Gå til indhold

Billede
- - - - -

Gratis massage!

• Låst emne Emnet er låst
15 svar på dette emne

#1 MassageCamilla

MassageCamilla

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 17:49

Hej !
Jeg hedder Camilla og sammen med en ven tilbyder jeg gratis massage til personer der bor i København.

Massagen er gratis fordi vi kun er undervejs med en række kurser indenfor massage. Vi mangler dog flere personer at øve os på, hvorfor vi har oprettet en hjemmeside hvor man gratis kan tilmelde sig til en omgang massage. Se vores side:

www.privatmassage.webbyen.dk/

Håber det vækker lidt interesse.
KH Camilla og Torben

#2 timian-jensen

timian-jensen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.086 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 18:02

Hej !
Jeg hedder Camilla og sammen med en ven tilbyder jeg gratis massage til personer der bor i København.

Massagen er gratis fordi vi kun er undervejs med en række kurser indenfor massage. Vi mangler dog flere personer at øve os på, hvorfor vi har oprettet en hjemmeside hvor man gratis kan tilmelde sig til en omgang massage. Se vores side:

Håber det vækker lidt interesse.
KH Camilla og Torben

Det er vel ikke fy-fy-massage ? :danse:

#3 warlock-one

warlock-one

Bortvist fra debatten

• Banned
  • 3.821 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 18:08

Det er vel ikke fy-fy-massage ? :danse:

Ja så melder jeg mig sq frivilligt.....op til flere gange.... :lol:

OIK

Jeg siger sandheden plus moms

#4 MissDizzyGirl

MissDizzyGirl

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.757 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 19:19

Massage er mums.... :gruble: Men hvordan kan det være i ikke har folk nok til prøvetimer?
Vi havde ellers masser af frivillige dengang jeg læste til massør.
Livet skal gi' mening !

#5 MassageCamilla

MassageCamilla

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 19:22

Hej

Nej det er ikke "fy fy"-massage. :-) Dog er man er nøgen under massagen, men man har et håndklæde over sig. Vi masserer ikke kønsdelene, men grunden til at man helst skal være nøgen er, at man ellers ikke kan masserer den nederste del af ryggen og numsen. Ønsker man ikke at være nøgen under håndklædet, kan det selvfølgelig også lade sig gøre, det sætter bare nogle begrænsninger.

Massagen er en helkrops oliemassage, hvor vi kombinerer fysiurgisk massage, healingmassage samt lomi lomi massage.

Kh Camilla og Torben

#6 MassageCamilla

MassageCamilla

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2005 - 19:29

Massage er mums.... :gruble: Men hvordan kan det være i ikke har folk nok til prøvetimer?
Vi havde ellers masser af frivillige dengang jeg læste til massør.

Til undervisningen og kurserne er der altid rigeligt af kroppe at øve på. Jeg er nu igang med lomi lomi massage som Torben blev færdig med for ca. et år siden. Der er over en md. til at jeg skal møde på kurset igen. Torben og jeg har øvet os en del på hinanden, men kroppe er som du ved meget forskellige. Så dels er det for erfaringen og dels er det for at holde det netop lærte ved lige. Vores drøm er at åbne vores egen forretning, men først vil vi have masser af erfaring, så vores fremtidige kunder altid får en fuldkommen og kompetent oplevelse.
KH Camilla

#7 Mirellepigen

Mirellepigen

Erfaren

• Medlemmer
  • 138 Beskeder:

Skrevet 05 oktober 2005 - 18:04

Hej Camilla og Torben
Jeg syntes det er et godt initiativ. Jeg vil gerne prøve at få massage. Jeg skriver til jer igen via hjemmesiden

Hilsen
Mirelle

#8 MizZ_Modig

MizZ_Modig

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.804 Beskeder:

Skrevet 05 oktober 2005 - 21:34

Synes også det er en god idé, vil overveje det.. :)
Teoretisk set kan mænd og kvinder lære at forstå hinanden. Og teoretisk set kan man fange ål med lasso..

A hug a day keeps the blues away.....
So I'm sending a great big one your way!

#9 SusanneKBH

SusanneKBH

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 31 Beskeder:

Skrevet 06 oktober 2005 - 16:23

Jeg kunne godt tænke mig at få massage af en af jer, men tager i også til Amager?

#10 Annione

Annione

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 33.791 Beskeder:

Skrevet 06 oktober 2005 - 16:29

...nogen, der har oplevet feedback her endnu? Overvejer da kraftigt en god gang massage... ;)
- at rejse er at leve :lun:

Nu bosat i det nordlige Norge :8: