Gå til indhold

Billede
- - - - -

Dulme nyresmerter?

• Låst emne Emnet er låst
4 svar på dette emne

#1 mtk2616

mtk2616

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 852 Beskeder:

Skrevet 06 august 2006 - 19:11

Jeg har rigtig ondt i min ene nyre, men har ingen panodiler el. lign.
Er der nogen, der ved, hvordan jeg ellers kan dulme dem? Med varme eller sådan noget (selvom her er rigeligt af det!)?
Den, der overvinder sig selv, er større end den, der indtager en stad! :worship:

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver; først laver jeg en kladde." (Karen Blixen)

#2 hennimariager

hennimariager

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.057 Beskeder:

Skrevet 07 august 2006 - 10:17

Nyresten?
This one goes out to the one I love....
R.E.M. :worship:

#3 mtk2616

mtk2616

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 852 Beskeder:

Skrevet 07 august 2006 - 11:50

Nyresten?

Nej, jeg har en kronisk nyrebækkenbetændelse, som er umulig at helbrede, da det vist ser ud til, at jeg har reflux (tilbageløb af urin op mod nyren, når blæren er fuld). Derfor bliver der ved med at komme nye bakterier til, og infektionen forsvinder ikke...

Men jeg er mellem behandlinger i øjeblikket, og nyren er begyndt at gøre ret så ondt!
Den, der overvinder sig selv, er større end den, der indtager en stad! :worship:

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver; først laver jeg en kladde." (Karen Blixen)

#4 putinski

putinski

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.281 Beskeder:

Skrevet 07 august 2006 - 11:53

Jeg har haft nyrebækken beetændelse og der var det super godt at sætte en varmepude fast på ryggen. Jeg holdt den fast med 2 bælter også havde jeg en lang forlængerledning på, så jeg kunne bevæge mig lidt. Mens jeg havde varmepuden på, kunne jeg faktisk ikke mærke noget.

:lun: Julie 10/12 2004 :lun: Ida 14/12 2005 :lun: Mille 29/09 2011 :lun:

#5 mtk2616

mtk2616

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 852 Beskeder:

Skrevet 07 august 2006 - 11:59

Jeg har haft nyrebækken beetændelse og der var det super godt at sætte en varmepude fast på ryggen. Jeg holdt den fast med 2 bælter også havde jeg en lang forlængerledning på, så jeg kunne bevæge mig lidt. Mens jeg havde varmepuden på, kunne jeg faktisk ikke mærke noget.

Tak, det må jeg prøve!