Gå til indhold

Billede
- - - - -

ALMINDELIGE modne mænd - nams eller adr?

• Låst emne Emnet er låst
42 svar på dette emne

#1 snudelpuss

snudelpuss

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.826 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2005 - 22:31

Ok, når vi nu har fået kastet lys over den meget overraskende kendsgerning, at midaldrende (eller derover) mandlige skuespillere som Connery, Nicholson, Garcia, Ford etc. stadig kan få trussen til at smelte på næsten alle kvinder... Så svar lige på dette i mine øjne noget mere interessante spørgsmål:

Er debattens kvindfolk så til de modne mænd, der rent faktisk er mulige at få fat i? Tænder I på gymnasielærer-Arne, bankrådgiver-Henning og nabo-Svend omkring de 50? Er det muligt? Eller vinder drengerøvene.

Jeg kan i svage øjeblikke lade mig besnære af Viggo til hest, men jeg synes ikke rigtigt, jeg sådan ser så mange interessante mænd i den aldersklasse i min hverdag. Hvad med jer?
Mess med mig på sbn76@hotmail.com

#2 icelady

icelady

Titelløs

• Medlemmer
  • 140.297 Beskeder:
  • LocationØstJydelandet

Skrevet 23 juni 2005 - 22:35

Der hvor jeg er til hverdag er der et par midaldrende herrer, der sagtens kan sætte mig i brand.

Og de ligner jo hverken Cloony eller Connery, men for satan; de er nu altså møj tiltrækkende. :blush:

Church of Malk De Koijn

ATT  :lun:                                                         “I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler.

#3 Rayanne

Rayanne

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.025 Beskeder:

Skrevet 23 juni 2005 - 22:52

Gamle mænd er ulækre.

Det er de faktisk allesammen.

#4 ZiggeLine

ZiggeLine

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.848 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 05:36

Viggo til hest kan jeg gå med til.

Derudover er jeg enig med Ryaanne.
Bilfri siden 29-02-10
Ædru siden 30-02-10

#5 Mrs.A

Mrs.A

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.127 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:09

Jeg kigger i alle aldersklasser, og jeg synes faktisk ofte, at mænd, der er noget ældre end mig selv (eller bare virker sådan), er vældig spændende.

#6 hyperone

hyperone

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.398 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:10

Jeg kigger i alle aldersklasser, og jeg synes faktisk ofte, at mænd, der er noget ældre end mig selv (eller bare virker sådan), er vældig spændende.

Også uden hest??

Væn dig til det: Nogle dage er du duen, andre statuen

Døm mig ikke på hvem jeg var, men på hvem jeg er.

Egernlover

#7 Mrs.A

Mrs.A

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.127 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:13

Også uden hest??

Godmorgen dér! :wave:

Ja, også uden hest... :lol:

#8 skumplast

skumplast

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.613 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:18

:gogo:
Sin child, sin child to make the darkness come

#9 atacama

atacama

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 51.724 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:18

Jeg synes, der er mange mænd omkring de 50, der er lækre. :blush:

De gode af dem har ligesom fundet lidt mere ro med sig selv, og har ikke så travlt med at skulle vise sig. Så er de ofte lidt mere interessant selskab. ;)

Ata
"Pedanter, forén jer! Vi har intet at tabe udover proportionssansen - og den havde vi nok ikke for meget af til at begynde med..." (Lynne Truss)

#10 justme1982

justme1982

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.028 Beskeder:

Skrevet 24 juni 2005 - 07:58

Tror altså kun det der med at midaldrene mænd er lækre gælder, hvis de hedder sean connery osv... Jeg synes hvertfald ikke min gamle tysklærer og andre var lækker!!
Dans som om ingen iagtager dig, syng som om ingen lytter, og elsk som om du aldrig er blevet såret