Gå til indhold

- - - - -

bifile mænd i heterofile forhold

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
8 svar på dette emne

#1 Guest_årgang66_*

Guest_årgang66_*
  • Guests

Skrevet 01 december 2001 - 14:01

Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne se noget mand ved dem da de var sammen....
egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold indvendig.
jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
k.h. årgang66

#2 Guest_FrøkenBims_*

Guest_FrøkenBims_*
  • Guests

Skrevet 01 december 2001 - 17:29

Jeg har egentlig ikke nogen erfaringer på området. Jeg er bare af den mening at når man er i et forhold skal man være 100% momogam. Seksualitet har intet med sagen at gøre. Så man må vælge hvad man vil. I mine øjne er det det samme at sige at man må være utro med en af sit eget køn fordi vedkommende kan give en noget en fra modsatte køn ikke kan, som at sige at man må være sammen med en fra modsatte køn fordi vedkommende er villig til at give en noget som ens partner ikke vil. Hvis man kan acceptere utoskab kan jeg tilgengæld ikke se at det har nogen betydning hvilket køn det er med.

Bims

Den kl.13:01 den 1. December skrev:årgang66
> Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et
> dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
> Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand
> ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine
> venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han
> ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores
> datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
> jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det
> endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han
> nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne
> se noget mand ved dem da de var sammen....
> egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold
> indvendig.
> jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
> er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
> k.h. årgang66

#3 Guest_anne72_*

Guest_anne72_*
  • Guests

Skrevet 01 december 2001 - 18:03

Jeg har heller ikke erfaring på området, men jeg vil give frk bims ret i at en stor del af problemet her er at han ønsker at have sex med en anden person og at I ellers lever monogamt.
Derudover synes jeg han har tacklet det her meget ufølsomt, hvis han har gået og tænkt at han måske var bi så er det jo noget han har vidst før din ven kom på besøg. SÅ kunne han da for helvede have sagt noget før I stod midt i det og du pludselig skal tage stilling til om det er ok at han er sammen med DIN ven i jeres fælles hus og i datterens seng - helt ærligt så er det bare så strengt! Jeg kan godt forstå du blev helt kold indeni for pludselig skulle du tage stilling til en hel masse ting og samtidig se at det du troede var et godt forhold rummer kimen til en masse problemer.
Jeg tror du skal snakke med ham om de her ting og prøve at forklare ham at det bare ikke duer at komme og spørge med minutters varsel om det er ok at han er utro, jeg mener hvis JEG havnede i dine sko skulle jeg nok nærmere bruge et halvt års tid på at overveje om jeg kunne leve med det, og svaret kunne meget vel blive nej. Jeg ved ikke om landsforeningen af bøsser og lesbiske har en rådgivning for pårørende, men jeg tror de er meget seriøse og kunne være gode at snakke med. For jeg kan lige som godt forstå du ikke har lyst til at drøfte det her med fx din familie.

Jeg håber du får en løsning der er god for dig.

Venlig hilsen Anne

Den kl.16:29 den 1. December skrev:FrøkenBims
> Jeg har egentlig ikke nogen erfaringer på området. Jeg er bare af den mening at når
> man er i et forhold skal man være 100% momogam. Seksualitet har intet med sagen at
> gøre. Så man må vælge hvad man vil. I mine øjne er det det samme at sige at man må
> være utro med en af sit eget køn fordi vedkommende kan give en noget en fra modsatte
> køn ikke kan, som at sige at man må være sammen med en fra modsatte køn fordi
> vedkommende er villig til at give en noget som ens partner ikke vil. Hvis man kan
> acceptere utoskab kan jeg tilgengæld ikke se at det har nogen betydning hvilket køn
> det er med.
>
> Bims
>
> Den kl.13:01 den 1. December skrev:årgang66
> > Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et
> > dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
> > Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand
> > ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine
> > venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han
> > ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores
> > datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
> > jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det
> > endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han
> > nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne
> > se noget mand ved dem da de var sammen....
> > egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold
> > indvendig.
> > jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
> > er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
> > k.h. årgang66

