Gå til indhold

Billede
- - - - -

Ingen menstruation i p-pille pause

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 morgentrolden

morgentrolden

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.396 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2006 - 19:56

Hey.

Jeg har et lille problem, som jeg ikke helt kan afgøre, om jeg skal tage alvorligt eller ej.

Jeg tog den sidste pille i torsdags, men jeg har endnu ikke fået min menstruation. Det har jeg selvsagt undret mig en del over, så jeg endte med at tage en graviditetstest i går, for at sikre mig, at det ikke var det der var årsagen. Testen var dog negativ, men jeg har stadig ikke fået min menstruation. Normalt kommer den altid enten første eller anden dag, efter jeg er ophørt med pillerne, men denne gang er der slet ikke sket noget som helst.

Skal jeg bare starte igen med pillerne på torsdag og så lade som ingenting, eller skal jeg kontakte lægen for at høre, om der evt. kan være noget andet galt?

Venligst,
Morgentrolden
People think that Hell is fire and brimstone and the Devil poking you in the butt with a pitchfork, but it's not. Hell is when you should have walked away, but you didn't.

#2 missMalenet

missMalenet

Erfaren

• Medlemmer
  • 488 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2006 - 20:57

Jeg ville helt klart kontakte lægen, hvis jeg var dig. Om ikke andet, så for at blive beroliget og forsikret om, at der ikke er noget galt.

#3 morgentrolden

morgentrolden

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.396 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2006 - 21:52

Ja, det bliver nok også enden på det.

Jeg håbede bare lidt, at der var nogle herinde der måske havde lidt erfaring med det :)
People think that Hell is fire and brimstone and the Devil poking you in the butt with a pitchfork, but it's not. Hell is when you should have walked away, but you didn't.

#4 morgentrolden

morgentrolden

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.396 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2006 - 21:52

Ja, det bliver nok også enden på det.

Jeg håbede bare lidt, at der var nogle herinde der måske havde lidt erfaring med det :)

#5 catty24

catty24

Afhængig

• Medlemmer
  • 29.028 Beskeder:

Skrevet 08 marts 2006 - 05:42

Jeg får aldrig min mens. i p.pille pausen, får den først bagefter..

Men sådan er det nok forskelligt.

#6 loocde

loocde

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.275 Beskeder:

Skrevet 08 marts 2006 - 07:17

Jeg får den først på 4. eller 5. dagen i pausen....

#7 evaalex

evaalex

Erfaren

• Medlemmer
  • 372 Beskeder:

Skrevet 08 marts 2006 - 12:16

Hey.

Jeg har et lille problem, som jeg ikke helt kan afgøre, om jeg skal tage alvorligt eller ej.

Jeg tog den sidste pille i torsdags, men jeg har endnu ikke fået min menstruation. Det har jeg selvsagt undret mig en del over, så jeg endte med at tage en graviditetstest i går, for at sikre mig, at det ikke var det der var årsagen. Testen var dog negativ, men jeg har stadig ikke fået min menstruation. Normalt kommer den altid enten første eller anden dag, efter jeg er ophørt med pillerne, men denne gang er der slet ikke sket noget som helst.

Skal jeg bare starte igen med pillerne på torsdag og så lade som ingenting, eller skal jeg kontakte lægen for at høre, om der evt. kan være noget andet galt?

Venligst,
Morgentrolden

Efter at have spist p-piller i en del år holdt jeg pludselig helt op med at bløde. Sådan var det i resten af min p-pilletid.

Jeg talte med lægen om det, og det synes jeg da også, at du skal gøre. Bare lige for at tjekke...

:)