Gå til indhold

Billede
- - - - -

Frække beskeder..

• Låst emne Emnet er låst
20 svar på dette emne

#1 hansen.melani

hansen.melani

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 623 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:38

Heysa...

Ja min kæreste er ret så god til at sige frække ting når vi har sex fx og til at sende mig en lille turn-on besked i ny og næ.. derfor irriterer det mig at jeg selv er så dårlig til det!
jeg ved ikke helt hvorfor, men bare at skulle sige pik kan få mig til at rødme:blushing: Hvilket min kæreste finder ret sødt.. men mig irriterer det!

Hvis i sku sende en lille fræk besked til kæresten og overraske ham, hvad ville i så fx skrive...? Hjælp mig lige, vil gerne overraske ham:love:

Knus Mel

#2 Trina_K

Trina_K

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.829 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:41

Skriv hvad du tænker du gerne vil gøre ved ham. Skriv dine fantasier, det kan da ikke være så svært.

#3 myname.91

myname.91

Erfaren

• Medlemmer
  • 424 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:43

Det kan da sagtens være svært.
:deer:

#4 Trina_K

Trina_K

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.829 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:45

Det kan da sagtens være svært.

Ja ja. Men, ikke sværere end at man kan give det et forsøg da. :)

#5 TBD

TBD

Who cares...

• Medlemmer
  • 10.662 Beskeder:
  • LocationDenmark

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:46

Dont get me startet....

Men her er et par ting du kan skrive..

"Uhmm skatter... sidder her og tænker på hvor dejligt det ville være at tage din stive pik i munden.. *SF* glæder mig til i aften"

"Hej din frække tyr... Dig.. mig... din pik.. frit spil"

"Er du gal jeg er våd i trussen.. Uhm.. glæder mig til du komme hjem og piller den af mig"

Den slags tror jeg ville være meget velset hos de fleste fyre ;)

“I'm often painted as the bad guy, and the artistic part of me wants to hand out the brush.”

#6 hansen.melani

hansen.melani

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 623 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:47

For mig er det altså svært.. ej det klart nemmere at skrive det end at sku sige det.. Og det er ellers ikk fordi jeg vil betragte mig som gammeldags på nogen måde. Men lige på det punkt er jeg sku lidt left behind haha..

#7 Anne200

Anne200

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.521 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:53

"hej skat, jeg tænker virkelig på dig, og de ting jeg vil gøre ved dig i aften", er en mild en at starte med

Skat, jeg tænker på din pik og hvordan den skal forkæles i aften

Dig..mig...rødvin...god mad... og dessert i sengen ;-) *sf* hvad siger du?

Skriv hvis du er liderlig...det virker lidt underligt at skrive at du er helt våd, og at du gerne vil høre hvad han vil gøre ved dig..hvis det ikke passer... men, ellers ville den da også være god..

og tror også at hvis du får skrevet noget frækt, at det så er lettere når han kommer hjem.

#8 Trina_K

Trina_K

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.829 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:57

For mig er det altså svært.. ej det klart nemmere at skrive det end at sku sige det.. Og det er ellers ikk fordi jeg vil betragte mig som gammeldags på nogen måde. Men lige på det punkt er jeg sku lidt left behind haha..

Der er kommet gode forslag til hvad du kan skrive. Og når du så er blevet en haj til det, kan du jo altid vove dig ud i dirtytalk. :-P

#9 hansen.melani

hansen.melani

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 623 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 17:59

gode forslag!! Keep going.. må jo ´bare kaste mig ud i det.. han ´blir helt sikkert happy hihi

#10 Trina_K

Trina_K

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.829 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2006 - 18:01

gode forslag!! Keep going.. må jo ´bare kaste mig ud i det.. han ´blir helt sikkert happy hihi

Der sker jo ikke noget ved at prøve. Og så længe du er tryg ved ham, så bare gi gas!