Gå til indhold

Billede
- - - - -

Løn som lærervikar

• Låst emne Emnet er låst
9 svar på dette emne

#1 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 15:43

Jeg er lige blevet ansat som lærervikar, men, distræt som jeg er, glemte jeg at spørge om hvad lønnen ligger på.
Jeg ved den er høj, men hvad ligger den præcist på?
Har søgt lidt rundt, men kan ikke finde noget nogle steder.

Nogen der ved det?
Begær begærer ikke tilfredsstillelse, begær begærer mere begær..

#2 balletdanserinde

balletdanserinde

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.034 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 15:44

ikke heelt sikkert men mener at have hørt omk. de 180 i timen...

#3 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 15:52

189,88 kr. i timen. Og du får altid betaling for mindst 3 timer:

http://dlf.org/files...ale omraade.pdf

Aah, tak for linket:)

Og så havde du næsten ret Balletdanserinde:)

#4 balletdanserinde

balletdanserinde

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.034 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 16:05

Aah, tak for linket:)

Og så havde du næsten ret Balletdanserinde:)

ja.. OMG jeg vil være lærervikar.. fuuuck man en ækker løn! Og så blir man altid betalt for 3 timer..?! Som i, selv om de kun indkalder en til 2 eller 1 times undervisning?!

Hvor nice... ;) Tillykke med dit fede job og den fede løn!

B.

#5 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 17:19

ja.. OMG jeg vil være lærervikar.. fuuuck man en ækker løn! Og så blir man altid betalt for 3 timer..?! Som i, selv om de kun indkalder en til 2 eller 1 times undervisning?!

Hvor nice... ;) Tillykke med dit fede job og den fede løn!

B.

Hehe, tak! ja lønnen er helt igennem lækker!
Det eneste problem er så, at man overhovedet ikke er sikret arbejde, så man risikerer ikke at få en disse udbetalt.
Men jeg glæder mig nu til at komme i gang, har mine første fire timer på torsdag:banan:

#6 balletdanserinde

balletdanserinde

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.034 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 18:51

Hehe, tak! ja lønnen er helt igennem lækker!
Det eneste problem er så, at man overhovedet ikke er sikret arbejde, så man risikerer ikke at få en disse udbetalt.
Men jeg glæder mig nu til at komme i gang, har mine første fire timer på torsdag:banan:

'
ja det er selvfølgelig rigtigt nok :) men der er ikke noget bedre sted at starte end som tilkaldevikar... hvis der så skulle åbne sig en stilling vil skolen jo meget hellere fastansætte en tilkaldevikar de kender i forvejen - forudsættende at de er tilfredse og glade for en - end en helt fremmed ;) så held og lykke, det bliver da super spændende.

Jeg skal også i gang med at udsende en masse uopfordrede ansøgninger til netop lærervikar jobbet når jeg flytter :)

wish me luck!

Balletdanserinden *der er helt spændt på dine vegne"

:P

#7 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 19 august 2008 - 21:30

'
ja det er selvfølgelig rigtigt nok :) men der er ikke noget bedre sted at starte end som tilkaldevikar... hvis der så skulle åbne sig en stilling vil skolen jo meget hellere fastansætte en tilkaldevikar de kender i forvejen - forudsættende at de er tilfredse og glade for en - end en helt fremmed ;) så held og lykke, det bliver da super spændende.

Jeg skal også i gang med at udsende en masse uopfordrede ansøgninger til netop lærervikar jobbet når jeg flytter :)

wish me luck!

Ja det er klart.
Jeg tror også det er rigtig godt job som kan give en noget rigtig god erfaring. Man kan da kun blive bedre til at stå foran mange mennesker og til at takle (umulige) børn.
Jeg glæder mig også mere og mere, faktisk.

Og held og lykke med det! Jeg vil da håbe for dig at du finder noget på en god skole så, det ville da være dejligt når det nu er det du gerne vil:)

#8 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 20 august 2008 - 15:05

Jeg kom lige til at tænke på- HvidFjer, er du sikker på at det gælder hele landet eller er det et kommunalt anliggende hvad lønnen ligger på?

#9 Pink_Panther

Pink_Panther

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.748 Beskeder:

Skrevet 20 august 2008 - 16:48

Ah, det lyder godt så:D
Og det må du skam gerne spørge om- det er jeg ikke. Jeg holder sabbatår efter at have afsluttet gymnasiet.

#10 randersfckanon

randersfckanon

Erfaren

• Medlemmer
  • 220 Beskeder:

Skrevet 20 august 2008 - 16:56

'

wish me luck!

Såfremt der kommer en stilling så vil skolen nok ansætte en lærer! bare en tanke
Der er dog tit mulighed for at få mange timer og man har jo også muligheden for at være vikar på flere skoler