Gå til indhold

Billede
- - - - -

At sove "på en vandåre", tror I på det??

• Låst emne Emnet er låst
23 svar på dette emne

#1 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 17:52

Det skulle jo efter sigende være både farligt, og give en forstyrret søvn.

Efter at vi har flyttet rundt i soveværelset, er Frede kommet til at sove roligere - og så kom jeg til at tænke på vandårer, som man jo gik meget op i, i 80´erne kan jeg huske.

Gad vide om det har noget på sig, tænker på at få det undersøgt, men føler mig sådan lidt :stoned:

Der findes ikke perfekte mennesker, kun perfekte hensigter!

Vi lærer meget om os selv, af vores børn. Citat: Mig.

#2 Gisele_

Gisele_

Bortvist fra debatten

• Banned
  • 21.325 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 17:53

Det kan være en jordstråle.
:)

Lykkelig ejer af en hirser-and.

#3 malfred

malfred

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.574 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 17:57

Er det bare mig der ikke forstår hvad en vandåre er :gruble:
Min store bandit 22.09.06 :love:

Min lille bandit 31.07.10 :love:

#4 Mizzen29

Mizzen29

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.592 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 17:59

Jeg vil da også gerne høre mere *g*...
Mine 3 elsklinge 4/1996 5/2000 1/2007 :lun:
I giver mit liv mening.

Iron Maiden 27.07.2008 :banan:
Il Divo :lun: - Mine flødeboller :savl:

21/11-08 :glad:

#5 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:09

En vandåre, er et lille underjordisk "vandløb".

Min far tjekkede engang sådan en fætter der tog ud og fandt dem i folks huse m pilekviste - og lod ham gøre det på en mark, og ganske rigtigt var der en vandåre der var han havde udpeget en, da min far begyndte at grave efter den.

De skulle efter sigende give en række symptomer, hvis man sover oven på sådan en, og hvis man sover på en/flere over en årrække, øger det chancen for at udviklevisse kræftformer - so they say :)

Der findes ikke perfekte mennesker, kun perfekte hensigter!

Vi lærer meget om os selv, af vores børn. Citat: Mig.

#6 MissMatch

MissMatch

Helgen

• Medlemmer
  • 8.883 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:12

Jeg husker godt den gang hvor der var meget snak om det.

Jeg ved ikke om jeg tror på det eller hvad. Men alligevel, hvis Molly sov dårligt og vi fik at vide at det var pga en jordstråle eller vandåre, så tror jeg nu alligevel at jeg ville prøve at flytte hende. Det ville jeg nu også prøve hvis det var mig og min kæreste der sov dårligt. Jeg tror ikke på det, men hvad nu hvis :D
Hvis man kigger tilbage på et år med hverken sorg eller glæde, så har det været et spildt år.
I am bigger than my body gives me credit for!John Mayer

Molly Emilie :lun: 21/2-07

#7 Milka1975

Milka1975

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.374 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:34

Jeg tror på det!

Nu vil jeg ikke gå i detaljer, for det er faktisk lidt klamt :shock: ....men jeg kender en som har oplevet at sove oven på dem, og de som havde huset før dem havde også ENORMT dårlige erfaringer med vandårerne (for at sige det mildt).

Milka *synes nu alligevel det er noget mystisk noget

VIKTOR 05.07.05 :lun:

EMILY 04.08.07 :lun:

#8 LadyP

LadyP

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 36.041 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:43

Jeg tror på det!

Nu vil jeg ikke gå i detaljer, for det er faktisk lidt klamt :shock: ....men jeg kender en som har oplevet at sove oven på dem, og de som havde huset før dem havde også ENORMT dårlige erfaringer med vandårerne (for at sige det mildt).

Milka *synes nu alligevel det er noget mystisk noget

Hvor nysgerrig blev jeg lige dér! :lol: :lol:

Jeg kan godt huske det var fremme for nogle år siden. Også alt det med jordstrålerne..
Aner ikke om der er noget om det. Mon beboerne i Venedig har hørt om det med vandårerne..
Som I kan se aner jeg ikke noget om det ;) :lol: men hvis det virkede ville jeg da nok undersøge det nærmere.

♥ 18.12.06 ♥

♥ 17.11.09 ♥

#9 Evita

Evita

Jeg er her ikke... Aldrig... Nix...

• Medlemmer
  • 9.339 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:45

Jeg tror helt sikkert også på det. Kender nogen, der konsulterede en clairvoyant i anden anledning, og han nævnte (uopfordret og ikke adspurgt), at de skulle flytte deres seng, fordi det var jordstråler, der gjorde, at manden havde ondt i knæene. Derefter tog til udlandet på vandreferie i en uge - hvor der mærkeligt nok ikke var bøvl med knæene. Sengen blev flyttet, da de kom hjem, og smerterne var væk.

Mine forældre flyttede i øvrigt også deres seng der dengang i 80'erne efter at have testet for det - det hjalp også på deres søvn.

Flyverdragter, sko og skrammel ;-)

♥ 090708 ♥
♥ 270510 ♥

#10 imbc

imbc

Erfaren

• Medlemmer
  • 429 Beskeder:

Skrevet 17 juni 2007 - 18:51

Jeg har, mystisk nok!!, fundet strålerne!! En bekendt til min farfar var hos ham for at måle de hersens stråler med nogen pinde i rør. Jeg skulle så prøve at gå med dem også med armene ind til siden og underarmene ud i 90 graders vinkel. Jeg fandt dem samme steder som gutten uden at have været der og se det! :shock:

Underligt, for jeg tror ikke på det? :lol: