Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hjemmelavet juice..

• Låst emne Emnet er låst
22 svar på dette emne

#1 amelisa

amelisa

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.032 Beskeder:

Skrevet 07 oktober 2008 - 09:46

Så har jeg investeret i en juicer fra Phillips.
Den er købt i Kvickly Xtra i Hillerød for 699,- på medlemstilbud.

Og her til morgen, lavede jeg så for første gang friskpresset juice til børnene..

Den blev til en juice af 6 æbler,2 kiwier, i netmelon og 1 kg vindruer...
Hold da op, hvor smager det godt...Og hvor bliver der meget juice..:banan:

Udover det købte jeg en opskriftbog med 500 diverse opskrifter på juice, smoothier og iskaffer til 129 kr.

Men hvad er Jeres ynglingsopskrift på friskpresset juicer???

#2 missSospechosa

missSospechosa

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.407 Beskeder:

Skrevet 07 oktober 2008 - 10:06

Jeg har en elendig juicepresser (vist også fra phillips - men kun til 299kr :genert:), har kun brugt den en enkelt gang så droppede jeg det... Så hvis jeres lidt dyrere versioner laver kongejuice, så er pengene givet godt ud :D

Men den der 500 opskrifter-bog, den er bare vildt god - du må også prøve de smoothiesopskrifter der er i, mums siger jeg bare...

#3 amelisa

amelisa

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.032 Beskeder:

Skrevet 07 oktober 2008 - 13:48

Så gik jeg lige på æblerov i min fars have og nu har jeg presset 2 liter frisk æblejuice.. De bedste økojuices kan bestemt ikke måle sig med denne juice.. hold op den er god, frisk og dejlig.
Og selv om man bruger lidt sure æbler, så når æblerne bliver presset, så bliver saften sød igen..

#4 Kaluah

Kaluah

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.376 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 10:13

Vi bruger også vores rigtig meget.

Æblejuice er altid et hit, men ellers er jeg også rigtig glad for blandingen gulerods/rød grape juice.

#5 jossse

jossse

Bortvist fra debatten

• Banned
  • 7.005 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 10:14

Hvad er det lige for én af dem? ( Phillips har flere) Jeg overvejer at købe Phillips frugtpresser HR 1861, men den er da noget dyrere end det der ??? Vil da godt høre om det er den, for gider da ik gi 1300 hvis man kan få den for 700.

Og hvad er det for en bog med opskrifter? Forfatter og titel please...

Min yndlingsjuice ? Har mange - men æble med pink grape frugt er mums. Det er appelsin, citron og ingefær også...

#6 missSospechosa

missSospechosa

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.407 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 11:19

Hvad er det lige for én af dem? ( Phillips har flere) Jeg overvejer at købe Phillips frugtpresser HR 1861, men den er da noget dyrere end det der ??? Vil da godt høre om det er den, for gider da ik gi 1300 hvis man kan få den for 700.

Og hvad er det for en bog med opskrifter? Forfatter og titel please...

Min yndlingsjuice ? Har mange - men æble med pink grape frugt er mums. Det er appelsin, citron og ingefær også...

Bogen hedder "500 juicer og smoothies" af Christine Watson.

#7 amelisa

amelisa

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.032 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 17:32

og modellen er en Phillips HR 1854

Men det er da en sindsyg måde at få sine børn til at få nogle vitaminer og mineraler
Jeg har lige lavet en juice af: frisk spinat, rød peber, gulerødder, frisk rødbede, æbler og en ½ håndfuld vindruer..
De er HELT VILDE..:banan:

#8 Frk.Baumgarten

Frk.Baumgarten

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.517 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 19:06

Er sådan en dimmer nemt at rengøre?
6. august 2010 :lun:

#9 amelisa

amelisa

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.032 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 19:45

Ja det hele pånær motordelen kan gå i opvaskemaskinen.. efter at det er blevet skyllet under den kolde hane..:)

#10 Frk.Baumgarten

Frk.Baumgarten

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.517 Beskeder:

Skrevet 08 oktober 2008 - 19:59

Ja det hele pånær motordelen kan gå i opvaskemaskinen.. efter at det er blevet skyllet under den kolde hane..:)

Super! Sådan én skal da vist lige på ønskelisten til jul :D
6. august 2010 :lun: