Gå til indhold

Billede
- - - - -

Garanti på tøj?

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.629 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 02:41

Hvordan er det med garanti på tøj?

Købte for en måneds tid siden en ny sommer jakke.
Som nu er gået op i syningen hvor den ene ærme, er syet på.

Er jo på sin vis min egen skyld, det er sket, men omvendt, synes jeg at jakken burde kunne holde til det... :gruble:

#2 nuserpigen1977

nuserpigen1977

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 599 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 03:00

du skal henvende dig i forretningen og helst med bonen. De skal enten bytte til tilsvarende vare, reparere eller give pengene retur. og klart en jakke ikke skal gå i sygningen ....
Pøj Pøj med det.

#3 Yetie

Yetie

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.233 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 10:15

Hvorfor mener du, at det på sin vis er din egen skyld? Har du bare brugt den som normalt og ikke haft hunden til at lege tovtrækning med den, så mener jeg bestemt du har krav på en bytter...

#4 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.629 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 11:56

Hvorfor mener du, at det på sin vis er din egen skyld? Har du bare brugt den som normalt og ikke haft hunden til at lege tovtrækning med den, så mener jeg bestemt du har krav på en bytter...

Fordi jakken er lettere faconsyet, hvor sælgeren mente jeg skulle have et nummere mindre end normalt, for at den sidder som den skulle.
Men det gør, at jakken ikke er sådan en man bare hurtigt kan tage på, da den ikke er så bred, ved skulderne osv...
Hvorfor den netop gik op i syningen en dag jeg tog den på, og det lige gik lidt for hurtigt.

#5 Yetie

Yetie

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.233 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 12:07

Fordi jakken er lettere faconsyet, hvor sælgeren mente jeg skulle have et nummere mindre end normalt, for at den sidder som den skulle.
Men det gør, at jakken ikke er sådan en man bare hurtigt kan tage på, da den ikke er så bred, ved skulderne osv...
Hvorfor den netop gik op i syningen en dag jeg tog den på, og det lige gik lidt for hurtigt.

Nå, men det kan da stadig ikke være rigtigt at det skal gå i stykker af så lidt. I øvrigt kan de jo ikke se hvor hurtigt du tog den på...

#6 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.629 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 12:13

Nå, men det kan da stadig ikke være rigtigt at det skal gå i stykker af så lidt. I øvrigt kan de jo ikke se hvor hurtigt du tog den på...

Hehe nej, vil nu også prøve at høre hvad de siger til det...

Næste problem er bare at jeg smidt kviteringen ud, men har heldigvis købt den på dankort, så har lige printet en kontooversigt ud.

#7 Tweety4ever

Tweety4ever

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.692 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 14:06

Held og lykke med det, haaber at de tager den tilbage uden problemer. Var selv ude for noget lignende for flere aar siden, hvor jeg havde koebt et par bukser og lynlaasen gik i stykker efter kun faa ganges brug.
Havde en lang snak frem og tilbage med damen i butikken, og til sidst sagde hun henvendt til min kaereste: Mon ikke bare at din kaerste skulle have koebt dem et nummer stoerre.........jeg blev simpelthen saa rasende!

#8 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.629 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2006 - 14:42

Held og lykke med det, haaber at de tager den tilbage uden problemer. Var selv ude for noget lignende for flere aar siden, hvor jeg havde koebt et par bukser og lynlaasen gik i stykker efter kun faa ganges brug.
Havde en lang snak frem og tilbage med damen i butikken, og til sidst sagde hun henvendt til min kaereste: Mon ikke bare at din kaerste skulle have koebt dem et nummer stoerre.........jeg blev simpelthen saa rasende!

Har været inde med jakken, og det gik rimelig problemfri, og de ville få deres syriske til at lave den. :)

#9 Tweety4ever

Tweety4ever

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.692 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2006 - 15:22

Har været inde med jakken, og det gik rimelig problemfri, og de ville få deres syriske til at lave den. :)

Det var godt at høre!