Gå til indhold

Billede
- - - - -

Middag/eftermiddagslur?

• Låst emne Emnet er låst
17 svar på dette emne

#1 gubbiefisken

gubbiefisken

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.196 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 14:45

Snupper I lige en "morfar" når I har mulighed for det, fx i weekenden?
Jeg gør gerne, så kan jeg indhente den manglende del af søvn jeg går glip af i hverdagen.

#2 humsebjørnen

humsebjørnen

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.078 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:26

Hvis jeg sover i løbet af dagen kan jeg ikke falde i søvn om aftenen, så det undgår jeg så vidt muligt. Hvis jeg mangler lidt søvn så sover jeg bare længere ved at gå tidligere i seng og/eller stå senere op. Jeg har oplevet at sove 16 timer i træk når det var rigtig slemt...
Two British soldiers have been killed in Northern Ireland after a tree fell on their vehicle. Police suspect it was planted by the IRA.

#3 Emmanuella

Emmanuella

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.307 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:28

Nej aldrig på hverdage og yderst sjældent i weekenden. Hvis jeg har taget en morfar, føler jeg mig groggy resten af dagen, og det didder jeg ikke.

Magnus - November 2007
Ellen - Februar 2011

#4 Depsey

Depsey

Helgen

• Medlemmer
  • 8.796 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:39

Jeg har lige taget en morfar med min datter... Jeg tror det blev til 3 timer eller der omkring...
Men nu var hun også vågnet kl 6 hertil morgen og jeg kom første i seng ved en 2-tiden eller noget... Og det er nu meget hyggeligt at blive vækket af min datter.... :lun:
18.05.03 :lun:

Det er 2 uger siden, det græs er blevet slået, og alligevel ligner det, at det er 14 dage siden, det sidst blev slået...

Flot skat! :lol:

"Arrivederci, porco numero due" :wave2:

#5 Klokkeblomzt

Klokkeblomzt

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 699 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:49

... Jeg tager aldrig en frivillig morfar... Men hver gang øjenlågene er på vej ned taber jeg kampen og falder alligevel i søvn... og jeg hader det!!
Tror min krop begynder at forberede sig på minimum 8 timers søvn, så jeg er helt fra den når jeg vågner igen...
I går faldt jeg i søvn foran debatten om eftermiddagen... Var helt bevidstløs da kæresten kom ind af døren... Jeg bliver altid hamrende negativ og dårlig... tit med kvalme og hovedpine... Så jeg gør det aldrig nogensinde frivilligt... men har en stærk tendens til det da jeg lider af kronisk træthedssyndrom...
-*-SVANSKER -*-

:lun: MICHAEL BUBLÈ :lun:
2. juni 2006

#6 Lady_Moonlight

Lady_Moonlight

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 6.954 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:51

Snupper I lige en "morfar" når I har mulighed for det, fx i weekenden?
Jeg gør gerne, så kan jeg indhente den manglende del af søvn jeg går glip af i hverdagen.

:blush: Er lige vågnet fra min lur, så ja det gør jeg vist...
"Se den lille kattekilling, nej hvor er den sød.
Den har fine hvide poter og en pels så fuld af popcorn, den har rullet sig i, det åbenbart noget den god ka li'"

#7 postkortsamler

postkortsamler

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.103 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 15:57

Det sker både til hverdag og i week-end. En halv time på øjet er skønt.

#8 Victorianna

Victorianna

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.720 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 16:12

Jeg gør det ikke, medmindre jeg føler det er absolut nødvendigt. Der bliver rodet rundt i ens naturlige søvnmønster.

GDH
Vic

#9 funkyfrog581

funkyfrog581

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.938 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 16:13

Jeg gør det næsten aldrig, men har ofte lyst til det.
Hippierne længe leve :worship:

#10 oOSalsaOo

oOSalsaOo

Erfaren

• Medlemmer
  • 483 Beskeder:

Skrevet 10 september 2005 - 16:22

hehe så snart jeg har mulighed for det snupper jeg en :D
det første jeg tænker på om morgenen når jeg vågner, er at jeg glæder mig til en lille lur om eftermiddagen :D
"You want the truth? You can't handle the truth!"