Gå til indhold

Billede
- - - - -

Kugle bag kæben

• Låst emne Emnet er låst
4 svar på dette emne

#1 Ashootingstar

Ashootingstar

Erfaren

• Medlemmer
  • 128 Beskeder:

Skrevet 07 august 2007 - 15:58

I går kunne jeg mærke en øm kugle på størrelse med en ært lige bag der hvor kæberne går sammen. Ømheden fortsætter op til det lille horn foran øret. I dag er den bare blevet endnu mere øm.
Jeg kunne forestille mig at det bare var en eller anden form for bums/byld, som selv går væk om et par dage, men da jeg tager på ferie i overmorgen, er jeg bange for at det bliver værre og ødelægger min ferie.

Er der nogen som har prøvet noget tilsvarende og har et bud på om det kan være noget andet?

#2 Ashootingstar

Ashootingstar

Erfaren

• Medlemmer
  • 128 Beskeder:

Skrevet 07 august 2007 - 16:38

er sådan en harmløs og går væk af sig selv?

#3 Mila_H

Mila_H

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.192 Beskeder:

Skrevet 07 august 2007 - 16:51

Jeg havde en i nogle dage for lidt tid siden.. Spurgte min kusine, som er læge....

Det var bare en hævet lymfekirtel.. Og det forsvandt efter tre dage..

#4 Ashootingstar

Ashootingstar

Erfaren

• Medlemmer
  • 128 Beskeder:

Skrevet 07 august 2007 - 17:04

Tak for svarene.

Jeg ser om det er blevet værre i morgen og hvis det skulle være tilfældet så må jeg se om min læge kan nå at presse mig ind. Ellers krydser jeg fingre for at den forsvinder af sig selv igen.

#5 k_helene

k_helene

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 593 Beskeder:

Skrevet 07 august 2007 - 17:14

hvis det er en spytsten går den væk af sig selv, har det ihvertfald gjort de par gange jeg har haft en.. men øhm den ender med at sidde der under tungen ved de der "dimser", spytkirtler må det være.. ved ik om det er der du mener at den sidder?