har ondt i øret.. Og går igen, kommer så igen og det gør hun et par gange, indtil hun begynder, at græde og sidder så og hænger..
Vi har givet hende en panodil, og nu sover hun fint (7-9-13 )...
Da hun var mindre havde hun det der hånd/fod/mund syge.. Og mener, at have hørt at man kun får det en gang:forvirret

Nogle der har ideer til, hvad det kan være:forvirret Evt har prøvet det på nogle af jeres børn?? Det med øret er jo nok møb. Men det skal siges, at hun ikke har haft feber på noget tidspunkt, så har ikke ringet til vagtlægen idag, for de gør jo ingenting ved det, hvis de ikke har feber..
Melanie 6. Februar 2005 :lun:
Mathilde 26. Oktober 2006 :lun:
nix pille ved mine billeder

#2 anjakreutz

anjakreutz

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.526 Beskeder:

Skrevet 15 november 2008 - 15:36

Lige da jeg så din overskrift var mit råd at tage til lægen med hende, men når i har været der så ved jeg sørme ikke hvad i skal gøre desværre.

Men jeg håber da at i hurtigst muligt kan finde ud af hvorfor hun har ondt.
Mor til 3 dejlige unger fra ´04, ´06 og ´09. :glad::love:

Ikke nok med jeg bor i udkantsdanmark, jeg bor dælme også i udkantslangeland :8:
Så kan man da vist hellere ikke komme længere ud :lol:

#3 sizeme

sizeme

Helgen

• Medlemmer
  • 8.335 Beskeder:

Skrevet 15 november 2008 - 15:56

Hvad med sådan en blist måske??
De kan tit være meget meget små og måske bare lige en rød tone mørkere end resten af tunge...
De gør bare pokkers ondt...
En klog kvindes største klogskab består i ikke at vise sin klogskab.

#4 MBM76

MBM76

Erfaren

• Medlemmer
  • 207 Beskeder:

Skrevet 15 november 2008 - 19:58

min dreng har haft hånd mund og fodsyge 2 gange ..

der findes 2 forskellige viuser der forårsager det derfor kan man få det 2 gange det er bare meget sjældet vi var forbi børneafdelingen anden gang fordi de gerne ville se det men ikke fordi det r farligt vi gik ogå hjem efter en halv time

god bedring

#5 kjaer_helle

kjaer_helle

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.358 Beskeder:

Skrevet 15 november 2008 - 21:23

Kan det være halsen der gør ondt???? Selvom den er tjekket kan den måske godt være øm og gøre det svært for hende at spise??

Kh Helle
Feb 2003 :lun:
Dec 2008 :lun:
Nov 2012 :lun:

#6 Vandmand05

Vandmand05

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.613 Beskeder:

Skrevet 15 november 2008 - 22:16

Tak for jeres foreslag:kys: .. Idag har der ikke været noget med hende:gruble: .. Hun siger hun ikke har ondt i tungen mere:banan: , men at hun havde meget lidt ondt i øret:( .. Men hun har været mere sig selv idag end hun har været de sidste 4 dage.. Hun vågnede heller ikke en eneste gang i nat, hvilket hun også har gjort de sidste mange nætter:banan: ...

Ang blister/blegner, så havde hun faktisk nogle på siden af sin tunge i tirsdags tror jeg det var:gruble: .. Men har så kigget efterflg, og har ikke kunne se nogen.. Men måske jeg ikke har lagt mærke til dem:gruble: .. Så det kunne jo godt have været sådan nogle der har drillet hende de sidste aftner..
Melanie 6. Februar 2005 :lun:
Mathilde 26. Oktober 2006 :lun:
nix pille ved mine billeder

#7 mizzgucci

mizzgucci

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.761 Beskeder:

Skrevet 19 november 2008 - 14:39

Jeg har nogle gange været forkølet hvor jeg har ondt i hele munden, tungen og tandkød, det gør ondt når jeg spiser, snakker og drikker. Har hørt flere der har det sådan, måske det kunne være det?
:love: Smilla d. 29. maj 2008:love:

:love: Oskar d. 18. dec. 2004. :love:

Børnetøj og voksen sko til salg på Trendsales, brugernavn: Tutbuks