Gå til indhold

Billede
- - - - -

Myggestik?

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 07 juli 2008 - 20:56

Ja.. Ved ikke om det er et myggestik, har aldrig oplevet at det ser sådan ud før..

Jeg har fået nogle "stik" (tror jeg det er) rundt omkring.. Nok ca. 5 eller sådan noget.. Har en på armen, som pludselig klør helt vildt.. Nu er der røde "knopper" (som ikke buler ud, nok mere bare prikker) rundt om den.. Ligner nærmest et kæmpe blåt mærke (I ved med rød og lilla i)..

Nogen der har oplevet noget lignende?

#2 MorDupont

MorDupont

Erfaren

• Medlemmer
  • 471 Beskeder:

Skrevet 08 juli 2008 - 11:56

Billede?
Man kan godt få sådan nogle røde knopper/prikker uden om. Det kan være fordi man klør meget på selve myggestikket. Jeg får også selv enormt voldsomme myggestik, jeg er allergisk. Man kan tage nogle benadryl eller benaday hvis de bliver alt for voldsomme.

#3 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 08 juli 2008 - 18:20

Det er godt nok svært at tage billeder af sin egen arm.. :lol:

Men det ser sådan her ud. Inde i midten af stikket er det blevet gult nu. Det klør vanvittigt, og har endda sådan et stik tre steder..

EDIT: Man kan vist ikke se det røde omkring så godt..

#4 fie-olivia

fie-olivia

Erfaren

• Medlemmer
  • 241 Beskeder:

Skrevet 08 juli 2008 - 19:15

For mig ligner det myggestik, sådan ser mine i hvert fald ud når jeg har nogle.. Det passer jo osse fint sammen med, at det klør..
Det er ikke det, du ikke ved der får dig på glatis. Det er det, du er helt sikker på, men som bare ikke passer.

#5 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 08 juli 2008 - 19:26

^ Ja, det tror jeg også det er.. Har bare aldrig oplevet at få rødt "udslæt" rundt om + at det KLØR hele tiden, utrolig meget.. Det røde udslæt er nok fordi jeg har kløet helt vildt..

#6 MorDupont

MorDupont

Erfaren

• Medlemmer
  • 471 Beskeder:

Skrevet 08 juli 2008 - 21:04

^ Ja, det tror jeg også det er.. Har bare aldrig oplevet at få rødt "udslæt" rundt om + at det KLØR hele tiden, utrolig meget.. Det røde udslæt er nok fordi jeg har kløet helt vildt..

Jeg tror også det er fordi du klør. Det ligner fuldstændig mig hvis jeg får myggestik :-P
Jeg klør helt vildt i dem, og så kommer de der prikker. De går væk efter en dag eller to, skulle de gerne.

#7 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 10 juli 2008 - 14:40

Jeg har dem stadig.. Men har fået creme af lægen til det.. Tak for hjælpen! :gogo: