Gå til indhold

Billede
- - - - -

Min hund er syg!!!

• Låst emne Emnet er låst
35 svar på dette emne

#1 poison82

poison82

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.444 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 07:00

Tror måske min dejlige tæve har fået livmoder betændelse.....
Der kommer noget lidt mørkt udflåd ud, som lugter rigtig dårligt og hun har travlt med at holde sig ren.

Det er 3 ½ måned siden hun var i løbetid og har døjet meget med indbilsk graviditet - mælk i patterne og det hele.

Nu er jeg bange for det har påvirket hende så meget at det har givet betændelse!!!!

Har bestilt en tid til dyrlægen i eftermiddag, så vi kan få det undersøgt.

Uha - det er ikke rart når de små pus er syge, man får helt ondt i hjertet:whine:
:glad:
Når et barn falder og slår sig... så sæt plaster på - OG LÆR DEM AT BINDE SNØRREBÅND!!!!

:engel: Vi vil mødes igen :engel:

1/1-08 - 65,5 kg :8:
21/1-08 - 64 kg : :gruble:

#2 mercedes.benz

mercedes.benz

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 705 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 07:23

Nej det er ikke rart. :(
Føler med dig, her lige før påske måtte jeg også straks til dyrlæge med vovsen, da han havde fået en forgiftning, og var rigtig skidt.
Men det er da heldig vis ovre nu.
Har desvære ikke nogle erfaringer på det område, andet at min kærestes gamle tæve havde gået for længe med en død hvalp i maven og måtte have fjernet livmoderen.
Men ønsker det bedste for jer begge :ae: :ae:
Mine dejlige unger Viggo d. 10/12-2005 og Carhen d. 29/5-2007 :lun:

Nu er flokken på 3 igen :banan: 2 tyske jagtterrier (velkommen til lille Donna) og 1 rulab

R.I.P Tais :whine:

#3 ncd76

ncd76

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 756 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 07:50

Tror måske min dejlige tæve har fået livmoder betændelse.....
Der kommer noget lidt mørkt udflåd ud, som lugter rigtig dårligt og hun har travlt med at holde sig ren.

Det er 3 ½ måned siden hun var i løbetid og har døjet meget med indbilsk graviditet - mælk i patterne og det hele.

Nu er jeg bange for det har påvirket hende så meget at det har givet betændelse!!!!

Har bestilt en tid til dyrlægen i eftermiddag, så vi kan få det undersøgt.

Uha - det er ikke rart når de små pus er syge, man får helt ondt i hjertet:whine:

Vi må da håbe, at det ikke er noget der er slemt og at det kan kurreres hurtigt.

Lad os endelig høre hvad dyrlægens dom er, når I har været der :wave:

Pøj pøj :ae:
/Skal giftes den 29.06.07 på min vaps fødselsdag :love:

Hvis du er ligeglad, så er du aldrig glad :-P

#4 ncd76

ncd76

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 756 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 07:52

Nej det er ikke rart. :(
Føler med dig, her lige før påske måtte jeg også straks til dyrlæge med vovsen, da han havde fået en forgiftning, og var rigtig skidt.
Men det er da heldig vis ovre nu.
Har desvære ikke nogle erfaringer på det område, andet at min kærestes gamle tæve havde gået for længe med en død hvalp i maven og måtte have fjernet livmoderen. Men ønsker det bedste for jer begge :ae: :ae:

Puuha, sikke et par omgange. :ae:

Havde tæven været gravid og født et kuld eller hvordan og hvorledes :forvirret

#5 crefsager

crefsager

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 505 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 08:38

Håber det går godt hos dyelægen...

#6 poison82

poison82

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.444 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 09:27

Nå jamen konsulterede lige en anden dyrlæge for en sikkerheds skyld - fordi jeg synes det var lang tid at vente til kl. 16:00

Nu ligger hun så på dyrehospitalet og bliver opreret akut. Livmoderen var fyldt med betændelse og blev vurderet til at veje 1 ½ kilo allerede.

Så nu sidder jeg bare og venter på at de ringer og siger jeg kan komme og hente min lille pige igen - det er ikke rart.....

Men det skal nok gå, hun er jo en ung hund, så chancen for at det går skidt er meget meget lille.
Når et barn falder og slår sig... så sæt plaster på - OG LÆR DEM AT BINDE SNØRREBÅND!!!!

#7 ncd76

ncd76

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 756 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 09:40

Nå jamen konsulterede lige en anden dyrlæge for en sikkerheds skyld - fordi jeg synes det var lang tid at vente til kl. 16:00

Nu ligger hun så på dyrehospitalet og bliver opreret akut. Livmoderen var fyldt med betændelse og blev vurderet til at veje 1 ½ kilo allerede.

Så nu sidder jeg bare og venter på at de ringer og siger jeg kan komme og hente min lille pige igen - det er ikke rart.....

Men det skal nok gå, hun er jo en ung hund, så chancen for at det går skidt er meget meget lille.

Det var godt at du fandt et andet sted så hun kunne blive opereret hurtigt.

Krydser finger og alt muligt andet for at det går godt.

Glæder mig til at læse hvordan det hele er gået og hvordan hun har det bagefter.
Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå igen :ae:

#8 casmila

casmila

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.783 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 11:25

Ohhh din stakkel og stakkels din hund! :ae:

Håber hun snart er frisk igen, krydser fingre for jer.

:ae: :ae: :ae:
Samojede/labrador tæve født d. 5.12.2003.
Puk den gode ven.
Japansk Spids tæve født. d. 17.02.2007
Aya den frække
Boss håber du nyder de evige jagtmarker.:kys:

#9 poison82

poison82

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.444 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 12:15

:banan: :banan: :banan:

Så har de lige ringet fra dyrehospitalet.
Operationen gik rigtig fint og hun har det godt.... lidt groggy - men ellers godt.

Puha, der lettede lige en kæmpe sten fra mit hjerte - har været på randen af gråd siden jeg afleverede hende......

Om en time må jeg hente hende - glæder mig så meget - så skal vi bare hjem og putte resten af dagen

:banan: :banan: :banan:

Tak for alle de søde hilsner og fingre kryds!!!! Det er dejligt at kan dele det med nogen, når det er svært!!!

#10 stjernetosse

stjernetosse

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.562 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2006 - 12:20

Hvor lyder det dejligt at det hele er gået godt :gogo:

:lun: Hende med de tre tossede Beagler - og en spunk på vej :lun: