Gå til indhold

- - - - -

Tissemænd

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
34 svar på dette emne

#1 Guest_støder_*

Guest_støder_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 09:32

Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig at vide

#2 Guest_xulaima_*

Guest_xulaima_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 10:10

Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til hvordan den håndteres.
Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig vigtigt.

xulaima

Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> at vide

#3 Guest_CrisBiz_*

Guest_CrisBiz_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 10:29

Det er jeg enig med xulaima i til en vis grænse. Det er altså ikke KUN gørelsen. Størrelsen betyder også lidt. Den kan nemlig godt være så lille, at gørelsen kan være ligemeget. Det har jeg prøvet.... Men ellers er jeg i bund og grund enig i, at gørelsen og hygiejnen er uhyggelig vigtige ting.

knuser...

Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> hvordan den håndteres.
> Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> vigtigt.
>
> xulaima
>
> Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > at vide

#4 Guest_Tigerm@use_*

Guest_Tigerm@use_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 10:45

Jeg kan jo ikke tale på alle kvinders vejne, men det eneste tidpunk
jeg synes at en pik - (jeg bryder mig ikke om orden tissemand)
er flot er når den er stiv, lige og omskåret.. sorry guys :(
Jeg sad lige og snakkede med mine veninder om det her den anden dag, og vi er alle enige om at mænd gerne må beholde bukserne på, hvis de vil være sexede. Der skal jo også være noget til fantasien :)
Det med størelsen er meget vigtig for mig. Jo større, des bedre..
Men som sagt: det variere fra kvinde til kvinde.

Tigermouse

Den 09:29 den 24. April skrev:CrisBiz
>
>
> Det er jeg enig med xulaima i til en vis grænse. Det er altså ikke KUN gørelsen.
> Størrelsen betyder også lidt. Den kan nemlig godt være så lille, at gørelsen kan være
> ligemeget. Det har jeg prøvet.... Men ellers er jeg i bund og grund enig i, at gørelsen og
> hygiejnen er uhyggelig vigtige ting.
>
> knuser...
>
>
> Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> > Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> > tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> > hvordan den håndteres.
> > Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> > vigtigt.
> >
> > xulaima
> >
> > Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > > at vide

#5 Guest_FlowerBitch_*

Guest_FlowerBitch_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 10:47

Er også enig med hensyn til hygiejnen, men med hensyn til størrelsen så indrømmer jeg altså gerne at den også betyder noget. I øvrigt synes jeg at ordet tissemand er såååå usexet. Næh, stor fed pik, der er sagen! Jeg har snakket med flere af mine veninder om det og vi er nogenlunde enige om at dem der siger størrelsen ikke betyder noget, enten har gode elskere eller lyver

Flower

Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> hvordan den håndteres.
> Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> vigtigt.
>
> xulaima
>
> Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > at vide

#6 Guest_dulle2002_*

Guest_dulle2002_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 10:52

Enig !!!! mht hygiejnen. Alpha og omega. Men er det ikke lidt af en skrøne, at det er gørelsen og ikke størrelsen ? Granted, den kan blive for stor, men den skal da have en vis størrelse før det bliver rigtigt "sjovt".
- Rikke

Den 09:29 den 24. April skrev:CrisBiz
>
>
> Det er jeg enig med xulaima i til en vis grænse. Det er altså ikke KUN gørelsen.
> Størrelsen betyder også lidt. Den kan nemlig godt være så lille, at gørelsen kan være
> ligemeget. Det har jeg prøvet.... Men ellers er jeg i bund og grund enig i, at gørelsen og
> hygiejnen er uhyggelig vigtige ting.
>
> knuser...
>
>
> > Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> > tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> > Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> > vigtigt.
> >
> > xulaima
> >
> > > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > > at vide

#7 Guest_alt_optaget_*

Guest_alt_optaget_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 11:14

Det er _PRÆCIS_ i sådan nogle situationer at jeg begynder at tænke på om du ville skrige af grin, hvis du så min.

Jeg mener, jeg opfatter den ikke som inferiør .. Men jeg har har heller ikke noget sammenligningsgrundlag og jeg aner ikke hvor henne jeg ligger i stor/lille spektret.

