Gå til indhold

Billede
- - - - -

Fede/billige butikker i London?

• Låst emne Emnet er låst
3 svar på dette emne

#1 Cyberbabe

Cyberbabe

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.766 Beskeder:

Skrevet 29 januar 2007 - 19:54

Hej alle sammen! :-)

Jeg står og skal til London i marts, og glæder mig rigtig meget til at opleve hjertet af England. :)
Er der nogen herinde, der kan fortælle mig, om der er nogle butikker, som man absolut MÅ i? Det eneste jeg kender og har hørt om i London er Harrod's, og det skal selvfølgelig også besøges, men tvivler på at det bliver det store shopping i den butik :D

Måske er der nogle af Jer, der kan anbefale nogle butikker, hvor der er fede ting, som også er - bare en smule - billige :) I så fald, så vil jeg meget gerne høre fra Jer... *S*
Jeg har kigget lidt på nettet, men synes ikke rigtigt, at jeg kan finde så mange butikker?
Håber der sidder nogle derude med nogle gode råd om Londons shoppingmuligheder :) *S*
Cyberbabe

:lun: Min dejlige, smukke guldklump:lun:

#2 jungletiger

jungletiger

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.734 Beskeder:
  • LocationLige her

Skrevet 30 januar 2007 - 08:50

Karen Millen
MAC Store´s
Selfridge
Oxford Street
Regent Street
Covent Garden
NYT LAGT OP 18. november - NY SALGSTRÅD - KOM OG KØB :D
http://dindebat.dk/s...salgstraad.html

#3 Cyberbabe

Cyberbabe

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.766 Beskeder:

Skrevet 30 januar 2007 - 19:56

Hvad med restauranter og sådan? :) *S*
Cyberbabe

:lun: Min dejlige, smukke guldklump:lun:

#4 jungletiger

jungletiger

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.734 Beskeder:
  • LocationLige her

Skrevet 31 januar 2007 - 10:06

Hvad med restauranter og sådan? :) *S*

Der ligger en meget billig kinesisk i Chinatown, der hedder Wong Kei (41 Wardour Street). Maden er lækker og billig - men du skal være forberedt på, at betjening kan være uforskammet (den er berømt for det) samt, at du kan blive placeret ved at bord sammen med andre mennesker (de har en masse store runde borde, hvor de placerer folk, så bordene er fyldt).

Der er desuden en mexicansk på Leicester Square - kan ikke huske, hvad den hedder, men den ligger næsten ved siden af en af de store biografer.

På Planet Hollywood serverer de nogle rigtig gode drinks - og skal i på pub, så er det bare at finde en, der ser hyggelig ud, der er nok af dem. Prøv evt. omkring Covent Garden - og gerne i de små gader i det område.
NYT LAGT OP 18. november - NY SALGSTRÅD - KOM OG KØB :D
http://dindebat.dk/s...salgstraad.html