Gå til indhold

Billede
- - - - -

Med båd fra Dakar til Banjul

• Låst emne Emnet er låst
4 svar på dette emne

#1 nakachi

nakachi

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:

Skrevet 28 september 2006 - 06:38

Vi planlægger at rejse til Senegal til efteråret, og derefter tage til Gambia. Er der nogen der har erfaring med om der stadig går en færge (Kassoumay Kep) fra Dakar i Senegal til Banjul i Gambia?

#2 Adinho

Adinho

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 550 Beskeder:

Skrevet 30 september 2006 - 11:02

Jeg vil godt prøve at undersøge det medmindre du har fået svaret et andet sted..Da jeg var i gambia sidste år tog vi en heldags tur til senegal til en øde resturant på en øde strand..Har aldrig set noget så fantastisk for:) bagefter var vi nede og se deres fiske fabrik ved en anden strand..Nøøøj der var mange mennesker..Men pas på med at tage billeder af dem hvis i kommer ned til sådan noget..De kan godt nok blive sure..Noget med de tror man tager deres sjæl hvis man "Klikker" :D
Ja hva laver munkene i Tibet...

De spiller HAPPY JAAAAAAAAAAAAAAZZ

#3 nakachi

nakachi

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2006 - 08:42

Det må du meget gerne gøre, da jeg ikke har fundet svar andetsteds!!

Takker

#4 steff1964

steff1964

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 500 Beskeder:

Skrevet 07 oktober 2006 - 09:28

Jeg vil godt prøve at undersøge det medmindre du har fået svaret et andet sted..Da jeg var i gambia sidste år tog vi en heldags tur til senegal til en øde resturant på en øde strand..Har aldrig set noget så fantastisk for:) bagefter var vi nede og se deres fiske fabrik ved en anden strand..Nøøøj der var mange mennesker..Men pas på med at tage billeder af dem hvis i kommer ned til sådan noget..De kan godt nok blive sure..Noget med de tror man tager deres sjæl hvis man "Klikker" :D

Hej, jeg skal lige høre - spiste i malaria tabletter. Og hvis - havde i så nogen bivirkninger..

#5 cool

cool

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.977 Beskeder:

Skrevet 07 oktober 2006 - 14:06

Vi planlægger at rejse til Senegal til efteråret, og derefter tage til Gambia. Er der nogen der har erfaring med om der stadig går en færge (Kassoumay Kep) fra Dakar i Senegal til Banjul i Gambia?

Hej
Jeg ved at der går en færge ml. senegal og gambia, men ikke fra hvilke byer- men nok dem du nævner.

MHT malaria tabeletter- har jeg aldrig haft bivirkninger, men tror det er forskelligt fra person til person.. men det er jo altid en god ting at have medicin med til hård/blød mave.. Men tag tabletterne hver dag.. jeg har lige fået en bror hjem med malaria og det er ikke noget kønt syn siger jeg dig.. og han har fået af vide at der kan gå flere månder før ham bliver sig selv igen..

God Rejse:wave:

Det er en stor fordel at begå de fejl, man kan lære af, ret hurtigt

Loppen 5/7-09:lun: Skønne Siff

Tro medlem af juli-viklerne