Og det er kvinder som dig der gør mig bange for at tage bukserne af :-)

Alt_optaget

Den 09:45 den 24. April skrev:Tigerm@use
> Jeg kan jo ikke tale på alle kvinders vejne, men det eneste tidpunk
> jeg synes at en pik - (jeg bryder mig ikke om orden tissemand)
> er flot er når den er stiv, lige og omskåret.. sorry guys :(
> Jeg sad lige og snakkede med mine veninder om det her den anden dag, og vi er alle enige om at
> mænd gerne må beholde bukserne på, hvis de vil være sexede. Der skal jo også være noget til
> fantasien :)
> Det med størelsen er meget vigtig for mig. Jo større, des bedre..
> Men som sagt: det variere fra kvinde til kvinde.
>
> Tigermouse
>
> Den 09:29 den 24. April skrev:CrisBiz
> >
> >
> > Det er jeg enig med xulaima i til en vis grænse. Det er altså ikke KUN gørelsen.
> > Størrelsen betyder også lidt. Den kan nemlig godt være så lille, at gørelsen kan være
> > ligemeget. Det har jeg prøvet.... Men ellers er jeg i bund og grund enig i, at gørelsen og
>
> > hygiejnen er uhyggelig vigtige ting.
> >
> > knuser...
> >
> >
> > Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> > > Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> > > tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> > > hvordan den håndteres.
> > > Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> > > vigtigt.
> > >
> > > xulaima
> > >
> > > Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > > > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > > > at vide

#8 Guest_bonitaa_*

Guest_bonitaa_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 11:25

også enig her.Størrelsen betyder MEGET.Men det hjælper jo ikke noget at den er stor hvis manden ikke kan finde ud af at bruge den.Så størrelse og gørelse går i et.Men hygiejne SKAL være i top.MVH BONITAA.

Den 09:47 den 24. April skrev:FlowerBitch
> Er også enig,mmen jeg bliver lige nødt til at nævne at jeg aldrig kalder den for
> tissemand. Jeg synes simpelthen det er såååå usexet
>
> Flower
>
> > vigtigt.
> >
> > xulaima
> >
> > > at vide

#9 Guest_FlowerBitch_*

Guest_FlowerBitch_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 11:55

Selvfølgelig, han skal jo også kunne bruge den

Flower

Den kl.10:25 den 24. April skrev:bonitaa
> også enig her.Størrelsen betyder MEGET.Men det hjælper jo ikke noget at den er stor hvis manden
> ikke kan finde ud af at bruge den.Så størrelse og gørelse går i et.Men hygiejne SKAL være i
> top.MVH BONITAA.
>
> Den 09:47 den 24. April skrev:FlowerBitch
> > Er også enig,mmen jeg bliver lige nødt til at nævne at jeg aldrig kalder den for
> > tissemand. Jeg synes simpelthen det er såååå usexet
> >
> > Flower
> >
> > Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> > > Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> > > tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> > > hvordan den håndteres.
> > > Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> > > vigtigt.
> > >
> > > xulaima
> > >
> > > Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > > > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > > > at vide

#10 Guest_QG_*

Guest_QG_*
  • Guests

Skrevet 24 april 2002 - 12:08

Hej....

" Det er ikke størrelsen men gørelsen " De fyrer der mener dette er dem der har en lille tissemand. :o)
Størrelsen og gørelsen hænger 100% sammen, selvfølgelig kan den bliver FOR stor, men en dejlig stor PIK er nu det bedste!!!

Knuzzz

Den kl.10:55 den 24. April skrev:FlowerBitch
> Selvfølgelig, han skal jo også kunne bruge den
>
> Flower
>
> Den kl.10:25 den 24. April skrev:bonitaa
> > også enig her.Størrelsen betyder MEGET.Men det hjælper jo ikke noget at den er stor hvis manden
>
> > ikke kan finde ud af at bruge den.Så størrelse og gørelse går i et.Men hygiejne SKAL være i
> > top.MVH BONITAA.
> >
> > Den 09:47 den 24. April skrev:FlowerBitch
> > > Er også enig,mmen jeg bliver lige nødt til at nævne at jeg aldrig kalder den for
> > > tissemand. Jeg synes simpelthen det er såååå usexet
> > >
> > > Flower
> > >
> > > Den 09:10 den 24. April skrev:xulaima
> > > > Den betyder da bare alt ! Det er ubeskriveligt hvor vigtig sådan én er ! Men hvis du
> > > > tænker på hvordan den ser ud, hvor stor hvor lille, så er det intet i forhold til
> > > > hvordan den håndteres.
> > > > Det er ikke størrelse, men gørelsen, og så selvfølgelig hygiejne er afsindig
> > > > vigtigt.
> > > >
> > > > xulaima
> > > >
> > > > Den 08:32 den 24. April skrev:støder
> > > > > Hej tøser hvad betyder en tissemand for jer tøser det kunne jeg godt tænke mig
> > > > > at vide