Gå til indhold

Billede
- - - - -

Sølvbryllupsgave

• Låst emne Emnet er låst
7 svar på dette emne

#1 smilogsegodtud

smilogsegodtud

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.550 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 13:51

ja jeg har prøvet at søge lidt men fandt ikke rigtig noget.

Mine svigerforældre har sølvbryllup om kort tid og vi har bare ingen ideer til gave...

Er der mon nogen der har et spændende forslag...

Hun er 49 og han er 54 eller deromkring. de bor på landet, hvis det hjælper...

Ved ikke om den ligger rigtigt men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe...

#2 smilogsegodtud

smilogsegodtud

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.550 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 18:38

Slet ingen bud...

#3 Muddi

Muddi

Afhængig

• Medlemmer
  • 28.287 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 18:45

Jeg ved kun hvad jeg har købt til mine egne forældre :genert:

Adam, mosters næsten gående, nu 1årige charmetrold 15. Marts.2013.
Ingen lykke er større. :lun:

#4 _Moms_

_Moms_

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.280 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 18:59

Mine forældre havde sølvbryllup i Juni. De valgte at holde festen med overnatning på kro for familie og venner. Mine forældre tog afsted dagen før festen, så de ikke var hjemme om morgenen for at undgå en masse ståhej. For at de kunne få en æresport lavede jeg en miniudgave af en æresport med miniudgaver af mine forældre under samt nogle ting som symboliserer mine forældre og deres interesser.

Derudover gav min lillebror, min kæreste og jeg dem et digitalkamera, som de kunne have med på den ferie til Cuba vi alle var på her i August måned. En gave som havde en bagvedliggende tanke. ;)

Moms

#5 Pjusketøsen

Pjusketøsen

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.322 Beskeder:
  • LocationLige her

Skrevet 03 oktober 2006 - 19:00

Når mine forældre har søvlbryllup om to år (damn det bliver et dyrt år) så får de portrætbilleder af min søster og jeg. En af hende, en af mig og en en hvor vi er sammen (det er i hvert fald det vi har planlagt indtil videre)...

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves :tie:

Knib, I skønne kvinder - KNIB
Oktober 2010 og oktober 2012 :lun:

#6 Haras1983

Haras1983

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.267 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 21:05

Vi gav mine forældre en Weber grill.
Sut til salg-Meget brugt, ca. 175 høj, småfed, grumsefarvede øjne, brunt kort hår- BILLIG!

#7 frk.engdal

frk.engdal

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 502 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 21:15

Da mine forældre havde sølvbryllup gav vi dem et tilskud til en forsinket bryllupsrejse. Vi lavede det som et "gavekort" der var indtalt på en cd, og derefter fyldt op med deres yndlingsmuisk. Derved blev det lidt mere personligt end bare at stikke dem en check.
Oplevelser er altid godt, så måske en weekend et sted hen, billetter til en koncert eller lign. Det kommer an på hvad de er interesseret i.
Derudover samlede vi et hæfte med billeder fra hele deres ægteskab og skrev tekst til. Billig og god gave, men det tog laaaaang tid.
Den der ler sidst tænker langsomst ;)

Nu fire-dobbelt moster :love:

#8 chilla1975

chilla1975

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.027 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2006 - 22:20

Hvilken gave? Tja det kommer vel også an på hvad de kan lide og hvilke typer de er.

Du kunne gå ind i en antikforretning og finde en ting, som blev lavet for præcis 25 år siden. Hmm, ok måske er 25 år for "ungt" i en antikforretning, men prøv at skru tiden tilbage til den tid hvor de blev gift, hvad var typisk for lige det år? Det kan være kunsthåndværk, noget design som var tidstypisk for den periode.