Gå til indhold

Billede
- - - - -

Dine erfaringer med Xenical?

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 11:50

Jeg overvejer at bede min læge om recept på dette middel, til at sætte skub i min vægt - hvad er din erfaring med dette middel?

Der findes ikke perfekte mennesker, kun perfekte hensigter!

Vi lærer meget om os selv, af vores børn. Citat: Mig.

#2 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 12:44

Op op - slet ingen der har prøvet det??

#3 Emotions

Emotions

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.393 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 13:34

Don't do it :shock:

Det gav mig *ahem* lækager fra tarmen og fuckede min mave helt op...

Vil hellere anbefale Reductil, som virker appetitnedsættende - hvis du skal "prøve" en receptpligtig slankepille.

#4 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 14:18

Don't do it :shock:

Det gav mig *ahem* lækager fra tarmen og fuckede min mave helt op...

Vil hellere anbefale Reductil, som virker appetitnedsættende - hvis du skal "prøve" en receptpligtig slankepille.

Ja, jeg læste godt nok at det kunne være en af bivirkningerne - ikke så lækkert!! Men Reductil har jo en tendens til at påvirke hjertet, og give angstanfald, og det synes jeg er mindre spændende. Har du prøvet Reductil? Hvad var bivirkningerne? Og hvor meget tabte du dig??

#5 Emotions

Emotions

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.393 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 14:22

Ja, jeg læste godt nok at det kunne være en af bivirkningerne - ikke så lækkert!! Men Reductil har jo en tendens til at påvirke hjertet, og give angstanfald, og det synes jeg er mindre spændende. Har du prøvet Reductil? Hvad var bivirkningerne? Og hvor meget tabte du dig??

Jeg har ingen bivirkninger haft af dem - brugte dem i 2 mdr. Tabte ca. 6 kg på de to mdr, men vil prøve at klare resten af vægttabet uden piller.
Hvis du får dem, skal du få checket dit blodtryk inden start og så en gang om måneden for at være sikker.

Har ikke hørt om det med angstanfald :gruble:

#6 pipze

pipze

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.626 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2005 - 18:14

Tabte 10 kg. på 2 måneder ved bare at spise 1 kg grønsager om dagen og 4 stk. frugt
plus fedtfattig aftensmad.... ??? Hvorfor piller ??

Det er pisse farligt.

#7 FantastiskeToyota

FantastiskeToyota

Helgen

• Medlemmer
  • 8.783 Beskeder:

Skrevet 21 juli 2005 - 10:30

Tabte 10 kg. på 2 måneder ved bare at spise 1 kg grønsager om dagen og 4 stk. frugt
plus fedtfattig aftensmad.... ??? Hvorfor piller ??

Det er pisse farligt.

Piller fordi man er dum, og doven! Jeg ved det godt - arbejder selv inden for sundhedsvæsnet, og ved hvor dumt det er med piller!!

*Har en rygrad som en regnorm*

#8 pipze

pipze

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.626 Beskeder:

Skrevet 21 juli 2005 - 21:02

Piller fordi man er dum, og doven! Jeg ved det godt - arbejder selv inden for sundhedsvæsnet, og ved hvor dumt det er med piller!!

*Har en rygrad som en regnorm*

Jamen ved du hvad søde... det har jeg også :)
men jeg nåede bare dertil i mit liv, hvor jeg bare IKKE ville gå og ha' ondt alle steder og ikke kunne holde til noget som helst med mine børn :( Så jeg sagde simpelthen til mig selv, at nu skulle dette selv ynk ha' en ende.. der er ingen andre der gør noget ved min overvægt. Det hjalp MIG at der var en' på et kursus der sagde til mig " gør dog noget ved det i stedet for, at sidde der og bruge tiden på , at snakke om det "
SÅDAN ... men det gav mig sparket, for hun havde jo ret. Så nu går det bare der udad og jeg er SÅ klar til kamp mod kiloerne :)
Og det blir du også.. tro mig :) vi ved jo alle hvad vi skal. JEG søgte hjælp hos vægtkonsulenterne.

#9 m.skovgaard2005

m.skovgaard2005

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:

Skrevet 14 august 2005 - 00:55

Xenical virker ved at blokere for optagelsen af omkring en tredjedel af det fedt man spiser. Desværre er en af bivirkningerne at man i de første par uger kan opleve en temmelig forstyrret mave og "øget trang til at gå på toilettet".
Hvis man bruger Xenical bør man tabe sig ca. dobbelt så hurtigt som normalt, men det afhænger af den slankekur man er på. Xenical gør ikke noget ved det fedt der allerede sidder på kroppen, så man skal stadig spise sundt og dyrke motion hvis man vil tabe sig.
Der har været snak om at Xenical skulle blive almindelig håndkøbsmedicin, men indtil videre skal man have en recept for at købe det.

Reductil er anderledes, det virker ved at blokere for nogle signaler i hjernen så man føler sig mæt hurtigere end normalt. Så vidt jeg ved bliver man ikke deprimeret af at tage Reductil, men man må ikke tage det hvis man samtidig tager antidepresivt medicin.

Både Xenical og Reductil må kun bruges af folk med en BMI på over 30, så det er ikke for alle og enhver.

Det var bare mit lille bidrag!