Gå til indhold

Billede
- - - - -

Rasteplads sex

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
7 svar på dette emne

#1 lovely_aalb

lovely_aalb

Erfaren

• Medlemmer
  • 298 Beskeder:

Skrevet 27 oktober 2003 - 08:36

Når man kommer på et offentligt toilet, ser man ofte telefon numrer, tider man kan mødes og hvad ved jeg, og om hvad man er god til og hvad ved jeg.

Er der nogle som har prøvet at opgive sit nr. der, eller responderet på nogle af de forslag der er skrevet ???

Eller er det bare opdigtet eller er det nogle som har skrevet andres nr. der.

Jeg er bare nysgerrig, sætter derfor denne tråd i gang, for jeg har tit tænkt på det, når jeg har siddet i egne tanker, om hvem, hvorfor m.v. der har skrevet det.

Jeg vil aldrig selv skrive eller ringe til de nr. der står, men min nysgerrighed er så stor at jeg vil sætte denne tråd i gang.

Hilsen
Nynne

#2 Azhrar

Azhrar

Newbie

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:

Skrevet 27 oktober 2003 - 10:13

Tjah tror mest det er relevant hvis man er homosexuel, da det som regel er mænd der efterlader deres numre på herretoiletet (som mænd normalt bruger)

Har dog aldrig selv ringet til et nummer.

#3 icelady

icelady

Ka' jeg måske snart blive ansat?

• Medlemmer
  • 140.372 Beskeder:
  • LocationØstJydelandet

Skrevet 27 oktober 2003 - 16:23

Tror også mest det er henvendt til homoseksuelle, men ved det sgu ikke.

Har dog aldrig reflekteret på et nummer.. forekommer mig en anelse usikkert.

Church of Malk De Koijn

ATT  :lun:                                                         “I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler.

#4 surpriceQ

surpriceQ

Erfaren

• Medlemmer
  • 156 Beskeder:

Skrevet 29 oktober 2003 - 20:15

øhmm.. kan godt se i ikke har set den udsendelse der var på en af vores kanaler for et par uger siden (kan ikke huske hvilken kanal eller hvornår det var) men der blev det beskrevet hvordan det foregår osv med rasteplads-sex... godt nok i england... men jeg kan betro jer det var IKKE kun homoseksuelle mennesker.. det var alle slags mennesker....

og helt klart ikke noget for en surpriceQ....:badr:

men det eksistere... :shock:
... egne meninger (med ret til forbehold for ændringer)
... fuckstraited
... initivrig

#5 icelady

icelady

Ka' jeg måske snart blive ansat?

• Medlemmer
  • 140.372 Beskeder:
  • LocationØstJydelandet

Skrevet 29 oktober 2003 - 20:33

Citat fra surpriceQ
øhmm.. kan godt se i ikke har set den udsendelse der var på en af vores kanaler for et par uger siden (kan ikke huske hvilken kanal eller hvornår det var) men der blev det beskrevet hvordan det foregår osv med rasteplads-sex... godt nok i england... men jeg kan betro jer det var IKKE kun homoseksuelle mennesker.. det var alle slags mennesker....

og helt klart ikke noget for en surpriceQ....:badr:

men det eksistere... :shock:

---

Hmmm..håber den blir genudsendt!

Church of Malk De Koijn

ATT  :lun:                                                         “I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler.

#6 dan-sker

dan-sker

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 49 Beskeder:

Skrevet 31 oktober 2003 - 00:33

Hej lovely_aalb .
da du jo er fra aalb , kan jeg fortælle en lille historie fra rastepladsen på motorvejen mod nord lidt udenfor aalb .
holdt en nat og skulle sove der (er lastbil chauffør ) midt om natten blev jeg vækket af høje pige stemmer , og nysgerrig som man jo er , kiggede jeg ud og så to piger diskutere , og de gik så ind på herre toalettet , så skulle jeg altså sådan (tisse) nysgerrig
igen , gik ind men ingen at se , hørte dem så på et af toaletterne gik ind ved siden af , det viste sig at der var hul i væggen , og de spurgte om jeg ville have en sutter , men lidt nervøs , man ved jo aldrig ... men fik da den ind gennem hullet , og der fik jeg sku alletiders sutte tur og da jeg troede at det var det , så havde en af dem sat f***** hen til hullet , og fik så en god gang på den måde .
En oplevelse jeg ofte tænker tilbage på .

Det skulle vel ikke være dig , nynne ???:gogo: :savl: :ivrig:

#7 asvest

asvest

Erfaren

• Medlemmer
  • 173 Beskeder:

Skrevet 06 november 2003 - 09:56

Der sker meget rundt omkring på rastepladserne , må hellere tjekke ..
:wave: :santa2:
DER KOMMER EN NY DAG IGEN I MORGEN .
LIVET ER EN REJSE - OG IKKE EN GUIDET TUR :
SEX ER SOM ET SPIL KORT ; HAR DU IKKE EN GOD MAKKER - SÅ SKAL DU SELV HAVE EN GOD HÅND .

#8 asvest

asvest

Erfaren

• Medlemmer
  • 173 Beskeder:

Skrevet 22 november 2003 - 22:20

Raport kommer senere .
:wave: :santa2:
DER KOMMER EN NY DAG IGEN I MORGEN .
LIVET ER EN REJSE - OG IKKE EN GUIDET TUR :
SEX ER SOM ET SPIL KORT ; HAR DU IKKE EN GOD MAKKER - SÅ SKAL DU SELV HAVE EN GOD HÅND .