Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvornår får vi løn?

• Låst emne Emnet er låst
21 svar på dette emne

#1 Misscullum

Misscullum

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.924 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:02

Der var en der sagde til mig "...når jeg får løn på torsdag". Whats that about? Får vi løn på torsdag? Jeg ville jo sige vi fik det på onsdag? Eller går jeg glip af noget:genert:

Intimacy is a four syllable word for, "Here's my heart and soul, please grind them into hamburger, and enjoy."

#2 iver_684

iver_684

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.381 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:04

Den sidste bankdag er da onsdag.....
Hvis du kører med lysets hastighed, hvad sker der så, når du tænder forlygterne?
Tager en mand stadig fejl, hvis han står alene i en skov, og der ikke er en kvinde i nærheden ?

#3 darkholme

darkholme

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.536 Beskeder:

Du får det til at lyde somom at "VI" alle får løn samme dag... tror du også "VI" alle får det samme i løn?

Det er sgu da individuelt - alt efter hvad "VORES" arbejdsplads har besluttet

Nogen får den sidste bankdag i måneden - andre den 3. sidste dag i månenden eller noget helt 3.
Lykken er: at finde noget glemt biograf-slik i tasken :blushing:

#4 meiling-kunst

meiling-kunst

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.859 Beskeder:

Der var en der sagde til mig "...når jeg får løn på torsdag". Whats that about? Får vi løn på torsdag? Jeg ville jo sige vi fik det på onsdag? Eller går jeg glip af noget:genert:

Tror det er forskelligt hvornår folk får løn.
Nogen får 3 hverdage før den første...det gør min mand feks. hvor imod jeg får den sidste hverdag i måneden. Dvs. jeg får onsdag i næste uge

#5 Misscullum

Misscullum

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.924 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:07

Du får det til at lyde somom at "VI" alle får løn samme dag... tror du også "VI" alle får det samme i løn?

Nogen får den sidste bankdag i måneden - andre den 3. sidste dag i månenden eller noget helt 3.

Arh, okay. Jeg får bare den sidste hverdag i måneden - ved alle mine 3 betalende jobs.
Har kun hørt om det, også hver 14. dag. Også havde jeg troet at hvis det var hver 14. dag så var det en mandag i ugen og ikke midt i en uge.

Intimacy is a four syllable word for, "Here's my heart and soul, please grind them into hamburger, and enjoy."

#6 abc...

abc...

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.526 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:08

Jeg får den sidste torsdag i måneden, og da den er en helligdag får jeg løn onsdag. Men det mest normale er sidste hverdag, altså i næste uge.

#7 plattapuss

plattapuss

Den rene engel

• Medlemmer
  • 40.627 Beskeder:
  • LocationHorsens

Skrevet 23 maj 2006 - 10:11

Lige nøjagtig :-D

Nogen får månedsløn, på en af arbejdsgiver fastsat dag i måneden, den dag kan være den sidste bankdag i måneden.

Nogen får 14-dages løn udbetalt hveranden torsdag

Så er der nogen der får 14-dages løn udbetalt hveranden fredag

& en hel bunke andre muligheder alt efter hvordan lønudbetalingen er fastsat af arbejdsgiver.

Mit bud er at trådstarters bekendte, der sagde det der med løn på torsdag hører til dem, der får 14-dages løn udbetalt hveranden torsdag & måske lige havde glemt at nu på torsdag er en helligdag

Så 14 dages-lønnede med normal lønudbetaling torsdag i ulige uger, vil i denne uge få deres løn onsdag

Rigtige mænd laver rødhårede babyer :D

Zune 4. november 2009 :love: :love:

#8 goofy

goofy

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.199 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:11

Arh, okay. Jeg får bare den sidste hverdag i måneden - ved alle mine 3 betalende jobs.
Har kun hørt om det, også hver 14. dag. Også havde jeg troet at hvis det var hver 14. dag så var det en mandag i ugen og ikke midt i en uge.

Så vidt jeg ved (og jeg kan saaagtens tage fejl ;)). så får de fleste der er 14-dages lønnede, løn hver anden torsdag...
Jeg kan kun skrive hvad jeg tror er rigtigt, og lære hvis jeg ta'r fejl. Det er sket før ;)

Nu med en skæppeskøn mittetat :love:

#9 plattapuss

plattapuss

Den rene engel

• Medlemmer
  • 40.627 Beskeder:
  • LocationHorsens

Skrevet 23 maj 2006 - 10:12

De steder jeg har arbejdet med 14-dagesløn, har det været med udbetaling enten torsdag eller fredag

Rigtige mænd laver rødhårede babyer :D

Zune 4. november 2009 :love: :love:

#10 Misscullum

Misscullum

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.924 Beskeder:

Skrevet 23 maj 2006 - 10:12

Så vidt jeg ved (og jeg kan saaagtens tage fejl ;)). så får de fleste der er 14-dages lønnede, løn hver anden torsdag...

Det var også bare hvad der gav mening i mit hovede. Men sådan er virkeligheden jo sjælent(;