Gå til indhold

- - - - -

Mænd! *suk*

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
Ingen svar på dette emne

#1 Guest_Edithe_*

Guest_Edithe_*
  • Guests

Skrevet 27 februar 2002 - 23:17

Oh at være single!

troede jeg..og det går skam osse ganske udmærket..Mener at jeg som 23 årig nok skal nå at finde manden i mit liv.... Men jeg havde måske forventet at der var bare lidt flere potentielle...jeg har egentlig ikke brug for at have en kæreste lige nu, ved sgu ikke hvor jeg skulle gøre af ham, men konceptet dating måtte der altså gerne være lidt aktivitet på! Og det har der så været..I ca..skal vi sige de sidste par måneder har jeg datet et par fyre, altså the old fashionway...som i amerikanske teen film...

Men hver gang går det igen! Jeg møder kun to slags....
Type 1: fyren der ikke kunne tvinges til at udvise interesse om han så skulle fri, og som har så travlt med at forklare at han overhoooovedet ikke er interesseret i et forhold at man føler sig som den store man-eater der har taget forlovelsesringen med i lommen for at tvinge den på hans finger i et ubemærket øjeblik!!!

Type 2: fyren der så forfærdelige gerne vil virke som den perfekte partner at han giver en ret i alt hvad man siger! Som holder en i håndenefter 5 minutter med hundeøjne og et "er det okay" som man jo aldrig kunne sige: "næh..det er det sgu ikke" til, værende et almindeligt høfligt menneske der ikke bryder sig om awkward moments..
Selvom bare det at han spurgte gjorde det totalt IKKE okay!

Det jeg ikke fatter er i bund og grund hvorfor de har så travlt med at påtage sig enten den ene eller anden rolle....
For det er stort set det samme hver gang...
Jeg vil ikke giftes!!!!! Jeg vil bare møde mennesker og Måske!!! Men osse kun måske er der mulighed for noget mere...
Så er det så svært at tage tingene som de kommer ?

Alt jeg forlanger er muligheden for at date en fyr der opfører sig normalt og ikke som om han enten skal bestå en test eller er bange for at blive lagt i håndjern!!!!

Nej.... Jeg giver op...
På et eller andet tidspunkt kommer han nok forbi på sin hvide ganger og så skal jeg være den første til at spænde ben!