Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvordan mødte du din mand/kone/kæreste??

• Låst emne Emnet er låst
110 svar på dette emne

#1 koyria

koyria

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 935 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:39

Jeg mødte min mand på chatten.
I starten syntes jeg det var lidt pinligt og kikset at fortælle, at jeg havde mødt en i gennem nettet. Jeg havde aldrig troet på, man seriøst kunne få et langvarig forhold ud af at chatte. Meeen jeg blev pludselig klogere, nu er vi jo lykkelig gift og har kendt hianden i snart 5 år.

#2 Dumbcat

Dumbcat

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.688 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:46

På dating.dk. Det er ikke noget jeg skammer mig over at fortælle alle, det er jo næsten unormalt at finde kæresten til en fest/på job el.lign efterhånden :D
Everybody is a genius.
But if you judge a fish by its ability to climb a tree,
it will live its whole life believing that it is stupid

- Albert Einstein

#3 StandFreeb

StandFreeb

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.282 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:46

I starten syntes jeg også det var pinligt, hvis jeg havde noget kørende med en jeg havde kendt gennem nettet. Men synes bare man skal se det på den måde, at man kan møde nogle mennesker, som man ellers ikke ville have mødt.
En af mine næreste drenge venner, kender jeg fra nettet. Da vi mødtes havde vi næste ikke snakket sammen inden, men min veninde holdte fest, så vi inviterede ham og en af hans venner. I dag tre år senere, snakker jeg stadig med ham. Og jeg holder virkelig af ham. :blushing:
Jeg har aldrig lavet noget med ham. Ikke engang kysset ham. Men han er min ven, og han er der altid, og ville ikke bytte ham for noget. Så denne dag i dag, er jeg glad for jeg mødtes med ham.
Og i øvrigt, uden at vide det, tror jeg ikke han ville være en jeg vil støde på i byen.
De glade mennesker har ikke nødvendigvis det bedste af alting, de får blot det bedste ud af det de møder på deres vej.

#4 Chriss04

Chriss04

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.157 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:48

gennem fælles venner....

#5 neyah

neyah

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.058 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:49

I byen :)

#6 meiling-kunst

meiling-kunst

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.859 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:51

på vores fælles job...eller dvs...kendte hinanden nogle år forinden, hvor han jagtede mig som en gal...men boede da med en anden så..nej nej..men da jeg skiftede job, var han der sq igen...og denne gang var det omvendt...JEG jagtede ham..og fik ham. Det er nu 10½ år siden ;o)

#7 linse76

linse76

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.250 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:58

jeg mødte min kæreste på jubii chat, han var faktisk den første jeg snakkede med på nettet overhoved. Efter 1/2 år mødtes vi og har været sammen siden (3 1/2 år ) :)

line

#8 sol_22

sol_22

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 581 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:59

jeg mødte min kæreste på netdating. syntes ikke at det er flovt at fortælle.

#9 sril

sril

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 14.266 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 14:59

På jubiichatten :love:

Sril...

#10 AC22

AC22

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.869 Beskeder:

Skrevet 15 september 2005 - 15:01

Jeg har mødt også mødt min kæreste på nettet - dengang ofir chat hed forum chat. Ingen af os var på udkig efter en kæreste, og jeg mødtes egentlig kun med ham, fordi han provokerede mig.. men ja, det endte så med, at vi her den 24.9. giver hinanden vores "ja" i kirken..