Gå til indhold

Billede
- - - - -

Et spørgsmål vedr. Ballerup Station

• Låst emne Emnet er låst
3 svar på dette emne

#1 MisMedDeBlaaOjne

MisMedDeBlaaOjne

Erfaren

• Medlemmer
  • 206 Beskeder:

Skrevet 18 februar 2007 - 20:15

Jeg skal til et møde i nærheden af Kildedal station, og påtænker at rejse til Ballerup station og tage taxa derfra. Er der en taxaholdeplads på stationen, og holder der normalt taxaer (om morgenen)? Det er meget vigtigt at jeg kommer til tiden, og jeg tænker at mine muligheder er bedre ved at mellemlande i Ballerup fremfor at stå på outlaw Kildedal og ikke kunne komme videre derfra.

#2 iver_684

iver_684

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.381 Beskeder:

Skrevet 18 februar 2007 - 21:17

Ellers kan du vel se hvornår du ankommer til Ballerup station, og ringe til taxa og bestille til taxa til pågældende tidspunkt.
Hvis du kører med lysets hastighed, hvad sker der så, når du tænder forlygterne?
Tager en mand stadig fejl, hvis han står alene i en skov, og der ikke er en kvinde i nærheden ?

#3 PlusEsseQuamSimulatu

PlusEsseQuamSimulatu

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 35.934 Beskeder:
  • LocationDet mørke jylland

Skrevet 18 februar 2007 - 22:45

Dine muligheder er uden tvivl bedre, ved at mellemlande i Ballerup. Kildedal er godt nok et hul i jorden. Ingen steder man kan gå ind og varme sig, ingen DSB kiosk, få meget lokale busruter og mørkt.

Du lever kun en gang, men hvis du lever rigtigt er en gang nok

#4 fromtheoutside

fromtheoutside

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.033 Beskeder:

Skrevet 18 februar 2007 - 23:04

Ja, der er en holdeplads til taxa'er på Ballerup station, og der holder altid taxa'er når jeg går forbi, men det er som regel ikke om morgenen. Men vil tro du nemt kan få fat i en, ellers bestil en taxa som en anden foreslår. :)