Gå til indhold

Billede
- - - - -

gode stillinger

• Låst emne Emnet er låst
15 svar på dette emne

#1 girl1982dk

girl1982dk

Erfaren

• Medlemmer
  • 134 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 09:34

Hejsa, lige et sp til alle:
Har i nogle gode idéer/råd til sex-stillinger? Hvilke er jeres ynlings, og går de bedst hvis manden er stor eller lille?
jeg er ny her på debatten og håber ikke at jeg bare gentager hvad der tidligere er blevet skrevet.

#2 rustfri

rustfri

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.967 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 14:11

bagfra.... Vuf Vuf :lol: det er det bedste.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Magnificent

#3 frederiksberg_1

frederiksberg_1

Erfaren

• Medlemmer
  • 112 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 14:15

den gode gamle missionær er dejlig... så kan man kysse og nusse imens.

Bagfra er dejlig, men jeg når for dybt op i kæresten, så det gør ondt ... er der nogle gode råd mod det ??

#4 WoodyWood

WoodyWood

Erfaren

• Medlemmer
  • 173 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 14:39

den gode gamle missionær er dejlig... så kan man kysse og nusse imens.

Bagfra er dejlig, men jeg når for dybt op i kæresten, så det gør ondt ... er der nogle gode råd mod det ??

Jep, hold undervognen i ro og lad HENDE pumpe - så kan hun selv bestemme variabler som slaglængde og specifik stempelhastighed.
Gentlemen prefers brunettes

#5 Guest_mailmenow_*

Guest_mailmenow_*
  • Guests

Skrevet 07 marts 2005 - 14:44

Jep, hold undervognen i ro og lad HENDE pumpe - så kan hun selv bestemme variabler som slaglængde og specifik stempelhastighed.

Ha ha ha.. :lol: :lol: :lol:
Mekaniker in spe måske??

#6 WoodyWood

WoodyWood

Erfaren

• Medlemmer
  • 173 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 22:32

Ha ha ha.. :lol: :lol: :lol:
Mekaniker in spe måske??

Næ, ingeniør :gogo: OG sådan lidt fingersnild, du ved... .
Gentlemen prefers brunettes

#7 Thielen

Thielen

Bortvist fra debatten

• Banned
  • 11.576 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2005 - 22:48

Han sidder op. Du sidder på ham med ansigtet mod ham. Meget hyggeligt! Man kan pysse og gramse og alting imens :lun:

Haikus are easy.
But sometimes they don't make sense.
Refridgerator.

Mikhaham bara yat ham chun bahari bara ye shekufe ha ye gilas basham

#8 antipessimisten

antipessimisten

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 856 Beskeder:

Skrevet 08 marts 2005 - 03:50

Der er faktisk blevet lavet en dansk undersøgelse af hvilke stillinger der er bedst og hvorfor og de 3 vinnere blev:

Missionæren
Doggystyle
Og skeen

Missionæren blev det pga. den direkte kontakt imellem partnerne - dvs. det var ikke fordi der skete mirakler i underlivet som sådan. Men plus på kontakt.

Doggy style var noget med, at penis med succes kunne gå ind og stimulere G-punktet og manden havde desuden adgang til kvindens bryst- og balleparti, hvilket også gav et plus.
*At kvinden ridder overskrævs på manden med ryggen til var vist også ganske brugbart.*

Skeen var god af ca. samme årsag som Doggy Style og derfra kunne også G-punktet stimuleres. Men desuden er der i skeen også en mere nær og direkte kontakt imellem partnerne, som endda vil kunne kysse hinanden uden brug af voldsomme akrobatiske evner.

Men det var så undersøgelsen.

Jeg vil så dertil mene, at den bedste stilling faktisk godt kan variere alt efter hvordan kønsdelene imellem partnerne matcher.
Alt efter hvilken stilling kvinden er i, kan hendes skede enten blive "større" eller "mindre" *Ikke bogstaveligt ment*. Så er det en fyr med en ordentlig gøp og en pige med en lille skede, så er en stilling hvor skeden bliver mere udvidet nok at foretrække (i hvert fald for kvinden). Er der derimod tale om at smide en tandstik i en vulkan, så vil det nok være at foretrække for dem begge at indtage en stilling, hvor skedens radius reduceres optimalt.

Men en af mine personlige favoritter er når kvinden ligger på siden, med det nederste ben liggende imellem mandens ben. Og man efter penetrationen lægger hendes øverste ben ned, så skeden ligesom presses sammen. Jeg ved ikke hvad kvinderne synes om den stilling, men et hankøn bør ikke gå igennem livet uden lige at prøve den af.
If You can't beat 'em...

Then get someone else to do it for You!

#9 girl1982dk

girl1982dk

Erfaren

• Medlemmer
  • 134 Beskeder:

Skrevet 09 marts 2005 - 16:44

tusind tak for jeres svar, men er der nogen peresonlige erfaringer, jeg mener hvad fortrækker i når det kommer til henholdsvis små og store penis'ser??

#10 antipessimisten

antipessimisten

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 856 Beskeder:

Skrevet 09 marts 2005 - 17:49

tusind tak for jeres svar, men er der nogen peresonlige erfaringer, jeg mener hvad fortrækker i når det kommer til henholdsvis små og store penis'ser??

Nu er det førstnævnte jeg skrev skrevet udfra flere tusinde danskeres personlige erfaringer og det sidstnævnte udfra mine egne.

Kan godt følge din pointe og kan se at du har specificeret dit spørgsmål... men alligevel... :trist: Hehe
If You can't beat 'em...

Then get someone else to do it for You!