Gå til indhold

Billede
- - - - -

Fjernelse af modermærke!

• Låst emne Emnet er låst
30 svar på dette emne

#1 LadyDelish

LadyDelish

Erfaren

• Medlemmer
  • 127 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 17:43

Hey

Er der andre herinde som har fået fjernet et modermærke? Jeg har selv et modermærke der er begyndt at vokse og klø så vil gerne have det fjernet for en sikkerheds skyld.

Men ville høre om der var nogle der havde erfaring med sådan en opration og hvor man er i sikre hænder?
Dans som om ingen iagttager dig, syng som om ingen lytter, og elsk som om du aldrig er blevet såret....

#2 Kiira

Kiira

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.867 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:08

Hey

Er der andre herinde som har fået fjernet et modermærke? Jeg har selv et modermærke der er begyndt at vokse og klø så vil gerne have det fjernet for en sikkerheds skyld.

Men ville høre om der var nogle der havde erfaring med sådan en opration og hvor man er i sikre hænder?

Ja men det er nok en 18 år siden... fårk hvor føler jeg mig gammel :lol: .
Jeg var 10 år tror jeg nok.

Jeg kom op til lægen og han lokalbedøvede mig.
Han brugte et mærkeligt instrument.
Der var en rund lille ring ude i spidsen og inde midt i var der en lille kniv.
Han satte ringen omkring modermærket og skar så en smule dybere end modermærket hele vejen rundt og vupti .... hvis jeg altså husker korrekt :-P
En dag mødte kærlighed og venskab hinanden.
Kærlighed spurgte: Hvorfor findes du når jeg allerede eksisterer.
Venskab svarede: For at lave et smil der hvor du efterlader tårer...

#3 LadyDelish

LadyDelish

Erfaren

• Medlemmer
  • 127 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:12

Okay.. Hvor fik du gjort det? (hvis klinikken altså stadig findes :P )
Dans som om ingen iagttager dig, syng som om ingen lytter, og elsk som om du aldrig er blevet såret....

#4 vandhunden4

vandhunden4

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.521 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:19

Det vil nok være en hudlæge som gør det.

#5 vandhunden4

vandhunden4

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.521 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:20

Hey

Hvis det er begyndt at vokse ville jeg aftale en tid med din praktiserende læge rimelig hurtigt. Her kan du muligvis få en henvisning til en hudlæge.

#6 helo2

helo2

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 3 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:24

jeg har fået fjernet et moder mærke lidt større end en 5krone det skete på roskilde sygehus det tog ca. en time, skulle dog tage det stille og roligt i 14 dage på grund af syningerne.det var helt smerte frit.

#7 Chopin10

Chopin10

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.364 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 18:48

Har fået fjernet to mindre, som var begyndt at være irriterende, da de sad lige ved trussekanten. På to forskellige steder. Begge var ved min praktiserende læge. Den ene blev klippet væk, og så blev der brændt sår på. Det andet blev skåret væk og så syet. Og det var virkelig ikke noget at snakke om.
:wave2:

#8 Kiira

Kiira

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.867 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 19:04

Det gør det ikke.
Det var på et sygehus i Jylland som blev nedlagt i 19nogenoghalvfems, grundet der lå et større hospital tæt på :D
En dag mødte kærlighed og venskab hinanden.
Kærlighed spurgte: Hvorfor findes du når jeg allerede eksisterer.
Venskab svarede: For at lave et smil der hvor du efterlader tårer...

#9 Noodlecookie

Noodlecookie

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.117 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 19:33

Jeg fik fjernet et større modermærke på læggen da jeg var yngre.. Jeg fik bedøvet området og så skar de det ud. Jeg lå og fulgte med via et spejl (makaber som jeg var dengang).. Såret sprang op et par gange fordi de nægtede at udlevere krykker, så mit ar er ikke særlig pænt.. Men hellere det end et modermærke..
Noodlecookie a.k.a Coporian
Mor til Cookie, cairnterrierblandings tæve.
Elsker min kæreste.. <3

#10 LMNH

LMNH

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.151 Beskeder:

Skrevet 24 april 2008 - 19:48

Kan man godt "kræve" at blive henvist til en hudlæge selvom modermærket ikke er så stort?
Jeg har nemlig et i hårgrænsen, og jeg vil gerne have en rigtig dygtig en til at fjerne det, så jeg ikke får en skaldet plet eller sådan noget, da det er et ret synligt sted.
Jeg burde også snart komme til lægen med det :blush: Udskyder det hele tiden...