#4 Guest_lundskan_*

Guest_lundskan_*
  • Guests

Skrevet 01 december 2001 - 23:45

Jeg må helt ærligt indrømme, at jeg ikke synes, at din mand har tacklet det ufølsomt, men fuldstændig psykopatisk. Der er overhovedet ingen undskyldning for at stille dig i den situation - direkte at skulle tage stilling til, om du fandt det i orden, at han gav sig til at knalde sin ven i dit eget hus. Et menneske som man elsker, vil man jo for alt i verden ikke få til at føle nedgjort, og derfor have du heller ikke nogen mulighed for at fortælle ham hvordan du havde det med det. Det må have været præcis det, han ønskede, så du var for paf til at kommentere hans biseksualitet.

Jeg skal så blankt indrømme, at lige præcis biseksualitet kunne jeg ikke acceptere i mit eget forhold. Jeg ville aldrig være sammen med en fyr, som havde været sammen med mænd, men hvis du kan leve med den ting, er det jo fint nok. Jeg ville have råbt meget højt, fordi jeg har den holdning, som mange sikkert finder unuanceret, og havde min kæreste/mand trukket tæppet så meget væk under mig, er der overvejende sandsynlighed for, at jeg 1) havde slået ham ihjel 2) havde sagt så forfærdelige ting til ham, at han ville ønske at han aldrig havde mødt mig.

Du skal bestemt tage fat i ham, for der er ingen mennesker, der skal finde sig i at blive behandlet på den måde. Biseksualiteten må du selv tage stilling til, men at han i dit åbne ansigt beder om lov til at være dig utro under dit eget tag - det er så respektløst, at jeg er helt målløs. Forestil dig lige, at det var en køn lille nipsgenstand af en (kvindelig) kollega, han havde med hjemme. "Må jeg ikke lige gå ind og bolle med hende i vores datters seng? Jeg skal nok vaske den - både pikken og sengen - bagefter."

Det er forståeligt nok, når han nu er biseksuel, at han har lyst til at være sammen med en mand, men det kunne han have forklaret dig stille og roligt i en helt anden og privat situation. Så kunne du tage en ting ad gangen. I stedet for at tvinge dig til at tage begge beslutninger på en gang - både om hans seksuelle præferencer og om din holdning til utroskab.

Du skal aldrig fortælle dine børn om det. Det må han gøre; det er at udlevere folk for meget. Sådan en ting er så personlig, at du må holde dig for god til at sige det til dem. Biseksualitet og skjult homoseksualitet er formentlig det sidste man vil tro om sin far, og der er jo ikke nogen grund til at de skal få et problematisk forhold til ham - jeg går ud fra, at han er en dejlig far.
I øvrigt er det nok en udmærket ide at snakke med Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske, fordi der altså er en gruppe, der skifter hest efter lang tids heteroseksuelt ægteskab. Jeg er sikker på, at de kan fortælle dig om, hvordan du skal tackle det i forbindelse med dine børn - og situationen i øvrigt.

Jeg håber, at du finder ud af det med ham - eller uden ham, hvis du bliver enig med dig selv om, at du ikke vil finde dig i den behandling.

kærlig hilsen lundskan

Den kl.17:03 den 1. December skrev:anne72
> Jeg har heller ikke erfaring på området, men jeg vil give frk bims ret i at en stor del af
> problemet her er at han ønsker at have sex med en anden person og at I ellers lever
> monogamt.
> Derudover synes jeg han har tacklet det her meget ufølsomt, hvis han har gået og tænkt at
> han måske var bi så er det jo noget han har vidst før din ven kom på besøg. SÅ kunne han
> da for helvede have sagt noget før I stod midt i det og du pludselig skal tage stilling
> til om det er ok at han er sammen med DIN ven i jeres fælles hus og i datterens seng -
> helt ærligt så er det bare så strengt! Jeg kan godt forstå du blev helt kold indeni for
> pludselig skulle du tage stilling til en hel masse ting og samtidig se at det du troede
> var et godt forhold rummer kimen til en masse problemer.
> Jeg tror du skal snakke med ham om de her ting og prøve at forklare ham at det bare ikke
> duer at komme og spørge med minutters varsel om det er ok at han er utro, jeg mener hvis
> JEG havnede i dine sko skulle jeg nok nærmere bruge et halvt års tid på at overveje om jeg
> kunne leve med det, og svaret kunne meget vel blive nej. Jeg ved ikke om landsforeningen
> af bøsser og lesbiske har en rådgivning for pårørende, men jeg tror de er meget seriøse og
> kunne være gode at snakke med. For jeg kan lige som godt forstå du ikke har lyst til at
> drøfte det her med fx din familie.
>
> Jeg håber du får en løsning der er god for dig.
>
> Venlig hilsen Anne
>
> Den kl.16:29 den 1. December skrev:FrøkenBims
> > Jeg har egentlig ikke nogen erfaringer på området. Jeg er bare af den mening at når
> > man er i et forhold skal man være 100% momogam. Seksualitet har intet med sagen at
> > gøre. Så man må vælge hvad man vil. I mine øjne er det det samme at sige at man må
> > være utro med en af sit eget køn fordi vedkommende kan give en noget en fra modsatte
> > køn ikke kan, som at sige at man må være sammen med en fra modsatte køn fordi
> > vedkommende er villig til at give en noget som ens partner ikke vil. Hvis man kan
> > acceptere utoskab kan jeg tilgengæld ikke se at det har nogen betydning hvilket køn
> > det er med.
> >
> > Bims
> >
> > Den kl.13:01 den 1. December skrev:årgang66
> > > Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et
> > > dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
> > > Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand
> > > ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine
> > > venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han
> > > ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores
> > > datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
> > > jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det
> > > endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han
> > > nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne
> > > se noget mand ved dem da de var sammen....
> > > egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold
> > > indvendig.
> > > jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
> > > er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
> > > k.h. årgang66

#5 Guest_Sofie*74_*

Guest_Sofie*74_*
  • Guests

Skrevet 02 december 2001 - 01:31

Jeg må indrømme, at jeg har det ikke som flere af de ovenstående. Jeg kunne godt acceptere at have en bisexuel mand og jeg ville ikke umiddelbart opfatte det som utroskab hvis han ønskede at være sammen med en mand. Jeg ville simpelthen ikke føle mig truet af hans ønske.

Jeg synes nu situationen er uheldig at han kunne have valgt en bedre måde at konfrontere dig med sine lyster på. Men det er jo ikke sikkert det var noget han havde planlagt skulle ske på den måde, han har muligvis frygtet din reaktion og derfor ikke meldt ud tidligere. Jeg håber du kan få en snak med ham og også få den undskyldning du fortjener.

Om eller hvordan du kan leve med hans bisexualitet må du jo bruge den tid det tager at finde ud af, mærke godt efter og snakke tingene igennem med ham. Jeg håber I kan finde en løsning på det, hvad det så end bliver.

