Gå til indhold

Billede
- - - - -

At søge eller ikke at søge...

• Låst emne Emnet er låst
5 svar på dette emne

#1 Kellersen

Kellersen

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 890 Beskeder:

Skrevet 27 december 2006 - 20:32

Hej

Jeg er i et lidt af et dilemma, og jeg vil derfor gerne have jeres input.
Historien: Jeg er højtuddannet og fik efter 10 måneders arbejdsløshed et job i en mindre virksomhed. Jobbet er langt fra ønskejobbet, men jeg ville dengang bare så gerne i arbejde. Nå, men nu har jeg været i jobbet i 3 måneder, og jeg HADER det.

Arbejdsopgaverne giver ingen mulighed for udvikling, da jeg pt. bruges som den, der bare ordner alle rutine-og røvopgaver, og der er ingen udsigt til ændringer. Min chef er en fantastisk sælger, men som chef har han ikke nogen værdi, og i min stilling bliver jeg personen, som kommer til at sidde som en lus mellem to negle - chefen og de andre ansatte. Jeg er derfor ret ked af arbejdet.

Mit dilemma er således, om jeg skal søge et nyt arbejde nu eller bide tænderne sammen og overleve et år endnu?
Jeg tænker meget i fht. mit cv, da det jo ikke ser godt ud, at jeg allerede nu vil have et andet arbejde + at jeg har gået arbejdsløs så længe. Jeg er et meget loyalt menneske, men det vil ovenstående jo ikke ligefrem vise.
På den anden side udvikler jeg jo mig ikke nu, og opgaverne er et spild af min lange uddannelse..

Hvad ville I gøre????? Jeg skifter selv mening cirka hver anden dag, så kom endelig med jeres kommentarer.

#2 smeeej

smeeej

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.983 Beskeder:

Skrevet 27 december 2006 - 22:09

jeg vil beholde jobbet, men søge de stillinger jeg gerne ville have, og er der gevinst på en af de ansøgninger du sender afsted, jamen så er det jo bare at sige sit job op og komme videre.

det skulle være nemmere at få et nyt job hvis du har et arbejde, frem for at gå arbejdsløs.