Gå til indhold

Billede
- - - - -

Kaktuspiller???

• Låst emne Emnet er låst
7 svar på dette emne

#1 Bromgitte

Bromgitte

Aktiv

• Medlemmer
  • 78 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 12:09

Jeg har hørt en del om de her kaktuspiller der siges at være gode mod tømmermænd, hvis man spiser dem før og efter en bytur.
Kunne egentlig godt tænke mig at prøve dem, da jeg altid for nogle ganske grimme tømmermænd.
Men først vil jeg gerne lige høre andres erfaringer med dem. Nogen der har prøvet dem??
Hvor kan de købes?

#2 Bromgitte

Bromgitte

Aktiv

• Medlemmer
  • 78 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 12:13

Har sådan set bare hørt at de skulle gøre at man ikke fik tømmermænd efter en druktur.
Ved hverken hvordan eller hvorfor :-)

#3 SHE4

SHE4

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 968 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 12:40

Jeg har hørt en del om de her kaktuspiller der siges at være gode mod tømmermænd, hvis man spiser dem før og efter en bytur.
Kunne egentlig godt tænke mig at prøve dem, da jeg altid for nogle ganske grimme tømmermænd.
Men først vil jeg gerne lige høre andres erfaringer med dem. Nogen der har prøvet dem??
Hvor kan de købes?

Har prøvet dem med en veninde, og de hjalp ikke en skid!!!!!

Vi huskede at spise 3 stk. før vi begyndte at drikke og 3 stk. inden vi gik i seng! NAS en hovedpine næste dag!!!!!! :boo:
Dog havde ingen af os det decideret dårligt, men det kan jo også ske under "normale" omstændigehder, men fuck nogle store dunkende hovedpiner vi havde.......

#4 louigp

louigp

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.299 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 12:52

De hjælper helt klart på mig - når jeg husker at tage dem :blush:
Og dagen efter er det godt med et glas pep og trim

Kan købes her:

http://www.densundel...tails&Item=1149 (kaktuspillerne)

http://www.densundel...etails&Item=646 (pep og trim)

:lun: Er ikke single mere :lun:
:kys:

Mennesket har fået to ører og kun en mund, for at vi skal lytte mere og tale mindre :)

#5 Bromgitte

Bromgitte

Aktiv

• Medlemmer
  • 78 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 13:32

Mange tak for linkene.
Har lige bestilt nogle. Så skal det dælme prøves :-)

#6 bubble_bobble

bubble_bobble

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 521 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 17:10

Mange tak for linkene.
Har lige bestilt nogle. Så skal det dælme prøves :-)

Jeg har ikke prøvet dem selv ( da jeg ikke selv så ofte lider af tømmermænd- på trods af heftig druk :-P )
men min søster som er meget plaget efter hun har været i byen og har brugt dem et par gange og hun synes altså bestemt at de hjælper.

#7 postkortsamler

postkortsamler

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.100 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 17:18

Hvor er det dejligt ungdommen kan købe piller, så de kan drikke sig fra sans og samling uden de mærker kroppens reaktion på at deres organer helt eller delvis har været ude af funktion.

#8 bubble_bobble

bubble_bobble

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 521 Beskeder:

Skrevet 13 juli 2005 - 17:44

Hvor er det dejligt ungdommen kan købe piller, så de kan drikke sig fra sans og samling uden de mærker kroppens reaktion på at deres organer helt eller delvis har været ude af funktion.

hæ, jeg hørte godt at producenten blev svinet i nyhederne fordi de havde reklameret med at nogle unge havde drukket 25 genstande og ikke havde fået tømmermænd. Det lyder da bare som en god ( og moralsk) reklame ;)