Sofie

Den kl.22:45 den 1. December skrev:lundskan
> Jeg må helt ærligt indrømme, at jeg ikke synes, at din mand har tacklet det ufølsomt, men
> fuldstændig psykopatisk. Der er overhovedet ingen undskyldning for at stille dig i den
> situation - direkte at skulle tage stilling til, om du fandt det i orden, at han gav sig til at
> knalde sin ven i dit eget hus. Et menneske som man elsker, vil man jo for alt i verden ikke få
> til at føle nedgjort, og derfor have du heller ikke nogen mulighed for at fortælle ham hvordan
> du havde det med det. Det må have været præcis det, han ønskede, så du var for paf til at
> kommentere hans biseksualitet.
>
> Jeg skal så blankt indrømme, at lige præcis biseksualitet kunne jeg ikke acceptere i mit eget
> forhold. Jeg ville aldrig være sammen med en fyr, som havde været sammen med mænd, men hvis du
> kan leve med den ting, er det jo fint nok. Jeg ville have råbt meget højt, fordi jeg har den
> holdning, som mange sikkert finder unuanceret, og havde min kæreste/mand trukket tæppet så
> meget væk under mig, er der overvejende sandsynlighed for, at jeg 1) havde slået ham ihjel 2)
> havde sagt så forfærdelige ting til ham, at han ville ønske at han aldrig havde mødt mig.
>
> Du skal bestemt tage fat i ham, for der er ingen mennesker, der skal finde sig i at blive
> behandlet på den måde. Biseksualiteten må du selv tage stilling til, men at han i dit åbne
> ansigt beder om lov til at være dig utro under dit eget tag - det er så respektløst, at jeg er
> helt målløs. Forestil dig lige, at det var en køn lille nipsgenstand af en (kvindelig) kollega,
> han havde med hjemme. "Må jeg ikke lige gå ind og bolle med hende i vores datters seng? Jeg
> skal nok vaske den - både pikken og sengen - bagefter."
>
> Det er forståeligt nok, når han nu er biseksuel, at han har lyst til at være sammen med en
> mand, men det kunne han have forklaret dig stille og roligt i en helt anden og privat
> situation. Så kunne du tage en ting ad gangen. I stedet for at tvinge dig til at tage begge
> beslutninger på en gang - både om hans seksuelle præferencer og om din holdning til utroskab.
>
> Du skal aldrig fortælle dine børn om det. Det må han gøre; det er at udlevere folk for meget.
> Sådan en ting er så personlig, at du må holde dig for god til at sige det til dem.
> Biseksualitet og skjult homoseksualitet er formentlig det sidste man vil tro om sin far, og der
> er jo ikke nogen grund til at de skal få et problematisk forhold til ham - jeg går ud fra, at
> han er en dejlig far.
> I øvrigt er det nok en udmærket ide at snakke med Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske,
> fordi der altså er en gruppe, der skifter hest efter lang tids heteroseksuelt ægteskab. Jeg er
> sikker på, at de kan fortælle dig om, hvordan du skal tackle det i forbindelse med dine børn -
> og situationen i øvrigt.
>
> Jeg håber, at du finder ud af det med ham - eller uden ham, hvis du bliver enig med dig selv
> om, at du ikke vil finde dig i den behandling.
>
> kærlig hilsen lundskan
>
>
> Den kl.17:03 den 1. December skrev:anne72
> > Jeg har heller ikke erfaring på området, men jeg vil give frk bims ret i at en stor del af
>
> > problemet her er at han ønsker at have sex med en anden person og at I ellers lever
> > monogamt.
> > Derudover synes jeg han har tacklet det her meget ufølsomt, hvis han har gået og tænkt at
> > han måske var bi så er det jo noget han har vidst før din ven kom på besøg. SÅ kunne han
> > da for helvede have sagt noget før I stod midt i det og du pludselig skal tage stilling
> > til om det er ok at han er sammen med DIN ven i jeres fælles hus og i datterens seng -
> > helt ærligt så er det bare så strengt! Jeg kan godt forstå du blev helt kold indeni for
> > pludselig skulle du tage stilling til en hel masse ting og samtidig se at det du troede
> > var et godt forhold rummer kimen til en masse problemer.
> > Jeg tror du skal snakke med ham om de her ting og prøve at forklare ham at det bare ikke
> > duer at komme og spørge med minutters varsel om det er ok at han er utro, jeg mener hvis
> > JEG havnede i dine sko skulle jeg nok nærmere bruge et halvt års tid på at overveje om jeg
>
> > kunne leve med det, og svaret kunne meget vel blive nej. Jeg ved ikke om landsforeningen
> > af bøsser og lesbiske har en rådgivning for pårørende, men jeg tror de er meget seriøse og
>
> > kunne være gode at snakke med. For jeg kan lige som godt forstå du ikke har lyst til at
> > drøfte det her med fx din familie.
> >
> > Jeg håber du får en løsning der er god for dig.
> >
> > Venlig hilsen Anne
> >
> > Den kl.16:29 den 1. December skrev:FrøkenBims
> > > Jeg har egentlig ikke nogen erfaringer på området. Jeg er bare af den mening at når
> > > man er i et forhold skal man være 100% momogam. Seksualitet har intet med sagen at
> > > gøre. Så man må vælge hvad man vil. I mine øjne er det det samme at sige at man må
> > > være utro med en af sit eget køn fordi vedkommende kan give en noget en fra modsatte
> > > køn ikke kan, som at sige at man må være sammen med en fra modsatte køn fordi
> > > vedkommende er villig til at give en noget som ens partner ikke vil. Hvis man kan
> > > acceptere utoskab kan jeg tilgengæld ikke se at det har nogen betydning hvilket køn
> > > det er med.
> > >
> > > Bims
> > >
> > > Den kl.13:01 den 1. December skrev:årgang66
> > > > Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et
> > > > dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
> > > > Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand
> > > > ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine
> > > > venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han
> > > > ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores
> > > > datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
> > > > jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det
> > > > endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han
> > > > nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne
> > > > se noget mand ved dem da de var sammen....
> > > > egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold
> > > > indvendig.
> > > > jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
> > > > er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
> > > > k.h. årgang66

