Gå til indhold

Billede
- - - - -

Brystspændinger ved æggeløsning

• Låst emne Emnet er låst
2 svar på dette emne

#1 Lady_Godiva

Lady_Godiva

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPip
  • 13 Beskeder:

Skrevet 04 november 2006 - 21:06

Andre der lider af det samme og som har fundet en "kur" til at mindske smerterne ?. En uge efter min mens, kommer brystspændingerne, hvilket jo nok falder sammen med æggeløsning - det varer så i ca. en uges tid, for så at være væk i ca. 2-3 uger. Hvad kan man gør for at undgå dette og er det muligt ?

Mvh. Lady_G

#2 Faye84

Faye84

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 766 Beskeder:

Skrevet 04 november 2006 - 22:01

Er du på p-piller?

Jeg har nemlig aldrig mærket til det, men efter at have skiftet mærke er det meget slemt i en "fast" periode om måneden... virkelig irriterende.

Har ingen råd til hvordan det kan behandles, andet end at man kunne skifte mærke (hvis du da er på nogen p-piller overhovedet ;) )

Egentlig ret komisk at jeg altid svarer på tråde angående brystspændinger, når jeg en sjælden gang er aktiv herinde :blushing: :blush:

#3 glyco-gorm

glyco-gorm

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 45 Beskeder:

Skrevet 06 november 2006 - 14:26

Jeg lige oversat et hæfte "Phytosterols", men har endnu ikke fået en aftale om at udgive det i DK. På engelsk kan det købes på www.glycotools.com

Hvis du kan 'nøjes' med min forklaring kan du kontakte mig via www.mannadanmark.dk :-)

Forfatteren havde svære PMS symptomer, indtil hun brugte dette middel. Og hun citerer den ene kliniske undersøgelse efter den anden ;-)
Jeg formidler viden om glyco-ernæring - det sunde sukker. :P

Husk: DIT helbred - er DIT ansvar :gogo: