Gå til indhold

Billede
- - - - -

Smerter i haleben

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 freya

freya

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.506 Beskeder:

Skrevet 29 februar 2008 - 12:21

Hej alle

Jeg har fået de værste smerter i halebenet, som opstår, når jeg sidder ned. Nogen gange hjælper det at sidde på skråpude/kilepude, men de fleste dage er det et rent smertehelvede. Jeg har desværre ikke mulighed for at stå så meget i løbet af min arbejdsdag, da jeg er skrivende lægesekretær, som skal styre båndafspiller via fodpedal.
Er der nogen, der har noget erfaringer med, hvad man kan gøre. Om der er nogen øvelser, der hjælper, eller om jeg bare skal leve med det, indtil jeg kan gå på barsel....
Min dejlige Caroline født d. 22/6-2008 kl. 11.54 :love:

#2 freya

freya

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.506 Beskeder:

Skrevet 01 marts 2008 - 13:01

Op....

I håbet om, at nogen kan hjælpe..

#3 Mingapigen

Mingapigen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.908 Beskeder:

Skrevet 01 marts 2008 - 15:25

Har du prøvet at snakke med din læge? Sidste gang jeg var gravid døjede jeg med bækkenløsning, og havde sindsygt ondt i halebenet, når jeg sad for ned for længe ad gangen. Dette sagde fysioterapeuten, var et klokkeklart tegn på bækkenløsning. Har du andre tegn på at det kunne være bækkenløsning?

Nå men hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald kontakte lægen. Der er i øvrigt ikke nogle øvelser du kan gøre, for at smerten går væk HVIS det er bækkenløsning. Så findes der kun måder at undgå, at det bliver værre.

Held og lykke med det :)
24.10.06 :lun:

29.04.08 :lun:

05.04.11 :lun:

#4 nulputte1980

nulputte1980

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 794 Beskeder:

Skrevet 01 marts 2008 - 15:48

Hvis du ignorerer smerterne og udvikler slem bækkenløsning kan du komme til at døje med det i lang tid efter fødslen. Kan du komme på deltid, blive sygemeldt eller forlange at stå op på arbejdet?