#6 Guest_Line_L_*

Guest_Line_L_*
  • Guests

Skrevet 03 december 2001 - 01:49

Hej

Hvad kan der ske ved at din mand hygger med en af sine venner???
Er det ikke det man kalder mandehørm? Sæt først grænsen hvis han vil låne dit tøj!!

Glædelig jul og godt nytår

Line_L

Den kl.13:01 den 1. December skrev:årgang66
> Hej jeg er en kvinde på 35,som har kendt min mand i 12 år.Vi har 2 børn,et
> dejligt sam- od sexliv,og er meget glade for hinanden.
> Nå,hvad er så problemet...det er at jeg er blevet konfronteret med at min mand
> ønsker sex med andre mænd.jeg har overværet at han lagde an på en af sine
> venner,de sad sammen og kærtegnede hinanden og senere spurgte han mig om han
> ikke måtte være sammen med ham seksuelt;dvs. om natten ,i vores hus ,i vores
> datters seng hvor vennen skulle overnatte,ect......
> jeg reagerede med angst og sagde at det måtte være hans egen beslutning.det
> endte med at de ikke var sammen.vi har talt om det siden,først benægtede han
> nærmest alt.dette nok på grund af at jeg tilkende gav at jeg absulut ikke kunne
> se noget mand ved dem da de var sammen....
> egentlig reagerede jeg med jalusi og netop denne angst der gjorde mig iskold
> indvendig.
> jeg nok egentlig stadig forvirret og mangler nogen at snakke med det om....
> er der nogen som har erfaring med dette,og har nogen råd??!!
> k.h. årgang66

#7 Guest_AnneB30_*

Guest_AnneB30_*
  • Guests

Skrevet 03 december 2001 - 12:47

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, hvis du er både forvirret og ked af det! Det er jo noget af et bagholdsangreb din mand har lagt for dig der – nu gik du og troede, at I havde hinandens fortrolighed.

Han har båret sig temmelig klodset ad i den situation du beskriver – især hvis han ikke har nævnt et ord om sin bisexualitet før den aften du fortæller om!

På den anden side kan jeg også godt forstå ham – lidt…

Han har sikkert selv været skræmt af sine tanker – både fordi det jo er skræmmende for en mand at skulle indse, at han er til andre mænd, men også i høj grad fordi han bliver nødt til at fortælle det til dig.

Nogen mænd tror, at bare de kan få konen til at sige ja, også selvom det er et resultat af, at de plager om lov, ja, så er alting i orden! For hun sagde jo JA! Hvis det er første gang han har nævnt sin bisexualitet for dig den aften, så har han sikkert været både skræmt, men måske også troet at han var lidt snedig, for så kunne han få fortalt dig om det OG på samme tid måske leve fantasien/lysten ud! Under trygge rammer! Joh, han vil vist både blæse og have mel i munden..!

Det er sgu svært, når den, man troede man kendte ud og ind pludselig afslører en helt ukendt og skræmmende side af sig selv!

Du kan jo i sagens natur ikke rigtig leve op til de lyster han har – du er jo ikke en mand.

Kan du leve med, at han er til mænd? Kan du leve med, at han er sammen med andre sexuelt? Hvis har virkelig er bisexuel, vil han nok have svært ved at undertrykke det resten af livet og være dig tro. Han har jo allerede vist, at han ikke er specielt voksen i den måde han tackler sagen på!

Du må gribe fat i ham og forklare ham, hvor slemt det var for dig den aften. Han må åbent fortælle, hvad han vil, hvad han forestiller sig der skal foregå i fremtiden, og hvad han eventuelt allerede har praktiseret!

Hvad har han for eksempel forestillet sig at gøre for DIG i forbindelse med, at han åbenbart skal have lov til en sexuel frihed. Må du så også opleve erotiske eventyr udenfor ægteskabet? Prøv at spørge ham, om det ikke er ok, at du boller med en kollega/en anden kvinde/tager til fetischfest/eller noget andet som HAN ikke tænder på! Så får du da trolden ud af skabet skulle jeg mene!

Du må endelig ikke lade som om der ingenting er sket. Du må ikke lade ham slippe af sted med at lade som ingenting. Hvis I ikke får helt klare linjer om det her så har I en tikkende bombe under jer.

Spring ud i det og få klar besked – og giv SELV klar besked om hvad du vil / ikke vil acceptere.

Op med humøret! Måske er det en mulighed for at få en helt ny fortrolighed ind i forholdet mellem jer! Måske åbner det for, at I får et helt nyt og anderledes liv, og sexliv, sammen! Det KAN godt være, det hele ender rigtig godt!

Og selvom han har opført sig som jordens største bondeknold, og såret dig grimt, så har han også afsløret noget svært om sig selv. Hvis han elsker dig og er glad for jeres forhold har det nok også været svært for ham. Mennesker er ikke altid så kloge, som vi kunne ønske os det!

Held og lykke, skriv igen og fortæl hvordan det går!

AnneB30

#8 Guest_anne72_*

Guest_anne72_*
  • Guests

Skrevet 03 december 2001 - 13:59

Hej AnneB30
Jeg synes det var et meget fint råd du gav, fordi du også får analyseret hans side af historien. Og du har ret i at mennesker ikke altid er så kloge :o)

