Gå til indhold

Billede
- - - - -

Kattens malerier

• Venligst log ind for at besvare
54 svar på dette emne

#1 Katten

Katten

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.268 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 12:40

Lidt af hvad jeg går og nusser med....

Endelige kom med lidt ord omkring dem :)

#2 Katten

Katten

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.268 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 12:47

Solgt

Vedhæftet fil(er)

Ændret af Katten, 21 februar 2010 - 21:26.

#3 JustFK

JustFK

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.736 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 13:49

Normalt siger hobbymalerier mig ikke ret meget, men de er faktisk rigtig fede. Så fede, jeg godt kunne finde på engang at bestille et stort i nogle bestemte farver, hvis du kunne være åben for det. :)
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

#4 Allmost_Famous

Allmost_Famous

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 44.700 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 13:53

De er fede på den der lidt specielle måde. Ligesom Just kunne jeg godt finde på at hænge det op hjemme i stuen.

Dog mener jeg at mange hobbymalere glemmer at de netop er hobbymalere, og derfor bør taksere deres billeder ud fra det. Altså, de er rigtig fede, men jeg ville ikke give så meget for dem, som jeg f.eks. ville for et billede købt i en fysisk butik inde i byen-agtigt...

Der behøver sådan set ikke at have forgået et regelbrud for at blive bortvist.

:deer:

#5 Katten

Katten

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.268 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 16:36

Normalt siger hobbymalerier mig ikke ret meget, men de er faktisk rigtig fede. Så fede, jeg godt kunne finde på engang at bestille et stort i nogle bestemte farver, hvis du kunne være åben for det. :)

Det kan du tro - det er bare at sige til :)

Allmost_Famous: du har helt ret og synes også selv at mine billeder er sat til en pris, så jeg stort set kun får dækket mine udgifter ved det.... for det er sku fair, man hellere vil betale mere hvis det er købt i en rigtig butik.

#6 Katten

Katten

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.268 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 16:38

.....solgt!

Vedhæftet fil(er)

Ændret af Katten, 19 april 2012 - 17:27.

#7 Allmost_Famous

Allmost_Famous

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 44.700 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 17:49

Det kan du tro - det er bare at sige til :)

Allmost_Famous: du har helt ret og synes også selv at mine billeder er sat til en pris, så jeg stort set kun får dækket mine udgifter ved det.... for det er sku fair, man hellere vil betale mere hvis det er købt i en rigtig butik.

Nu bliver jeg jo nysgerrig. Hvad tager du for dem?

Der behøver sådan set ikke at have forgået et regelbrud for at blive bortvist.

:deer:

#8 Katten

Katten

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.268 Beskeder:

Skrevet 20 september 2008 - 18:33

De store, de 2 første fx, tager jeg 500 kr for.... det helte store aflange blå 600 kr.... De to små gule fx er 400 kr for begge....

#9 JustFK

JustFK

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.736 Beskeder:

Skrevet 22 september 2008 - 12:25

De store, de 2 første fx, tager jeg 500 kr for.... det helte store aflange blå 600 kr.... De to små gule fx er 400 kr for begge....

Når du nævner det "helt store, aflange blå", er det så det med de sorte ... pingviner, eller hvad det er?
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

#10 JustFK

JustFK

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.736 Beskeder:

Skrevet 22 september 2008 - 12:27

Og hvad er målene på det? Synes måske 600 er lige heftigt nok. :)