Gå til indhold

Billede
- - - - -

Penis Størrelse

• Låst emne Emnet er låst
43 svar på dette emne

#1 sanwan

sanwan

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 6 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 10:58

Hejsa.

Er der nogle der ved hvad gennemsnits størrelsen er på en penis? Og hvilken størrelse vil I kvinder helst ha'?

#2 mimyJ

mimyJ

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.145 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 12:24

Mål den fra rod til spids - divider med 2 = penis'ens gennemsnitsstørrelse. Hvis du også tager samme regnestykke på omkredsen, får du naturligvis det mest korrekte gennemsnitstal.

Og vi vil allerhelst have den størrelse, som ham vi forelsker os i, har. Der går størrelse, gørelse og følelser nemlig op i en højere enhed.

#3 MissKnas

MissKnas

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.354 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 12:25

Stor, smuk og harmonisk :devil:

There are female hormones in beer. You gain weight, talk too much and can't drive. :-P

--------

Jeg piller ikke, jeg reparerer.

#4 Robcus

Robcus

Aktiv

• Medlemmer
  • 70 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 15:20

Ligger mellem 13 til 15 cm, alt efter kontinenterne, hvor undersøgelserne er udført, men regn med omkring de 14,5, så går du ikke galt i byen.
Den passer også bedst i kvindens skede, da hun er omkring samme størrelse som penis nu når op.

Håber du kan bruge svaret, kan af gode grunde ikke svare på hvad kvinder foretrækker, da jeg jo er mand, men skulle måske bare blande mig udenom dette emne helt, men nu tænkte jeg bare at jeg lige ville svare på det jeg nu engang kunne svare på for bare at hjælpe, men nu lyder jeg jo snart som en eller anden pige, som har fået alt for meget at drikke, når man nu også selv har det og ved et tilfælde kom til at danse lidt for tæt sammen med hende på dansegulvet, og ens venner som måske har lidt mere fornuft i knoppen, kommer hen og fortæller en at dette er en redningssituation og at man vil takke dem dagen derpå bare fordi at de synes det ville være farligt at lade en vågne op ved siden af hende dagen derpå, fordi man lige tænkte at hun fortjente en chance sammen med en fordi hun i den givne situation virkede som en god fangst men alligevel ikke var det fordi hun, hvis hun fik chancen ville hænge en om benet som en gammel fodlænke som i lucky luke, så man til sidst ville kaste sig i døden fordi det ville være en lettelse bare at slippe af med det snakkehoved man nu engang mødte på den pågældende aften, på det pågældende tidspunkt, på det pågældende diskotek, efter man havde hygget sig lidt for meget med flaskerne i baren, men nok om det.....

Håber at du kan bruge svaret *s*
Who wants cream, I got enough for everybody.

#5 Scooter_30

Scooter_30

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPip
  • 27 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 18:29

I England har jeg hørt at en gennemsnits penis er 15,5cm.
Hvilket passer meget godt med min.

Og nu svigter min hukommelse mig lidt, for jeg kan ikke huske om det var 3% eller 10% som har en penis der er mere end 23cm, men mon ikke det er 3%

#6 bad_dad

bad_dad

Helgen

• Medlemmer
  • 8.240 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 19:00

Google er din ven

Gennesnitsomkredsen skulle være omkring 12,6 cm fordelingen af længde ses i figuren. Data fra The Kinsey Institute. Er den ged SÅ barberet nu?

Vedhæftet fil(er)

• Vedhæftet fil  len_cm.gif   6,05KB   1473 Antal downloads

TAG DIG DOG SAMMEN - fx. til at finde en terapeut, der kan hjælpe. Apropos terapeut; Det dér IRL, det tager al min tid ... Jeg ER ikke hverken død eller noget. Så hvis du vil irgendwas: Send en due

#7 Excentrica

Excentrica

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.895 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 19:07

SØgefunktion!
Spærret inde blandt normale, bag tremmer og gitter
For som lægerne sagde, "den gode adfærd smitter"
I næsten et døgn der holdt jeg smerten ud
Så slagted' jeg min vagt og flygted' i hans hud

#8 nannanski

nannanski

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.112 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 20:36

Ok nu smider jeg simpelthen bomben............

Den kendte smørre med at det ikke kommer an på størrelsen men gørelsen, Im sorry to say, men i min verden er det altså ikke sandt.

Størrelsen har noget at sige, men hvis den er lidt lille, kan gørelsen godt kompensere for noget af den manglende volumen.

Selvfølgelig er det ikke altafgørende med en kæmpe pik, men et stort plus hvis han er veludrustet.....................i min verden

#9 mocito

mocito

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.674 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 21:08

det er vist noget med, at du tager en tredjedel af omkredsen af gennemsnitsstørrelsen på en gennemsnitseuropæers arm og så har du omkredsen på almindelige hvide mænd. længden har noget at gøre med til dels fodstørrelsen, næsen, blodårerne på underarmen håndstørrelsen og til sidst din far!

#10 Mrs.Rachel

Mrs.Rachel

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.427 Beskeder:

Skrevet 20 oktober 2005 - 21:11

Størrelsen er ikke særlig vigtig...Kun lidt! :lun:
Man gider jo ikk lege med en lille bitte 'ting', men på den anden side gør det for ondt hvis pikken blir for stor.. :fløjt:

Me love you long time ..

Alina, Filipa & Ida.....