Gå til indhold

- - - - -

Glatbarberet - hvor mange er det???

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
12 svar på dette emne

#1 Guest_Pylle23_*

Guest_Pylle23_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 13:54

Hej, alle I pragtfulde mennesker på debatten!!!

Jeg har et lille spørgsmål, som min kæreste og jeg har diskuteret et stykke tid efterhånden.
Jeg er selv glatbarberet, og det samme er de fleste af mine veninder - men min kæreste siger, at han - udover mig - kun har kendt en pige, der barberede sig "dernede".
Så mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvor udbredt er det??? Er der mange af jer, der barberer "missen" eller er det kun enkelte?

Knuzzer fra "Pylle"

#2 Guest_Imnotme_*

Guest_Imnotme_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 14:26

Jeg gør det efter lyst. Nogle gange som en lille overraskelse til min kæreste, eller fordi jeg synes at det er mest hygieiniske.

Om den bliver helt glat, eller om den bare får en frisure er også forskelligt.

/Imnotme *der venter på at det skal gro ud til en gang voks*

Den kl.12:54 den 6. Januar skrev:Pylle23
> Hej, alle I pragtfulde mennesker på debatten!!!
>
> Jeg har et lille spørgsmål, som min kæreste og jeg har diskuteret et stykke tid
> efterhånden.
> Jeg er selv glatbarberet, og det samme er de fleste af mine veninder - men min
> kæreste siger, at han - udover mig - kun har kendt en pige, der barberede sig
> "dernede".
> Så mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvor udbredt er det??? Er der mange af jer,
> der barberer "missen" eller er det kun enkelte?
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#3 Guest_Halldora_*

Guest_Halldora_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 16:03

Hejsa,

Jeg kan kun slutte mig til, for det goer jeg ogsaa, men det er hele tiden, da jeg synes, det er mere hygiejnisk. Derudover kommer det jo ogsaa migselv til gode, if you know what I mean...

Halldora.

>
> Jeg har et lille spørgsmål, som min kæreste og jeg har diskuteret et stykke tid
> efterhånden.
> Jeg er selv glatbarberet, og det samme er de fleste af mine veninder - men min
> "dernede".
> Så mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvor udbredt er det??? Er der mange af jer,
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#4 Guest_choon_*

Guest_choon_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 16:14

Jeg er det ind i mellem. Jeg synes helt ærligt at det er et fandens besvær at fjerne hår dernede.....

>
> efterhånden.
> "dernede".
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#5 Guest_Flirt18_*

Guest_Flirt18_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 16:41

Kære Pylle... Jeg må godt nok fortælle at jeg barberer mig dernede... det er ikke så tit at det er helt glatbarbering men nogle gange sker det da, ellers trimmer jeg bare... mine veninder er lidt af hvert... nogle gør det, andre ikke.. Knus Flirt18

>
> efterhånden.
> "dernede".
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#6 Guest_M_Højbjerg_*

Guest_M_Højbjerg_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 17:47

Hejsa.
Jeg er da også barberet...glat. Det skylder man da list sin dejlige kæreste og så ser det jo også frækt og sexet ud. Min kæreste barbere også sine "kugler" dejligt.

#7 Guest_frk.fuglsang_*

Guest_frk.fuglsang_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 17:50

Hello.....
Først og fremmest synes jeg ikke det er pænt at være *helt* glat - der er for meget "lille-pige" over det.... dernæst er det pisse besværligt.... men jeg har opdaget, at sætter man sig på skrævs over toiletkummen går det lidt nemmere.

Jeg barberer bikinilininen og så helt for neden hvis jeg er i humør (læs - hvis jeg troede et kort sekund, der var sex i farvandet)

Men jeg synes faktisk det er meget rart, så mon ikke det er noget, jeg vil holde ved lige, hvis jeg får en fast partner igen engang!

#8 Guest_missDilemma_*

Guest_missDilemma_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 18:07

I min omgangskreds er der nok flest som ikke gør det. Jeg er det ikke selv da jeg nok også finder det en lille smule 'lille-pige agtigt'. Jeg plejer bare at trimme bikinilinien - det synes jeg til gengæld er et must. Jeg tror ikke at jeg ville turde at barbere helt glat af frygt for at ende op med bumser og røde knopper dernede. Hvordan undgår i det?- eller er det bare noget der automatisk følger med som man må lære at leve med??????

>
> efterhånden.
> "dernede".
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#9 Guest_korona_*

Guest_korona_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 19:24

Nope, jeg er og blir nok ikke glat på de dele :-) Det vil sige, bikini-linjen er trimmet pænt og nydeligt. Men jeg må indrømme, at jeg synes, det er besværligt (hår skal plukkes eller vokses, hvis man skal undgå problemer). Jeg forstår ikke det med den totalt skaldede mis.... er det ikke enormt besværligt og tidkrævende... og skylder man ligefrem nogen det...
Nu får jeg absolut ikke ondt nogen steder over, at mange kvinder gerne vil være glatte og er det, men det undrer mig alligevel. Hvorfor denne trend?

Hilsner kun delvist hårløse Korona

>
> efterhånden.
> "dernede".
>
> Knuzzer fra "Pylle"

#10 Guest_Pylle23_*

Guest_Pylle23_*
  • Guests

Skrevet 06 januar 2002 - 19:59

Jeg har barberet hele piv-møjet, siden jeg var 18 - og min kjæreste er totalt vild med det - så sådan har jeg det bare. Efterhånden ville det også falde mig svært at lade "dusken" gro ud igen - jeg har en eller anden ide om, at jeg ville se underlig ud, men det er nok fordi, man har vænnet sig til det andet.

"Pylle"

Den kl.18:24 den 6. Januar skrev:korona
> Nope, jeg er og blir nok ikke glat på de dele :-) Det vil sige, bikini-linjen er
> trimmet pænt og nydeligt. Men jeg må indrømme, at jeg synes, det er besværligt (hår
> skal plukkes eller vokses, hvis man skal undgå problemer). Jeg forstår ikke det med
> den totalt skaldede mis.... er det ikke enormt besværligt og tidkrævende... og
> skylder man ligefrem nogen det...
> Nu får jeg absolut ikke ondt nogen steder over, at mange kvinder gerne vil være
> glatte og er det, men det undrer mig alligevel. Hvorfor denne trend?
>
> Hilsner kun delvist hårløse Korona
>
> Den kl.12:54 den 6. Januar skrev:Pylle23
> > Hej, alle I pragtfulde mennesker på debatten!!!
> >
> > Jeg har et lille spørgsmål, som min kæreste og jeg har diskuteret et stykke tid
> > efterhånden.
> > Jeg er selv glatbarberet, og det samme er de fleste af mine veninder - men min
> > kæreste siger, at han - udover mig - kun har kendt en pige, der barberede sig
> > "dernede".
> > Så mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvor udbredt er det??? Er der mange af jer,
> > der barberer "missen" eller er det kun enkelte?
> >
> > Knuzzer fra "Pylle"