Gå til indhold

Billede
- - - - -

de der "perfekte" cm ...

• Låst emne Emnet er låst
11 svar på dette emne

#1 mai--krist

mai--krist

Erfaren

• Medlemmer
  • 198 Beskeder:

Skrevet 16 maj 2007 - 16:52

Nu har jeg søgt højt og lavt, og mente at jeg engang fik at vide at de perfekte mål til en kvinde var en bmi på ca 20 og kropsmål på 90-60-90, men er der nogen der med sikkerhed ved det.
har selv en bmi på 19.8 men mine mål er altså 90-68-91 og kan ikke skrabe mede af hverken hofter eller mave uden at blive mager/klam at se på. syntes bare ikke rigtig de 2 tal hænger sammen. har smidt mange mange mange kilo og er bare pissestolt af mine mål...
saml benene eller spørg i det mindste først. Dolly

#2 Amanda

Amanda

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.726 Beskeder:

Skrevet 16 maj 2007 - 18:30

Tillykke! Synes bestemt du har grund til at være stolt!

Jeg har aldrig hørt om sådan nogen standard-ideal-mål, men synes da også det lyder skørt da ens mål jo også vil afhænge af ens kropsbygning...
Nyd at spejlet siger at du ser ud som du skal i stedet for at spekulere mere over det....

#3 sugarcone

sugarcone

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.776 Beskeder:

Skrevet 16 maj 2007 - 18:33

Fuck idealet! Bare du er stolt af dig selv og tilfreds, så er alt andet sgu ligemeget!

Godt gået i øvrigt :gogo:
Tro kan måske ikke flytte bjerge, men manglende tro flytter med sikkerhed ikke en skid.

#4 Noodlecookie

Noodlecookie

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.117 Beskeder:

Skrevet 16 maj 2007 - 18:57

Ja! Tillykke med hvad du har opnået.. Der er heller ikke noget ved alt for tynde kvinder.. :)
Noodlecookie a.k.a Coporian
Mor til Cookie, cairnterrierblandings tæve.
Elsker min kæreste.. <3

#5 anjacdk1

anjacdk1

Erfaren

• Medlemmer
  • 308 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 09:11

90-60-90 var vist nok Claudia Schiffers mål da hun var supermodel, så jeg tror ikke at det er det vi almindelige dødelige skal satse på at ramme medmindre vi gerne vil kæmpe til evig tid haha.

#6 mai--krist

mai--krist

Erfaren

• Medlemmer
  • 198 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 10:56

tja de 60 cm i livmål rammer jeg sgu aldrig nogensinde, men kender i ikke det med at det godt kan være svært ikke at føle man skal leve op til de lækre kvinder man kontant ser i blade og fjernsyn, jeg kan nemlig godt nogen gange have det svært med det

#7 Amanda

Amanda

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.726 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 18:51

Jeg synes dit indlæg er vildt godt, why...
Tror at mange mennesker kunne undgå hele slanke-elevatorvægt-helvede hvis de fra starten accepterede den vægt der måske er 5 kg over de (nogen gange) sygeligt små modelmål i stedet for at kæmpe for det hele livet og bare blive federe og federe...

#8 Nonamedgirl

Nonamedgirl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.673 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 21:12

Jeg tror altså at jeg personligt ville se besynderlig ud med et mindre forholdsmæssigt taljemål end nu! (86-68-91)
Tror altså ikke der ville være plads til abs og organer!
Er det ikke er lidt mærkeligt mål? Ingen har det jo? Heller ikke Paris vil jeg tro...
Sindssyge er at gøre det samme hele tiden og forvente anderledes resultater

Fysioterapeut :-D

#9 mai--krist

mai--krist

Erfaren

• Medlemmer
  • 198 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 22:01

jeg ved bare jeg har dage hvor jeg syntes det er noget lort at have tabt sig langt over 50 kg og så atadig kæmpe med ens selvværd bare fordi "SAMFUNDET" syntes at modellerne er de eneste kvinder der er rigtige kvinder, og derfor startede jeg denne tråd, for i min verden er målene som åbenbart er 90-60-90 hysterisk umulige, med mindre jeg vil have fjernet mine indre organer, og der er sgu nok ikke nogen jeg kan undvære.
<<<<<<<et kæmpe hurra til os almindelige kvinder vi trænger til det

#10 Togchefen

Togchefen

Fortabt

• Medlemmer
  • 21.643 Beskeder:

Skrevet 17 maj 2007 - 22:24

Målene 90-60-90 kom de sig ikke af Marilyn Monroe? Som også allerede dengang blev ændret og rettet på, så hun passede til mændenes fantasi? :gruble:
2 i hånden

Candidata :banan:

Jeg har ikke skiftet alias :deer: