Gå til indhold

Billede
- - - - -

Frysning af krydderurter

• Låst emne Emnet er låst
2 svar på dette emne

#1 Charitas

Charitas

Erfaren

• Medlemmer
  • 169 Beskeder:

Skrevet 04 juli 2005 - 21:40

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ved om persille og purløg skal forbehandles inden man smider det i fryseren, jeg har så meget af det og vil gerne kunne bruge det over længere tid jeg har tørret dild og purløg og persille men vil også gerne have frosset noget af det... Og hvor længe kan det holde sig når det er behandlet rigtigt og smidt i fryseren? :)
Quindelist i profilen :banan:

#2 LeChef

LeChef

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.011 Beskeder:

Skrevet 05 juli 2005 - 00:11

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ved om persille og purløg skal forbehandles inden man smider det i fryseren, jeg har så meget af det og vil gerne kunne bruge det over længere tid jeg har tørret dild og purløg og persille men vil også gerne have frosset noget af det... Og hvor længe kan det holde sig når det er behandlet rigtigt og smidt i fryseren? :)

det ene ste jeg gøre ved min persille føre jeg smider det i fryseren er at plukke de groveste stike fre og gæmme dem til at koge suppe på eller blenter dme til persikkesalt.

nej , bare smid det direkte i fryserne og luk posen.

Med venlig hilsen

LeChef©
Kokken, en smugle ordblid men nu med stavekontrol

hvis der er mere, så chekker jeg min mail flere gange om dagen

#3 Charitas

Charitas

Erfaren

• Medlemmer
  • 169 Beskeder:

Skrevet 05 juli 2005 - 05:20

det ene ste jeg gøre ved min persille føre jeg smider det i fryseren er at plukke de groveste stike fre og gæmme dem til at koge suppe på eller blenter dme til persikkesalt.

nej , bare smid det direkte i fryserne og luk posen.

Med venlig hilsen

LeChef©

Tak det lyder godt, det prøver jeg :)
Quindelist i profilen :banan: