Gå til indhold

Billede
- - - - -

En lille sjov historie (??)

• Låst emne Emnet er låst
13 svar på dette emne

#1 pixmann

pixmann

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.690 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 09:52

Jeg fik en mail forleden dag. Den var fra en stakkels ung pige, som var løbet ind i nogle problemer. Men heldigvis havde hendes far efterladt hende nogle penge på en konto i England.....og hun havde nu brug for min hjælp :lol:

Min første tanke var at slette mailen, men hvorfor ikke lege lidt med. :slem: Jeg skrev det var synd for hende, og jeg måske ville hjælpe. Og spurgte om jeg ikke kunne se eet foto af hende :slem:

Sørme om der ikke kom et sødt foto af en ung negerpige. Hun skrev hun var glad for at jeg kunne hjælpe og jeg nok skulle få en slags belønning.

Jeg skrev hun var en flot pige, og jeg gerne ville se hende uden tøj, og antydede samtidig at jeg ikke forventede penge som belønning. Sjovt nok har jeg ikke hørt fra hende siden :klap: :slem:
Tja, hva skal jeg sige....

#2 Mayolise

Mayolise

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 658 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 10:21

:D

#3 skattemuss

skattemuss

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.652 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 10:26

Hvordan finder sådan nogle folk jeres mail?
Hyggelig historie forøvrigt.
:lun:
2902-1996 2710-1998 2704-2006 1610-2007

#4 pixmann

pixmann

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.690 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 11:03

Hvordan finder sådan nogle folk jeres mail?

Jeg ved det faktisk ikke, og det er måske lidt uhyggeligt. Det er en helt ny mailadresse jeg har oprettet, og jeg har faktisk ikke taget den i brug endnu.

Men jeg skal nok vende tilbage, hvis der skulle komme nye mails fra marcy, eller måske ligefrem foto's :slem:

#5 pixmann

pixmann

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.690 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 12:59

Øv, hun har mailet tilbage og fortalt at hun ikke er den slags pige.....

Jeg er slemt skuffet

#6 lamara

lamara

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 14.854 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 14:08

hi hi
Venter pige i november :lun:

#7 dlilah

dlilah

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.033 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 15:06

æææh, er jeg lige absolut humorforladt? har jeg misforstået noget? foregår der noget internt?

jeg synes overhovedet ikke det er sjovt! jeg ville skisme da aldrig nogensinde have skrevet sådan noget tilbage!!!

hvad ville du have ud af det?
FOR DIG, 1000 GANGE OG MERE :)

MAN SKAL IKKE VÆRE SIKKER PÅ ALT HER I LIVET - DET ER JEG SIKKER PÅ :D

#8 hopeless_bitch

hopeless_bitch

Sigurd

• Medlemmer
  • 11.355 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 15:07

æææh, er jeg lige absolut humorforladt?

Ja :)
Selv om man ikke kan sige noget pænt, behøver man ikke holde kæft....

#9 crinabina

crinabina

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.494 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 15:08

æææh, er jeg lige absolut humorforladt? har jeg misforstået noget? foregår der noget internt?

jeg synes overhovedet ikke det er sjovt! jeg ville skisme da aldrig nogensinde have skrevet sådan noget tilbage!!!

Tænker præcis det samme som dig...

:lun: Frida :lun:

#10 CJ-1985

CJ-1985

Aktiv

• Medlemmer
  • 52 Beskeder:

Skrevet 11 oktober 2005 - 15:14

Du er da med på, at det ikke er en sød, lille negerpige, ikk'?

Jeg får utallige af den slags, hvor jeg er blevet SPECIELT UDVALGT til at hjælpe en eller anden mand/dame/pige/dreng i nød. Personen har altid nogle 100 millioner amerikanske dollars stående på en eller anden konto. Man skal bare lige hjælpe dem med det ene eller det andet. Eller også står der, at jeg har vundet npget nær en miliard amerikanske dollars i et lotteri (som jeg vel og mærke aldrig har deltaget i).
Sagen er den, at hvis man kontakter dem tilbage kræver de et lille beløb til lige at hjælpe dem lidt mere, og sådan fortsætter det til de bryder kontakten.
Man skal kysse mange frøer

Cockily-doodily-doo, little buddies
~Ned Flanders