Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvordan får jeg min musik ind på min itunes!?

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 18:05

Jeg prøver at få den musik, der ligger på min computer, til at køre over itunes. Men som det umiddelbart ser ud, skal man tilføje en MAPPE - dvs det kun er de sange, der ligger I mappen, der kommer med, og ikke fx de sange der ligger i en ny mappe inde i mappen.

Det er ret skidt, for jeg har en mappe for hver kunstner jo!

Kan det ikke gøres på en nemmere måde!? Altså, fx at man kan søge efter musikfiler og itunes automatisk tilføjer dem?
Fuld baluba.

#2 hurra258

hurra258

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.135 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 18:16

Filer og importer. Er det ikke sådan? Det tror jeg. Bruger ikke i tunes, men har en creative zen, og der mener jeg det fungerer sådan.
I've got another confession, my friend
I'm no fool

#3 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 18:31

Nu har jeg spontant trykket på "konsolider musik". Nu står der: "Hvis du konsoliderer biblioteket kopieres al din musik til itunes. Dette kan ikke fortrydes."

Mon det er det? Og når de skriver kopierer, betyder det så der ligger 2 filer af hver på computeren fremover?!
Fuld baluba.

#4 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 18:33

Jeg er på mac, så jeg ved ikke lige hvad menuerne hedder, men det er i hvert fald kommandoen Import(er) du skal bruge. Så markerer du bare alt musik og trykker OK.

Jamen man kan kun markere én mappe ad gangen! :(
Fuld baluba.

#5 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 19:21

Hjæææææææææææææææææææææææææææææææælp :forvirret
Fuld baluba.

#6 vandhunden4

vandhunden4

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.521 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2007 - 20:28

Hej Spasserinde :P

Du markerer de mp3 filer du vil ha ind og så trække du dem ind i iTunes vinduet. Sværere er det ikke.

#7 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 13 februar 2007 - 21:23

Nå. Fuck. Så konsoliderer jeg bare. Når nu ingen ved hvordan jeg gør.

Jeg har prøvet at trække hele musikmappen over, men det er kun en lille brøkdel af musikken der kommer ind.
Fuld baluba.

#8 missmixandmatch

missmixandmatch

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.301 Beskeder:

Skrevet 13 februar 2007 - 22:20

Så vidt jeg har fundet ud af (eller ikke fundet ud af) så er der ingen vej tilbage på når først har lagt alt dit musik ind i iTunes.

Jeg gør det at jeg trykker filer - importere - konverter, så bliver din filer mp3 og kan afspilles i iTunes.

Muligt der er en lettere måde,men den kender jeg ikke.

#9 Spasserinde

Spasserinde

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.719 Beskeder:

Skrevet 13 februar 2007 - 23:02

Så vidt jeg har fundet ud af (eller ikke fundet ud af) så er der ingen vej tilbage på når først har lagt alt dit musik ind i iTunes.

Jeg gør det at jeg trykker filer - importere - konverter, så bliver din filer mp3 og kan afspilles i iTunes.

Muligt der er en lettere måde,men den kender jeg ikke.

Jaja, det skriver I alle sammen. Problemet er at jeg skal markere én sang ad gangen, eller én mappe ad gangen - det vil tage 100 år hvis jeg skal markere hver eneste cd jeg har lagt ind. :(
Fuld baluba.