Gå til indhold

Billede
- - - - -

Bukke øjenvipper med teske?

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 silver-me

silver-me

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Beskeder:

Skrevet 10 juni 2007 - 19:35

Jeg har læst om tippet i diverse mode og skønhedsblade, at man kan bruge en teske til at få buede øjenvipper, der står bare ikke hvordan man gør. Vipperne skulle efter sigende blive buede og ikke så "knækkede" som når man bruger en eyelashcurler.

Men hvordan gør man det?

#2 Mulle-

Mulle-

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.674 Beskeder:

Skrevet 10 juni 2007 - 20:37

Du varmer en ske op og sætter den op til øjenvipperne så de kommer til at bukke opad.... Synes absolut slet ikk at det tilnærmelsesvis hjælper, og har du ikke en rolig hånd, så brænder du dig.

En vippebukker er 100 gange nemmere, og du får synligt resultat :) Og det "knæk" er fordi man gør det forkert så :) Start med at bukke helt inde med roden og så videre ud, så får du en bue istedet for knæk ;)

#3 lamoca28

lamoca28

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.284 Beskeder:

Skrevet 10 juni 2007 - 20:59

æh, det lyder som et stort arbejde bare for at bøje vipperne når der findes vippebukkere. Har selv lige købt den fra Shiseido og elsker elsker den!

#4 isambourg

isambourg

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.257 Beskeder:

Skrevet 11 juni 2007 - 08:53

jeg har prøve tdet efter mascara, og der giver teskeen da et lille buk. jeg har bare ikke tænkt over, hvor længe det holder. jeg tror heller ikke, at det virker uden mascara
Jeg må ikke være herinde - jeg lider af overspringshandlinger

#5 isambourg

isambourg

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.257 Beskeder:

Skrevet 11 juni 2007 - 08:54

æh, det lyder som et stort arbejde bare for at bøje vipperne når der findes vippebukkere. Har selv lige købt den fra Shiseido og elsker elsker den!

og synes du shiseidos er bedre end andre vippebukkere?

#6 lamoca28

lamoca28

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.284 Beskeder:

Skrevet 11 juni 2007 - 10:59

Nu har jeg ikke prøvet alverdens bukkere, men den fra Shiseido er god hvis den passer dit øjes form. Sådan er det vist generelt, men den er se'fø'li kvalitetsmæssigt bedre end de billige samt man skal ikke trykke hårdt og det skåner vipperne.

#7 Mulle-

Mulle-

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.674 Beskeder:

Skrevet 11 juni 2007 - 18:21

Det tager mig omkring 30 sek når jeg skal bukke begge mine øjenvipper, og det er fra jeg tager vippebukkeren og til jeg lægger den igen.. Så jeg synes nu ikk det er et stort arbejde :)

#8 Julie

Julie

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 737 Beskeder:

Skrevet 11 juni 2007 - 19:40

jeg har prøve tdet efter mascara, og der giver teskeen da et lille buk. jeg har bare ikke tænkt over, hvor længe det holder. jeg tror heller ikke, at det virker uden mascara

Det var oz sådan jeg gjorde det før jeg fik taget mig sammen til at købe en vippebukker... :o

det holder okay, men er slet ikk til at sammenligne med en vippebukker...!! Hvis dine vipper får et knæk i stedet for at bøje, er det nok fordi teknikken ikk er helt i orden endnu... Man skal, som en anden også skriver, starte ved "roden" og arbejde sig udad...

og det går IKKE hurtigere med en ske, for du skal holde den indtil mascaraen er tør...
Accept that some days you're the pigeon, some days you're the statue

#9 isambourg

isambourg

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.257 Beskeder:

Skrevet 12 juni 2007 - 10:18

Nu har jeg ikke prøvet alverdens bukkere, men den fra Shiseido er god hvis den passer dit øjes form. Sådan er det vist generelt, men den er se'fø'li kvalitetsmæssigt bedre end de billige samt man skal ikke trykke hårdt og det skåner vipperne.

hejsa, jeg havde ikke tænkt på det med øjets form - god pointe