Gå til indhold

- - - - -

orgasme ved blowjob

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
7 svar på dette emne

#1 Guest_tingla_*

Guest_tingla_*
  • Guests

Skrevet 06 juli 2001 - 09:34

Hvordan giver man fyren orgasme ved blowjob? Skal ens hoved bevæge sig enormt hurtigt op og ned ,eller kan han komme ved den berøring man ellers laver med tungen?

#2 Guest_Karin69_*

Guest_Karin69_*
  • Guests

Skrevet 06 juli 2001 - 14:37

Det kommer an på manden, nogen kan li det på en måde og andre på en anden, men jeg vil nok sige at du generelt skal bruge tungen meget, du kan jo også bare prøve at spørge ham.

Held og lykke med det.

Hilsen karin

Den 08:34 den 6. Juli skrev:tingla
> Hvordan giver man fyren orgasme ved blowjob? Skal ens hoved bevæge sig enormt
> hurtigt op og ned ,eller kan han komme ved den berøring man ellers laver med
> tungen?

#3 Guest_snuggimusen_*

Guest_snuggimusen_*
  • Guests

Skrevet 09 juli 2001 - 12:59

Hej med dig !

Når jeg giver min kæreste en orgasme ved blowjob gør jeg flg: Først varmer jeg ham op ved langsomt at nusse/slikke/kærtegne ham fra halsen og så ender jeg til sidst med at slikke hans pik.
Jeg går aldrig i gang med at slikke før jeg har varmet ham lidt op først (det giver det bedste resultat på ham). Når jeg når ned til pikken pirrer jeg ham lidt først så han bare er SÅ liderlig ! Derefter slikker jeg pikken op og ned af roden, kærtegner nosserne og kilder ham på inderlårerne. Så går jeg ellers i gang med at slikke hovedet og tager gerne hele pikke ind i munden samtidig med at jeg bruger hånden. Det behøver ikke være hurtige bevægelser hele tiden. Men når du kan mærke han snart kommer skal du koncentrere dig om at blive ved med det du er i gang med *SF*

Håber du kan bruge mit råd !

Knuser fra Snuggimusen

> tungen?

#4 Guest_SmileySus_*

Guest_SmileySus_*
  • Guests

Skrevet 10 juli 2001 - 00:18

Hej Tingla.

Jeg tror ikke at der findes en perfekt opskrift på et godt blowjob. Det er jo helt individuelt, hvordan og hvad fyren kan lide...kun fantasien sætter grænser. Jeg har selv erfaringer med at fyre kan li' at få slikket deres nosser samtidig med at man onanerer deres pik (det er ikke så svært som det kan lyde)!! Desuden er det lækkert når man varierer hastigheden med tungen - nogengange grådigt og hurtigt, andre gange stille og pirrende!!
Jeg tror at det vigtigste er, at fyren kan mærke at DU kan lide at give et godt blowjob - ellers er der jo ikke meget fedt ved det!!
Jeg håber at du finder din egen sexede teknik :-)

Knuser fra SmileySus

> tungen?

#5 Guest_Rørbye_*

Guest_Rørbye_*
  • Guests

Skrevet 10 juli 2001 - 15:21

Hejsa.
Udfør følgende.
1. Hold om nosserne mens du langsomt slikker
2.begynd at sutte mens du kæler for nosserne
3. Hvis det ikke hjælper er her et lille trick jeg har fundet på. Skiftesvis sut, slik og sug. det er vist meget rigtig godt

#6 Guest_Logikmus_*

Guest_Logikmus_*
  • Guests

Skrevet 10 juli 2001 - 18:32

Hej Tingla

Det vigtigste er, at lægge mærke til hvordan han reagerer, når du slikker ham. Jeg kan gøre hele arbejdet med hovedet i munden og lade tungen klare arbejdet samtidig med at jeg suger godt til, og strammer læberne om ham. Min kæreste er desuden vild med at blive slikket på det hårløse stykke fra pungen og om til anus. Desuden er han ret vild med et fast greb om tissemanden, og pungen, Håber det hjalp dig lidt.

Ellers bare følg hans reaktioner, og prøv dig frem.

> tungen?

#7 Guest_Pernille68_*

Guest_Pernille68_*
  • Guests

Skrevet 11 juli 2001 - 00:02

Hej tingla

Ved du hvad? Selv om man måske ikke skulle tro det, er mænd faktisk lige så forskellige som kvinder i den retning. Med andre ord: Der findes ingen klokkeren opskrift på hvordan man gør. Kun hvordan man absolut IKKE gør fx. bider ham, men det ved du formentlig. Du kan ikke gøre andet end at prøve dig frem og være opmærksom på hans kropssprog, bevægelser og lyde. Du kunne jo også spørge ham hvordan han bedst kan li' det.

Held og lykke.

Knus Pernille 68

> tungen?

#8 Guest_Ninjatøz_*

Guest_Ninjatøz_*
  • Guests

Skrevet 12 juli 2001 - 15:24

Min kæreste elsker at få blow jobs af mig, så derfor har jeg lige et par fif:

Vælg om du vil have han kommer i din mund ellers giv ham kondom på!
Slik ham fra roden og helt op hele vejen rundt, som om det var en is!! (Du må gerne sige lyde, så ved han du nyder det). Tag så hans pikhoved ind i din mund, og han vil stønne!!!
Start blidt ved at tage ham ind i munden og bevæg dit hoved op og ned, og gør det det hurtigere og hurtigere til han til sidst kommer, og stop ikke før han har fået sin orgasme fuldt ud, for ved godt selv, hvordan det er at blive stoppet midt i det hele, fordi ens fyr troede at man var færdig...

Håber du kan bruge mit svar, og husk øvelse gør mester, alle skal jo starte fra grunden.

Keep up the good work.

Hilsen
Ninjatøj...:)

> tungen?