Venlig hilsen Anne72

Den kl.11:47 den 3. December skrev:AnneB30
> Hej med dig,
>
> Jeg kan godt forstå, hvis du er både forvirret og ked af det! Det er jo noget af et
> bagholdsangreb din mand har lagt for dig der – nu gik du og troede, at I havde
> hinandens fortrolighed.
>
> Han har båret sig temmelig klodset ad i den situation du beskriver – især hvis han
> ikke har nævnt et ord om sin bisexualitet før den aften du fortæller om!
>
> På den anden side kan jeg også godt forstå ham – lidt…
>
> Han har sikkert selv været skræmt af sine tanker – både fordi det jo er skræmmende
> for en mand at skulle indse, at han er til andre mænd, men også i høj grad fordi han
> bliver nødt til at fortælle det til dig.
>
> Nogen mænd tror, at bare de kan få konen til at sige ja, også selvom det er et
> resultat af, at de plager om lov, ja, så er alting i orden! For hun sagde jo JA! Hvis
> det er første gang han har nævnt sin bisexualitet for dig den aften, så har han
> sikkert været både skræmt, men måske også troet at han var lidt snedig, for så kunne
> han få fortalt dig om det OG på samme tid måske leve fantasien/lysten ud! Under
> trygge rammer! Joh, han vil vist både blæse og have mel i munden..!
>
> Det er sgu svært, når den, man troede man kendte ud og ind pludselig afslører en
> helt ukendt og skræmmende side af sig selv!
>
> Du kan jo i sagens natur ikke rigtig leve op til de lyster han har – du er jo ikke
> en mand.
>
> Kan du leve med, at han er til mænd? Kan du leve med, at han er sammen med andre
> sexuelt? Hvis har virkelig er bisexuel, vil han nok have svært ved at undertrykke det
> resten af livet og være dig tro. Han har jo allerede vist, at han ikke er specielt
> voksen i den måde han tackler sagen på!
>
> Du må gribe fat i ham og forklare ham, hvor slemt det var for dig den aften. Han må
> åbent fortælle, hvad han vil, hvad han forestiller sig der skal foregå i fremtiden,
> og hvad han eventuelt allerede har praktiseret!
>
> Hvad har han for eksempel forestillet sig at gøre for DIG i forbindelse med, at han
> åbenbart skal have lov til en sexuel frihed. Må du så også opleve erotiske eventyr
> udenfor ægteskabet? Prøv at spørge ham, om det ikke er ok, at du boller med en
> kollega/en anden kvinde/tager til fetischfest/eller noget andet som HAN ikke tænder
> på! Så får du da trolden ud af skabet skulle jeg mene!
>
> Du må endelig ikke lade som om der ingenting er sket. Du må ikke lade ham slippe af
> sted med at lade som ingenting. Hvis I ikke får helt klare linjer om det her så har I
> en tikkende bombe under jer.
>
> Spring ud i det og få klar besked – og giv SELV klar besked om hvad du vil / ikke
> vil acceptere.
>
> Op med humøret! Måske er det en mulighed for at få en helt ny fortrolighed ind i
> forholdet mellem jer! Måske åbner det for, at I får et helt nyt og anderledes liv, og
> sexliv, sammen! Det KAN godt være, det hele ender rigtig godt!
>
> Og selvom han har opført sig som jordens største bondeknold, og såret dig grimt, så
> har han også afsløret noget svært om sig selv. Hvis han elsker dig og er glad for
> jeres forhold har det nok også været svært for ham. Mennesker er ikke altid så kloge,
> som vi kunne ønske os det!
>
> Held og lykke, skriv igen og fortæl hvordan det går!
>
> AnneB30
>

#9 Guest_årgang66_*

Guest_årgang66_*
  • Guests

Skrevet 03 december 2001 - 15:03

Hej til alle jer dejlige kvinder....

Mange tak for jeres svar til mig.Det har været dejligt at kunne få luft og få nogle gode,forskellige og konstruktive svar!!!
Vi har fået talt meget herhjemme.Ja,han har tidligere fortalt om engang hvor han var 16 og prøvede mandesex oral. Ja, han kom engang hjem med en sexfilm hvor der var sex mellem alle køn.Vi har talt om disse emner;men pludselig det at se ham udøve det var bare ikke lige så nemt som der står "bladene".
Jeg kan mærke at jeg stadig får billederne frem og bliver vred,men har tilgivet ham det og fortalt NØJAGTIG HVORDAN JEG HAR DET.Jeg har tilkendegivet at jeg ved at et forbud for dette er naivt og hæmmende for vores forhold.Han siger at han ikke er til mænd så meget,men kun til at "pille lidt" - alt andet tænder ham ikke,og at det ikke er noget som han decideret søger,men at hvis stemningen er der , ja, så kan det ske igen.
Vi har tidligere talt om sex mellem kvinder og jeg har sagt at det tænder mig - på film ihvertfald... - og at det kunne måske ske hvor han er med.
Som sagt har vi et godt og åbent forhold,dog kan jeg mærke at denne hæslige og nagende tvivl hos mig er der stadig : er det noget som er mere end han fortæller, og har han undladt at fortælle det hele..
Det gør det ikke bedre at min bror,som er homoseksuel,ved hvor MANGE mænd der i virkeligheden er biseksuelle....også alle de mænd vi IKKE troede det om...
Alt ialt ville jeg gerne kunne skrue tiden tilbage,også fordi mit forhold til vennen nu er anderledes( vennen med kone og 2 børn...som vi ser sammen)
jeg tror jeg vælger at tro ham og komme vidre,jeg elsker ham og vores liv sammen og kunne aldrig være overilet med nogen beslutninger.
Jeg hører gerne fra flere kvinder,og vil selvfølgelig skrive til jer igen....TAK...
Knus årgang66

Den kl.12:59 den 3. December skrev:anne72
> Hej AnneB30
> Jeg synes det var et meget fint råd du gav, fordi du også får analyseret hans side af
> historien. Og du har ret i at mennesker ikke altid er så kloge :o)
>
> Venlig hilsen Anne72
>
> Den kl.11:47 den 3. December skrev:AnneB30
> > Hej med dig,
> >
> > Jeg kan godt forstå, hvis du er både forvirret og ked af det! Det er jo noget af et
> > bagholdsangreb din mand har lagt for dig der – nu gik du og troede, at I havde
> > hinandens fortrolighed.
> >
> > Han har båret sig temmelig klodset ad i den situation du beskriver – især hvis han
> > ikke har nævnt et ord om sin bisexualitet før den aften du fortæller om!
> >
> > På den anden side kan jeg også godt forstå ham – lidt…
> >
> > Han har sikkert selv været skræmt af sine tanker – både fordi det jo er skræmmende
> > for en mand at skulle indse, at han er til andre mænd, men også i høj grad fordi han
> > bliver nødt til at fortælle det til dig.
> >
> > Nogen mænd tror, at bare de kan få konen til at sige ja, også selvom det er et
> > resultat af, at de plager om lov, ja, så er alting i orden! For hun sagde jo JA! Hvis
>
> > det er første gang han har nævnt sin bisexualitet for dig den aften, så har han
> > sikkert været både skræmt, men måske også troet at han var lidt snedig, for så kunne
> > han få fortalt dig om det OG på samme tid måske leve fantasien/lysten ud! Under
> > trygge rammer! Joh, han vil vist både blæse og have mel i munden..!
> >
> > Det er sgu svært, når den, man troede man kendte ud og ind pludselig afslører en
> > helt ukendt og skræmmende side af sig selv!
> >
> > Du kan jo i sagens natur ikke rigtig leve op til de lyster han har – du er jo ikke
> > en mand.
> >
> > Kan du leve med, at han er til mænd? Kan du leve med, at han er sammen med andre
> > sexuelt? Hvis har virkelig er bisexuel, vil han nok have svært ved at undertrykke det
>
> > resten af livet og være dig tro. Han har jo allerede vist, at han ikke er specielt
> > voksen i den måde han tackler sagen på!
> >
> > Du må gribe fat i ham og forklare ham, hvor slemt det var for dig den aften. Han må
> > åbent fortælle, hvad han vil, hvad han forestiller sig der skal foregå i fremtiden,
> > og hvad han eventuelt allerede har praktiseret!
> >
> > Hvad har han for eksempel forestillet sig at gøre for DIG i forbindelse med, at han
> > åbenbart skal have lov til en sexuel frihed. Må du så også opleve erotiske eventyr
> > udenfor ægteskabet? Prøv at spørge ham, om det ikke er ok, at du boller med en
> > kollega/en anden kvinde/tager til fetischfest/eller noget andet som HAN ikke tænder
> > på! Så får du da trolden ud af skabet skulle jeg mene!
> >
> > Du må endelig ikke lade som om der ingenting er sket. Du må ikke lade ham slippe af
> > sted med at lade som ingenting. Hvis I ikke får helt klare linjer om det her så har I
>
> > en tikkende bombe under jer.
> >
> > Spring ud i det og få klar besked – og giv SELV klar besked om hvad du vil / ikke
> > vil acceptere.
> >
> > Op med humøret! Måske er det en mulighed for at få en helt ny fortrolighed ind i
> > forholdet mellem jer! Måske åbner det for, at I får et helt nyt og anderledes liv, og
>
> > sexliv, sammen! Det KAN godt være, det hele ender rigtig godt!
> >
> > Og selvom han har opført sig som jordens største bondeknold, og såret dig grimt, så
> > har han også afsløret noget svært om sig selv. Hvis han elsker dig og er glad for
> > jeres forhold har det nok også været svært for ham. Mennesker er ikke altid så kloge,
>
> > som vi kunne ønske os det!
> >
> > Held og lykke, skriv igen og fortæl hvordan det går!
> >
> > AnneB30
> >